Yunan Tanrıları

213 15 5
                                    

Fotoğraf : Selim

Video: Lal'in Bora'ya söylediği şarkı

Hava kararıyordu ki bir araba yaklaştı.Bora arabanın yanına gitti eğilip konuşmaya başladı daha sonra arabanın içinden 3 erkek indi.Arabayı kullanan Selim'di fakat diğer ikisini tanımıyordum.Selim'le göz göze gelir gelmez bana gülümsedi.Bir kere daha ben nereye düştüm böyle diye düşündüm.Hepsi yakışıklı çocuklardı.Bora , Cenk , Berk ve Selim.Yunan tanrısı gibi salınıyorlardı etrafta bense sadece bakıyordum.Kafamda bu düşüncelerle boğuşurken Selim yanıma oturup yanağımdan öptü.

-Naber Lalciğim?

Lalciğim diyen ağzını yerim senin ben.

-İyidir Selim senden ?

-Seni gördüm daha iyi oldum açıkçası

Sanırım hepsi benimle flört etmeye çalışıyordu.Ya da ben çok egoisttim.Bilemiyorum.Cenk daha şimdi uyanıyordu.Esneyerek çadırdan çıktı.Gözleri beni buldu ve gülümsedi.Sonra gözleri yanımda oturan Selim'e kaydı ve yanıımıza geldi.Selim'e dik dik bakarken diğer tarafıma geçip oturdu.Tamam bu ortam kesinlikle aşırı derecede garipti.Yani iki tarafımda da birbirinden yakışıklı çocuklar vardı ve ortamdaki gerginlik git gide artıyordu.Ahu'nun yanında 3 tane kız vardı kendine benzeyen.Ahu'nun gözleri yine Bora'yı yerken sıkıntıdan bunaldığımı farkettim.Bu gergin ortamda daha fazla kalamayacaktım.Kampın tek güzel yanı doğa yürüyüşleridir.Oturduğum yerden kalktığımı gören Berk konuşmaya başladı.O konuşmaya devam ederken ben yine etrafa bakındım.Bora'yı göremedim.Nereye kaybolmuştu ki? Ahu da sadece arkadaşlarıyla ilgilenmeye başlamıştı.

-Nereye küçük hanım?

-Yürüyüşe gidiyorum biraz dolanıcam , canım sıkıldıda.

-Eşlik etmemi istermisin ? Belki ayı saldırır.

Ne Ayısı İstanbul'da Allah için? Ben kafamdan bunu geçirirken Cenk söze karıştı.

-Sen varken başka ayı gelmez rahat ol.Ayrıca yanında birini istese söylerdi.

Berk ve Cenk'in bu gerilimine dayanamayıp mp4'ümü takıp uzaklaştım.Yürümeyi seviyordum.Koşmayı sevdiğim gibi.Yürümek zihnimi boşaltırken koşmak hayatımdan kaçıyormuşum hissini veriyordu.Şarkılardan birini açıp yürümeyi hızlandırdım onlardan uzaklaşabildiğim kadar çabuk uzaklaşmam en iyisi olacaktı .Bora nerelerdeydi acaba ? Keşke artistlik yapıp tek başıma yürüyüşe çıkmasaydım.Hava baya kararmış durumda ve ben koca ormanda dağın başında tek başıma yürüyorum.Acaba ne kadar uzaklaştım ki? Neyse çığlık atsam duyulur. Aman ya öleceksemde ölürüm napalım yani hayat bu belli olmaz.Hayırlısı.Ben yürüyüşüme ve şarkıma odaklanıyım.Zaten yeterince tırstım bokunu da çıkarmamak gerek.Yalnız havada soğudu baya.Neyse Supernatural sağolsun bilgim geniş tuz filan bişeyler hallederiz dövüşmeyide biliyorum keşke şurda bi yerde gümüşte olaydı.Kendi düşünceme kahkaha attım.Normal olmamak ne güzeldi böyle.HEr tarz manyaklığa açıktım.Hah al bi bu eksikti mp4ün şarjı bitti.Kulaklıkları çıkartıp eşofmanımın cebine tıkıştırdım.Bunu yaaparken çıtır çıtır sesleri farkettim arkamı döndüm kimse yoktu ve hava aşırı derecede kararmıştı.Artık dönsem iyi olacaktı.Geldiğim yoldan geri dönmeye başladım.Acaba burası geldiğim yolmuydu ? Allah'ım ya.Aklıma tükürüyüm.Neden oturmuyorum oturduğum yerde .Zaten evren tüm bokluğunu bana yapıyor.Bir duramıyorum kaşınmadan.Sesler birden artmaya başladı.Korkum gitgide yükselirken sakin kalmaya çalışıyordum.Birdeen bir el omzumu tuttu tam çığlık atacaktım ki Bora önüme geçti.

-Malmısın sen ?! Ne kadar korktum biliyormusun Bora .İnsan bir seslenirdi aşk olsun ama ya.

-Son 20 dkdır sesleniyorum ama beni duymuyorsun kızıl.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin