*Ashley
Idąc w stronę dormitorium rozmyślałam czy robię dobrze oszukując trójkę nic niewinnych ludzi. W pewnym momencie całkiem odjelo mi rozum, zrozumiałam że źle robię. Jestem ślizgonką którą dopadły natarczywe myśli dotyczące swojego zachowania. Nie mogłam pojąć w tamtej chwili dlaczego byłam złą czarownicą, dlaczego służyłam Czarnemu Panu, dlaczego chciałam zabić Potter'a i Malfoy'a.
Z drżącymi nogami weszłam do łazienki i podeszłam do umywalki i odkrecilam zimną wodę. Po czym spojrzałam w lustro i podjęłam decyzję która na pewno odbije się na mnie z podwójną siłą.*Dumbledor
Sprawdzając jakieś dokumenty, myślałem o pewnej Uczennicy. A dokładniej o Ashley Quiton. Nie podobała mi się, nie byłem do końca pewny czy nie służy Voldemortowi. Wstałem i w tym samym momencie usłyszałem pukanie do drzwi.
- Proszę mozna wejść. - zobaczyłem osobę której w żadnym wypadku bym się tutaj nie spodziewał.*Draco
Leżałem w ciemno zielonej, aksamitnej pościeli popijając ognistą i rozmyślałem.
Ta dziewczyna zakreciła mi w głowie kompletnie. Nie powinno tak być, to zawsze ja zaciagalem dziewczyny do łóżka, obiecałem nie wiadomo co i je zostawiałem zakochane we mnie po uszy. Ta dziewczyna ma w sobie pazura, ma to coś ze odpycha mnie od niej ale też przyciąga niczym magnes. Nie potrafię się powstrzymać, nie mogę przystopowac przy niej.
Nie wiele potem zasnąłem.*Ashley
Skierowałam się powoli w stronę gabinetu profesora Dumbledora. Byłam pewna co robię. Lecz nie wiedziałam czy Draco i Blaise mi to wybaczą a przede wszystkim rodzice i On. Chwilę później byłam na miejscu po czym zapukałam w drzwi.
Nie wiele myśląc weszłam do środka i przełknelam sline że stresu który mnie ogarnął. Dumbledor spojrzał na mnie spod okularów.
- W czym mogę Ci pomóc Ashley? - zapytał a mi od razu zaschło w gardle. Zaczełam się rozglądać nerwowo po całym gabinecie aż w końcu spuscilam głowę i wykrztusilam cicho:
- Profesorze, chce przenieść się do innego domu, i chce Panu o czymś ważnym powiedzieć. - i tu zaczęły się moje problemy.*****
Witam wszystkich 💓💓
CZYTASZ
Casanova 2 || Draco Malfoy
FanficDruga część "Casanova" Zajrzyj a się dowiesz!! ;))) ZNAJDUJĄ SIĘ TU SCENY + 18, PRZEMOC I LICZNE WULGARYZMY!! NIE KOPIOWAĆ!!