34.

1.1K 97 41
                                    

Po večeři šel Tae na jejich samotářskou chatku sám. Jungkooka si stihl odchytit Jin, aby mu urychleně pověděl, co vše se vlastně stalo. Ačkoliv chtěl být mladší s Taem co nejvíce, Jin ho nehodlal pustit bez zbytečných detailů. 

„No a potom... Jsme si dali pusu," řekl mladší s nádechem červeně ve tvářích. Přišlo mu to lehce stupidní, jako z nějakého středoškolského románku, ale cítil se skvěle. Jin šťastně vykřikl a objal ho. Alespoň někdo je za něj šťasten, když už ne Jimin... 

„Vidím ti na očích, že už bys nejradši šel za ním, co?" Jungkook se probral z myšlenek. Hyung nevypadal, že by se na něj za to zlobil, ale přece jen...

„Ne, to je v po-"

„Utíkej," prohrábl mu hravě vlasy starší a sledoval, s jakým nadšením mu Jungkook poděkoval a poté co nejrychleji odhopsal do chatky. 

„Tae!" Jungkook práskl s dveřmi. Taehyung seděl na posteli, lehce překvapen, hned poté se ale usmál a přijal vřelé objetí od mladšího.

„Copak chtěl Jin?" Jungkook od něj zrovna tuhle otázku slyšet nechtěl. Tae si stále neuvědomoval,  jak dlouhou dobu se o něj mladší pokoušel.

„Ale nic..."

„Ptám se, co chtěl," svraštil obočí. Jungkooka to lehce rozhodilo, ačkoliv si toho moc nevšímal. Tae byl zkrátka jen zvědav a chtěl vědět detaily.

„No um... Chtěl vědět co je mezi námi nového," zazubil se na něj Gguk, přestože se za to chtěl zahrabat a zabít se. 

„Mhm, co jsi mu na to pověděl." přitáhl si mladšího k sobě.

„Ž-že spolu chodíme," zakoktal se Jungkook, ve tvářích celý rudý.

„Správně," mrkl Tae a hravě ho poplácal po zadku, „jo a připrav si přikrývku, učitelka tady byla před chvílí, oznamující, že se budeme všichni koukat na film," dodal. Mladší se ptal sám sebe, kde je lopata, jelikož se chtěl opravdu zahrabat u nejbližšího stromu, nebo se připojit k těm nechutným prasatům, aby splynul s bahnem a nikdo nemusel vidět jeho zrudlou tvář. Srdce mu splašeně bilo, jako by každou chvíli chtělo vyskočit. Nervózně si vzal přikrývku, ve které tady po celou dobu spal, jen aby se koukl na Taeho, který byl na odchodu z chatky bez toho, aniž by na Jungkooka čekal. Mladší si povzdechl a omotal si přikrývku kolem sebe, takže vypadal jako velký kynutý knedlík? Dobrá, nejspíše špatné přirovnání. Zkrátka vypadal k umačkání. Zhasl světlo v chatce, zavřel dveře a raději zamkl. Venku už byla dávno tma, tím pádem vypadal les o to více strašidelněji a stromy, jako kdyby na něj chtěly spadnout a pohltit ho za živa. Zatřásl hlavou, aby odehnal špatné myšlenky a po malé vyšlapané cestičce se vydal k ostatním chatkám.  Tam to vypadalo více živěji. Lidé se shromažďovali venku na trávnících, před nimi stálo velké auto, které promítalo na plátně začínající film. 

„Sakra," zamumlal a běžel, aby stihl najít Taehyunga v tom davu. Ani ho nenapadlo, jak to všechno vlastně učitelka zařídila a bylo mu to celkem jedno. Celý týden tady pracovali s prasaty, tak si tohle snad vysloužili. Bylo těžké ho najít, zvláště když byla tma a všechny okolo osvětloval jen ten film... A taky všichni vypadali jako kynutý knedlík. Kook se na pár sekund koukl na obrazovku, na které začínaly vyskakovat jména herců a v pozadí byly sochy řeckých bohů. Zajímavé. Jediné co viděl, byla růžová hlava od Jimina. Že by Taeho obarvil na červeno, aby ho snadněji poznal? Avšak se mu zastavil pohled na toho, kdo vedle Jimina seděl z druhé strany. Taehyung... Tiše k němu přicupital a sedl si, naprosto ignorující Jimina jak jen to šlo. Těžko říci, jestli to starší udělal naschvál nebo naprosto neúmyslně. Cítil růžovláskův pohled, jak ho pomalu ale jistě propaloval. 

„Na co se to vlastně díváme?" zašeptal Jungkook.

„Dej mi své jméno." Starší si ho přitáhl do klína, takže vypadali jako dva kynuté knedlíky na sobě. Mladší o tom filmu nic nevěděl, ani to, že u toho poté probrečí celou noc. I tak se ale zatím potutleně usmíval, jelikož Taeho klín byl odteď asi jeho nejoblíbenější místo. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.


Luv ya all košišty. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥





 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat