Fotoğraf : Ekin Beysoyer
Evde tek başıma otur otur içim şişti.Keşke Ege'nin numarasını alsaydım.Cenk'in de telefonu kapalı.Yeminlen bunaldım.Allah'tan ayağım artık iyi eski haline döndü.Saat akşam 9 oldu.Mal Bora.Gitmesen ne vardı ki? Eğlenirdik ne güzel.Aman be Bora da Bora.Bugüne kadar Bora mı vardı sanki? Çıkar eğlenirdim ben kendi kendime . Yemişim Bora'sını.Hazırlanıp bara gidiyim bari.Hem uzun zamandır içmiyorumda...Model'in de dediği gibi yüzüm gözüm şişene kadar ağlamk istiyorum , içip sabaha kadar dağılmak istiyorum.Eh hadi bara pijamamla gidemem yani.Odama çıkıp mini bir şort ve askılı giydim üstüme deri ceketimi alıp kırmızı rujumu sürüp saçlarımı maşa yapıp evden çıktım.Tabi ki topuklu ayakkabı giymedim.Aslında topuklu ayakkabılara tapsamda giymeyi reddediyorum en azından bugünlük ayağım daha yeni iyileşti yani.Ne gerek var dans ederken tekrar incitmeye.Hem bu defa beni kucağında eve taşıyacak bir Ege' de yok.Keşke Ege'yle yakın arkadaş olabilseydim.En ünlü barlardan birine girdim.Tıklım tıklım doluydu.Barın önüne oturdum ve tonic söyledim.İlk tonic iki dikişte bitmişti.İkinci tonic tek dikişte bitti.Daha sonra shot söyledim.4 shot attıktan sonra tekrar vodkaya döndüm.Barmen benimle konuşmaya baaşladı.
-Biraz yavaşlamalısın.
-Adın ne?
-Ekin.
-Ekin senden bir iyilik isteyebilirmiyim?
-Evet.
-İçkimi ver ve defolup kendi işine bak.
O sırada bara adının Ekin olduğunu öğrendiğim çocuğun yanına 2 kişi daha gelmişti.Onlar kendi aralarında konuşurken yanımda oturan iki kız beni dürttü.
-Ne var?
-O bağırdığın kişinin kim olduğunu biliyormusun sen?
-Kimmiş?
-Ekin Beysoyer.
-Yani?
-Yanisi şekerim o bu barın sahibi.Hatta İstanbul'un yarısının sahibi.Onlar Beysoyer'lerin veliaht prensleri.Nasıl onlardan haberin olmaz nerelisin sen? Uzaylı mı?
-İzmir. Şimdi kendi işinize dönün.
Kızlar söylenerek yanımdan kalktı.Demek garson sandığım aslında veliaht bir prensti.Aman çok umrumdaydı ya zaten.O değilde ben hala daha sarhoş olmamıştım.Hafif bir baş dönmesi vardı evet ama sarhoş olmamıştım.O kadar hızlı içmeme rağmen hemde.
-Bakıyorum da iyileşmişsin.
Gelen sesle beraber arkama döndüğümde şaşkınlıktan gözlerim büyüdü.
-Ege?!
-Naber Lal?
-Seni gördüğüme çok sevindim!
-Farkettim.Eşlik edebilirmiyim?
-Elbette , gel.Senin burda ne işin var?
-Seni görünce geldim.
-Nasıl yani?
-Ehh Ekin yanıma gelip seni gösterdi.Sanırım onu biraz terslemişsin.
-Ekin mi? Şu barda duran sarışın mı? Ne alaka?
-O benim ikizim.
-Anlamadım?!
-Ekin ve ben ikiziz.Evet pek benzemiyoruz ama ikizim o benim.
-Yok yok ben kesinlikle sarhoş oldum.
-Olmadın.Bizim masamıza gelip bize katılmak istermisin? VİP'yiz.malum burası bizim olduğu için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Romance-Keşke hatırlamasaydım dediğim insanlardan olduğun için bu kadar geç hatırlamış olmamı mazur gör. -Çok karmaşık konuşuyorsun . -Niye anlamıyormusun? -Hayır kızıl beynimi yormak istemiyorum. -Gerizekalı. -Sinirlerimi zıplatıyorsun. Kapıda tam önünde...