Wyszłam z łazienki i zamyślona skierowałam się do barku. Wiadomo po co. Po chwili, trunek był w moim gardle. Westchnęłam głośno i nagle pojawił mi się pewien pomysł. No tak, niby trudne ale da się zrobić. Uśmiechnęłam się i wyszłam z pokoju w celu znalezienia Draco. Po prostu musze rozkochać w sobie Pottera!
Dosłownie wbiegłam na WS i juz wszystkie pary oczu na mnie. Wywróciłam oczami i szybko podeszłam do naszego stołu. Na szczęście Draco siedział koło Zabiniego.
- Draco! Mam pomysł jak zlikwidować..- przerwałam bo wszyscy patrzyli na mnie. Spojrzałam na nich.
-Nie macie czego słuchać? Wracać do swoich spraw!- krzyknęłam i od razu wszyscy zajęli się swoimi sprawami.
- Ashley...jaki masz pomysł? - zapytał chłopak a ja przysiadłam się do nich.
-Po prostu muszę rozkochać w sobie Pottera. A jak mi zaufa to szach mat i po kłopocie. - wyszeptałam z uśmiechem.
- Jesteś genialna. - pochwalił mnie Zabini a ja się wyszczerzyłam dumnie.
- Nie zgadzam się.- palnął Draco a ja zmarszczyłam brwi.
- O co chodzi znowu? - oburzyłam się - Przecież to moze wyjść. - syknęłam a Zabini wyglądał na zdezerientowanego.
- Właśnie smoku, to się może udać. - mruknął ciemnoskóry na co Draco prychnął.
-Nie.- postawił na swoim a ja tylko błagałam żeby Merlin nie zabrał mnie żywcem do nieba.
- Boże stary, może łaskawie wytłumaczysz dlaczego? - zapytał lekko zły Zabini.
Draco spojrzał na mnie obojętnym wzrokiem.
-Nie bo...nie chce żeby Potter dotykał mojej własności. W żaden sposób. Tylko ja to mogę robić. - syknął rzucając we mnie piorunami z oczu.
Drugi chłopak złapał się za głowę.
- Ale ty masz problemy naprawdę. - ryknął Zabini.
- A zobaczysz że pójdę i chuj ci do tego. A poza tym nie jestem twoją własnością!- krzyknęłam wściekła i szybko wstałam od stołu kierując się do stołu Gryfonów a dokładniej do Pottera.
- Ashley ani mi się waż! - krzyknął Draco i dobrze że Zabini go trzyma bo by poleciał za mną. Podeszłam do stołu gdzie siedział Potter i Granger.
- Wszystko w porządku? - zapytała dziewczyna a ja pokręciłam głową na nie. No to zabawę czas zacząć....Cdn
13 gwiazdek >>>>>>next 😈
CZYTASZ
Casanova 2 || Draco Malfoy
FanfictionDruga część "Casanova" Zajrzyj a się dowiesz!! ;))) ZNAJDUJĄ SIĘ TU SCENY + 18, PRZEMOC I LICZNE WULGARYZMY!! NIE KOPIOWAĆ!!