Uykusuz Her Gece

212 13 3
                                    

Fotoğraf : Bora'nın gülerken hali

Bora'nın söylediği şarkı : Teoman - Acılara Tutunmak

Lal'in söylediği şarkı : Serenay Sarıkaya- Tek başına

Son bir kaç saattir yatakta dönüyordum.Misafirler gideli çok olmuştu.Muhtemelen Bora'da onlarla çıkmıştı.Telefona uzanıp saate baktım. 01.47 zerre uykum yoktu.Yataktan kalkıp odadan çıktım.Film izleyebilirdim ya da bahçede salıncakta uzanıp yıldızları izleyebilirdim.Ev karanlıktı ışıkları açmadan merdivenlerden inip bahçe kapısına yöneldim.Tahmin ettiğim gibi Bora evde yoktu.O sırada dolapta duran biralar aklıma geldi.Kapıdan geri dönüpdolaptan 2 tane bira aldım. Tekrar bahçeye yöneldim.Hamak 2 kişilikti ve boştu.Dolunay tepedeydi ve yıldızlar gözler önüne serilmişti.Hamağa uzanıp biralrdan birini açtım.İçmeye başladım , belki uykum gelirdi.Şarkı söylesem rahatsız olurlarmıydı? Aslında sanmam çünkü bizim evimiz civardaki diğer evlerden baya uzaktı.20 dakikalık yürüyüş mesafesi kadar filan.Oooooh süper diye düşünüp şarkı düşünmeye başladım ....Iıımmm ne söylesem ki acaba?? Aklıma ilk gelen şarkıya başladım.Yüksek sesle söylüyordum.

Uzun zamandır hasret kaldım yüzüne

Muhtacım inan senin bir tek sözüne

Yalvarsam ağlasam , kapansam dizine

Dönermiyiz yine eski günlere

Söylee buldun mu , aradığın aşkı söyle

Yoksa yanlızmısın sen yine benim gibi

Boynu bükük gözü yaşlı tek başına...

-Sana katılmamda sakınca var mı kızıl ?

Bora'yı pijamalarıyla yanımda görünce şarkıyı söylemeyi bıraktım.

-Devam et susma, çok güzel söylüyorsun.Eee katılabilirmiyim sana?

-Elbette glebilirsin.

Dedikten sonra hamakta kenara çekildim yanıma uzandı.Biramı elimden aldı dudaklarına götürüp içmeye başladı.Bende uzanıp diğer birayı aldım.

-Madem yedek biran vardı neden söylemedin ki ?

-Sormadın.

Bir süre sessizce yıldızlara baktık.

-Gelmemden rahatsız oldun mu Lal?

-Yok canım neden rahatsız oluyum ki? Sadece senin evde olmadığını düşünmüştüm.Birden kafamın dibinde bitince korktum haliyle.

-Evdeydim.Odadam oturuyordum sonra senin sesini duydum.Pencereden seni gördüm.Uykum olmadığı için yanına geldim.Belki benim sana katılmama izin verirsin diye düşündüm.

-İyi yapmışsın, yanlızlığı severim ama bu ara pek yanlızlık modunda olduğum söylenemez.

-Bu arada söylemeden geçemiycem kızıl, pijamana bayıldım.Kurbağalı pijama orjinalmiş.

-Dalga geçme! Ben seviyorum bu pijamamı bir kere.Ayrıca illa kedili bişey mi olmaası lazım yani? Seninkine ne demeli?

-Sexiest men in the world nedir ya?Buram buram ego .

-Benimle uğraşmanı seviyorum Lal.

Buna söyleyecek bişeyim yoktu.KAfamı çevirip biramı içmeye devam ettim.

-Eee ben geldim diye şarkıları kestin mi?

-Hayır , ama sıra sende.

-Benim sesim berbat! Eminmisin?

-Aaa Bora sen iyimisin ya , ilk defa sende bişeyin kötü olduğunu kabul ettin.bugünün tarihini nor almalıyız.

Acı çekmek özgürlükse , özgürüz ikimizde.

O yuvasız çalıkuşu bense kafeste kanarya

O dolaşmış daldan dala

Savurmuş yüreğini ....

Araamakmış oysa sevmek , özlemekmiş oysa sevmek

Bulup bulup yitirmekmiş düşsel bir oyuncağı..

-Şarkının bir kısmını atladığının farkındasın değil mi?

-Farkındayım , unuttum orasını.

Gülerek söylemişti.Ne de tatlı gülüyordu böyle.

-Sesin konusunda sana katılmıyorum , gayet güzelmiş.

-İlk defa bende bişeyi beğendin kızıl.

-Aşırı sinir bozucu biri bir söz söylemişti, güzel olanı söylerim diye.

-Benim söylediklerimi bana söylemen ?

Bu defa gülmeye başlayan bendim.

-Değişmişsin kızıl.

-Ne anlamda değişmişim?

-Cesur, savaşçı bir kadın olmuşsun..Lafını esirgemiyorsun, çekinmiyorsun , ama duvarların olmuş , küçükken daha kolaydın, daha anlaşılır, şimdi sana bakıyorum ve tek gördüğüm duvarların.Kendini saklıyorsun kızıl. Karşımda küçükken bana herşeyini anlatan kız yok artık.

-Sanırım gecenin sonuna geldik Bora , sana iyi geceler.

-Gitme.

Şimdiye kadar kimseden duymadığım bu sözcük içime oturmuştu.Ama yürümeye devam ettim.Odama çıkıp kapımı kapattım.Uyusam iyi olacaktı.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin