Seni Bana Nerden Göndermişler?

153 13 2
                                    

Video'yu izlemenizi tavsiye ederim .Bora ve Lal ikilisinin hazırlanmış videosu :)

Gecenin köründe Bora'nın öksürük sesleriyle uyandım.Çiğerleri parçalanıyormuş gibi öksürüyordu.Yataktan fırlayarak yanına gittim.Kapıyı çalmadan içeri girdim.Işığı açıp yatağa yanına gittim.

-Bora iyimisin?

Öksürmekten konuşamıyordu.Ateşine baktım.Biraz daha ateşi çıkarsa yatak alev alacaktı.Dürterek gözlerini açtırdım.

-Bora kalk, kendine gel, uyan.

-Bora!

Bora yatakta doğrulmaya çalışırken ona yardım ettim.Tshirtinü çıkarttım.Odasının banyosuna koşup bez aramaya başladım.Evde sirke yoktu.Kahretsin! Aşağı kata inip dolabı açtım.Ateş ölçme aletini bulup merdivenlere koştum.Bora hala daha öksürüyordu.Aleti koltuk altına yerleştirdim.1 dk sonra alet ötmeye başladı.38.9! Bora alev alev yanıyordu.Bilinci kendinde değil gibiydi.

-Bora , Bora kalk duşa giriyoruz.Bora bana bak.

Bora'nın beni duyduğundan emin değildim.Omzunun altına girip onu banyoya doğru götürdüm.Duvara dayandırdım.Bir yandan onu tutarken bir yandan da suyu ayarlamaya çalışıyordum.Sonunda suyu ayarlamayı başarabilmiştim.Ama Bora ayakta bile duramıyordu.

-Bora? Duş alabilecekmisin?

Yine tepki vermiyordu.Pekala yapacak başka bişey yoktu.Bora'ya sarıldım.İkimiz beraber buz gibi suyun altına girdik.Kollarımın arasında duruyordu.Kafası omzumdaydı.Titriyordu.15 dkka boyunca hareketsizce buz gibi suyun altında durduktan sonra Bora'nın ateşi düşmeye başlamıştı.Yavaşça kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı.Kendine geliyor gibiydi.

-Kızıl?

-Bora iyimisin?

-İyiyim , üşüyorum ve her yerim ağrıyor ve başım zonkluyor.Tshirtüm nerde?

-Şeyy ben çıkarttım.Islanmasın diye.

-Sen sırılsıklamsın ama Lal.Ya sende hasta olursan.

-Senin ateşinin daha fazla yükselmesini göze alamazdım.

-Tabi canım , sen şuna seninle duşa girmek için bahane arıyorum demiyorsunda.

-Bora! Hastayken yapmasan?

Bora beni sinir etmeye başlamıştı.Ateşi düşünce hafiften kendine gelmeye başlamıştı.

-Hadi kızıl , git üstünü değiştir.

-Seni bırakmaya korkuyorum.

-Bu sözünü ilerde hatırlatırım

-Hastayken daha da çekilmez olduğunu söyleyen oldu mu sana ?

-Sen.Şimdi git üstünü değiştir , lütfen .Ayrıca benimde değiştirmem lazım.Donuyorum.

İtaat edip odama gidip kıyafetlerimi değiştirdim.Saçımı kuruttuktan sonra odasına gittim.Yatağın üstünde oturmuş bana bakıyordu.

-Tshirt giyme .

-O niye?

-Her an ateşin çıkabilir.Hatta altına şort giy.

-Beni düşünmen hoşuma gidiyor.

-Kalkıp giyin.

-Bir şartla.

-Neymiş?

-Yanımda uyuyacaksın?

-Başka bir isteğin?

-Ya gece yine fenalaşırsam ?Ya bana bişey olursa kendini kötü hissedersin , ama sen bilirsin.

-Off Bora.Kalk hadi bekliyorum.

Elinde şortla banyoya girdi bir kaç dakika sonra üstünde sadece şortu vardı.Tekrar yatağa oturdu.Başına uzzanıp saçlarına baktım.Islaktı tabi ki.Hem hastaydı hem sorumsuz.Çekmecelerini kurcalayıp saç kurutma makinasını buldum.Elimde kurutma makinasıyla ona yaklaşıp saçlarını kuruttum.Ben saçlarını kuruturken o beni izliyordu.Elim saçlarının arasındayken elimi çekip öptü.Avcumun içinden.

-Bu neydi şimdi ?

-Teşekkür ettim.

-Sadece kelimelerle de edebilirsin.

-Bana göre değil.

Sinirlensem mi şaşırsam mı bilemiyorum.Bu çocuğun derdi ne? Aleti alıp tekrar ateşini ölçtüm.37 , düşmüştü.Mutfağa indim babaanneimin bana yaptığı karışımlardan birini yaparak tekrar odaya çıktım.

-Ağzını aç.

-Bu ne?

-Babaanne ilacı.

-Ciddi değilsin?

-Ağzını aç Bora.

Uslu bir şekilde ağzını açtı.Ona yedirdiğim ballı limonlu karabiberli karışımı beğenmemiş olacak ki yüzünü ekşitti.Bu hali çok tatlı görünüyordu.

-Kızıl , sen beni öldürmek mi istiyorsun?

-Hayır , öldürmek istesem daha acı verici yollarla öldürürdüm.

-Ahh içimi rahatlattın şimdi.

-İyi gelecek güven bana.

Yüzünü ekşite ekşite yaptığım karışımı yedi.Üstüne ılık suyunu da zorla içirdim.

-Ben senin dediklerini yaptım.Şimdi sıra sende .Uykum geldi hadi gel.

Bu çocuk hiç vazgeçmezmiydi?Ama bir yandan da haklıydı.Fenalaşabilirdi.AKlım onda kalırsa zaten uyuyamazdım.En mantıklısı buydu.

-Sarılmak yok , anlaşıkdı mı?

-Sarılmak yok kızıl.Gel.

Yana çekilince yatağa yanına girdim.Uzandığım anda kolunu belime sardı.

-Sarılmak yok demiştim.

-Sarılmak yok dedin , bende sarılmadım.Kolumu attım .İkisi farklı şeyler.

Kafamı çevirdiğimde sinir sinir gülüyordu.Bazen ağzına patlatasım gelsede gülüşünü seviyordum.Çok yorulmuştum.Uykumda vardı.Tartışacak halde de değildim.Gözlerimi kapattığımda iyice yaklaştı.Nefesini boynumda hissediyordum.Güven veriyordu bana.Benim tüm dengemi alt üst etmekten başka işi yoktu galiba.Gözlerimi kapattıktan sonra kulağıma doğru fısıldayışıyla uykuya daldım...

-Tatlı rüyalar kızıl, rüyanda bizi gör.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin