Yanımdan Geçip Öyle Gitme , Sen Gitme

171 12 2
                                    

Video Bora ve Lal

Barış : Rafael Desimon

Fotoğraf Lal'in nişana giderken ki hali :)

Evde hazırlanmış Ekin'in gelemsini bekliyordum.İçimde kötü bir his vardı.Bora'nın nişanına giidiyordum.Şaka gibi.Bora bu gece nişanlanıyordu.Ve ben nişana gidiiyordum.Gülümse Lal , gülümse , mutlu görün.Mutlu gibi dur.Aynanın karşısına geçip içimden bunları defalarca tekrarladım.Gülümse.Gülümse.Gülümse... Ahhh , 5 saniye sonra gülüşüm soluyordu.Eğer Alev bana o soruyu sormasa gaza gelip gitmeyi kabul etmezdim.Hemde Sevgilimle! Sevgilimle yani! Bora adı gibi biliyor sevgilimin olmadığını oysa.Ya da belki de bilmiyordur .O gün Ege'yi yanımda görünce çocuğun üstüne atladığını düşünürsek...Offf gitmesem mi acaba ya? ama Ekin'e ayıp olur o zaman.Hem Alev'de şüphelenebilir.Neyse giderim ama çok durmam en azından.Hem muhtemelen Cenk ve Selim'de orda olur.Zaman çabuk geçer.O değilde EKin'le sevgili rolünü nasıl oynayacağım çok merak ediyorum cidden.Saate baktım nişanın başlamasına 20 dakika vardı.Rujumu yenilerken kapı çaldı.Kapıyı açıp Ekin'i o halde görünce küçük çaplı bir şok geçirdim.Bir insan evladı bu kadar yakışıklı olabilirmiydi?Resmen göz alıcı olmuştu.Boşuna kızlar ölmüyordu bu çocuğa.

-Çok güzel olmuşsun Lal.

-Sende çok yakışıklı olmuşsun Ekin.

-Sen benim yakışıklı olduğumu kabul mu ettin az önce?

-Evet , hakkını vermek gerek.Hem sen müstakbel sevgilimsin benim , öyle değil mi?

-Öyle hayatım , emrindeyim .Gidelim mi ?

Uzattığı elini tuttum , yanında yürüdüm.Kapımı açtı binmemi bekledi.Tekrar kapattı.20 dakika sonra nişanın yapılacağı yere gelmiştik.Stresten ellerim terlemişti.Ekin arabadan inip kapımı açtı.

-Kapımı açmana gerek yoktu.

-Gerçekçi olması lazım değil mi güzelim?

-Haklısın.

-Hazırsan girelim.

-Hazır değilim Ekin.

-O niye?

-Ya yapamazsak?

-Sen bana bırak.Herşey bende.

-Peki.

-Hadi şimdi gülümse ve elimi tut girelim.

Dediğini yaptım.Elini tutunca nedense cesaretlenmiştim.Ekin yanımdaydı ve halledecektik.Yanlız değildim.O varken yanlız yüzleşmeme gerek yoktu.Ayrıca alt tarafı nişandı.Ne var yani bunda? Alt tarafı nişan.Ekin'le el ele salona girdiğimiz anda herkes Bora'nın bize bakmasıyla bizden tarafa döndü.Bora'nın yüzü solgundu.Ellerimize baktı.Bir süre gözü orda kaldı.Sonra Ekin'e baktı.KAşları çatıldı.Alev sırıtarak bize bakıyordu.Ehh istediğine kavuşmuştu en nihayetinde.Ekin durunca yüzüne baktım.Elimi daha sıkı tuttu.Güç vermek istercesine daha sıkı.Ona minnettardım.Yanımda olduğu için.Baya kalabalıktı.Eh ünlü Bora Bey nişanlanıyordu sonuçta.Gelmeseler olmazdı.Bora ve Alev'in arkasında slayt vardı.Onların fotoğraflarından oluşan slayt tek tek fotoğrafları gösteriyordu.Biz Ekin'le yavaş yavaş yürürken Cenk bize doğru gelip bana sarıldı.Canım benim ya.

-Hoşgeldin küçük hanım nasılsın bakalım.

Kollarımı sıkıca ona sardım.

-Seni görünce daha iyi oldumm.Seni özledim Cenk.

-Bende seni özledim .

O anda rolüm aklıma geldi hemen geri çekildim ve Ekin'in elini tuttum.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin