6.

1.6K 142 33
                                    

@kim.taetaebaby
Ahoj ^^

„Prosím, už přestaň křičet!" zacpal mu Jimin pusu. Mladší se nemohl vzpamatovat z toho, že růžovláskovi napsal Taehyung. Možná žárlil, možná trošku více, připadal si vedle Jimina jako škaredé káčátko, které se snaží aniž by to dával najevo, ale nic z toho. Asi není dost zajímavý... 

„Odpověz mu," uklidnil se.

„Ne, měl napsat tobě, ne mně."

„Blbost. Třeba chce něco důležitého," ležel s opřenou bradou na bříšku a pohupoval nožkama. Snažil se vnitřně uklidnit. Třeba chce opravdu jen něco důležitého... Nedával najevo jak je z toho smutný, chtěl mu dát prostor a né mu bránit.

„Tak mu odepiš ty." Jungkook se zamračil. Ta zpráva je pro Jimina. To by bylo absurdní.

     @uwu.mochi

Uhm, ahoj?

@kim.taetaebaby
Mohl bych mít otázku? ^^

                                                @uwu.mochi
                                                      Jo. Jasně.

@kim.taetaebaby
Ty chodíš do druháku, obor tanec, že?

                                                @uwu.mochi
                                 Už to tak bude. Proč?

@kim.taetaebaby
Já jen... Ono to je trošku trapné, ale... Chtěl bych se seznámit. Vypadáš sympaticky. ^^

„Um..." mlčel Jungkook. Slzy se mu tlačily do očí, avšak to zadržel.

„Tak a dost, s tímhle končím," vypnul aplikaci a svalil se na postel. Věděl, že to mladšímu ubližuje, proto toho co nejrychleji nechal, než se rozpláče. Byl velmi citlivé povahy. Jungkook chtěl protestovat, ale sám věděl, že by se asi neudržel.

Po té nepříjemné situaci spáchali snídani v podobě dvou jogurtů, jelikož se jim nechtělo nic vařit a jelikož by podpálili kuchyni, za což by ho Jungkookova matka zabila. Radši o tom incidentu nemluvili a zapomněli na to. Po velmi 'vydatné' snídani udělali ranní hygienu, po které přišla samotná nuda. Nevěděli, co dělat. Sobota, celý den volný, docela hezké počasí, ale oni trčeli doma.

„Nechceš do Aquaparku?" znuděně pravil Jungkook.

„Nemám peníze..."

„Jsme dva." Plácli si. Kook přemýšlel dále.

„Co třeba projít se do parku?" Po vyřčení otázky vypadal Jimin ještě znuděněji, moc se mu nechtělo. Spíše vůbec, ale nic jiného ho nenapadalo, proto musel, ač nerad, souhlasit. Oblékli se do něčeho normálního, aby nepřitahovali tolik pozornosti, jelikož móda a ti dva, to jde dohromady až moc. Jungkook byl na Jiminovi závislý, velmi závislý a šlo to vidět. Vlastně neměl skoro nikoho jiného, ani mu to nevadilo. Radši mít jednoho pravého přítele, který v nouzi udělá záchranný bod svítící nad oblohou než sto dalších, kteří budou jen předstírat, jak moc ho mají rádi.

Se zavřením dveří spokojeně vyšli cestičkou do parku, prochazející kolem ostatních zaneprázdněných lidí. Mladší vzal radši pár peněz na zmrzlinu, ať si to ještě užijí, než budou mrznout sami v teplých kabátech. Slunce je hřálo do tváří, až svítili jako světlušky. Jejich samotná cesta do parku vypadala jako park, jelikož je doprovázely opadavé sakury a rozkvetlá příroda, pomalu se měnící na podzim.

Když tedy dorazili do skutečného parku, procházeli kolem milión laviček, památných stromů a lidí, stále je však nemohl minout pocit, že se na ně někdo pronikavě dívá...

~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Luv ya all.( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat