Sonunda evden ayrılma zamanım gelmişti.Bir kaç ay önce 18 yaşıma basmıştım.Ve artık istediğim gibi İstanbul'a gidiyordum.Mutluluğumu tarif bile edemezdim.Sonunda benim için herşey yeni başlıyordu.Yıllardır bu anı hayal ediyordum.Hayatımın karmaşasından kurtulup babamın verdiği parayla İstanbul'dan evimi tutup okuluma başlayacaktım.Size biraz kendiimden bahsetmek istiyorum.Adım Lal. Babam ünlü bir cerrah , sürekli yurt dışına gidip geliyor.Kısacası paraya para demiyor da diyebiliriz.Ben doğuştan kızıl saçları olan orta boylarda bir kızım.18 yaşıma yeni girdim ve yaklaşık 7 yıldır annemi görmüyorum. Annem Yunanistan doğumlu.Dedem yani şu an oldukça zengin olup Yunanistan'da şirketileri olan adam , annemin babamla evlenmesini istememiş.Bilirsiniz klasik aşk hikayesi evlenmeleri istenmiyor kaçarak evleniyorlar.Baba kızını istemediği evlilik yüzünden mirasından reddediyor filan.11 yaşıma kadar annemi ve babamı hep mutlu gördüm. Neredeyse hiç kavga etmediler.11 yaşımın sonlarına doğru dedem hastalanınca annem Yunanistan'a gitti.Sonra bir daha hiç gelmedi.Bir gece odama babam girdi ve konuşmamız gerektiğini söyledi.Evin tek çocuğuydum ve annem babama boşanma davası açmıştı.Geri gelmeyecekti ve beni de hayatında istemiyordu.Velayetimi babam istemezse beni yurda göndermesini açıklayan bir kağıtta anlatmıştı herşeyini.Sırf mirası yüzünden beni bırakıp giden annem.Tabi ne kadar anne diyebilirseniz .Daha sonra babam ve ben birbirimize tutunduk.Yıllarca annemi yok sayarak mutlu mesut yaşadık.Babam kendini işine verdi.Annemden sonra evlenmedi.Ha bide duyduğuma göre annem evlenmiş.Dedemin ısrarı üzerne.Ne kadar dedemin ısrarı bilemiyorum tabi.Babam duyunca yıkıldı.Tahmin edebilirsiniz ,hayatınızın aşkının sizi terk edip 2 çocuklu bir adamla evlenmesinin yaşatacağı yıkımı.O an kendime bir söz verdim.Asla ama Asla aşık olmayacak , kimseye bağlanmayacaktım.Hayatımdaki tek erkek babam olarak kalacaktı ve hayatıma kimseyi almayacaktım.Ne diyordum standart giden bir lise hayatından sonra istediğim üniversiteyi kazanınca babamda bende çok mutlu olduk.Babam niversite hediyesi hesabıma yüklü bir miktar para yatırdı. Artık İzmir'e veda etme vakti gelmişti.Bir kaç saat sonra İstanbul uçağım kalkacak , asıl hikayeme bir kaç saat sonra başlayacaktım.
#Wattys2014
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Romance-Keşke hatırlamasaydım dediğim insanlardan olduğun için bu kadar geç hatırlamış olmamı mazur gör. -Çok karmaşık konuşuyorsun . -Niye anlamıyormusun? -Hayır kızıl beynimi yormak istemiyorum. -Gerizekalı. -Sinirlerimi zıplatıyorsun. Kapıda tam önünde...