Sana Değil Kuzenine

202 15 2
                                    

Video : Cenk ve Lal'in söylediği şarkı

Fotoğraf : Bora

Odamı kaplayan mükemmel kokuyla gözlerimi açtım.NE kokuyordu böyle? Saate baktığımda 11.45 olduğunu görüp huzurla yataktan kalktım yüzümü yıkayıp saçımı yoplayıp odadan çıktım.Kokunun geldiği yere doğru yürüdüm karşımda her yeri dolu mükemmel bi masa vardı.Aşırı denecek derecede güzel bir kahvaltı hazırlanmıştı.Kahvaltıyı hazırlamaya devam eden Cenk'i gördüm.Kulağında kulaklık takılıydı ve dans ederek kahvaltı hazırlamaya devam ediyordu.Krep mi yapıyordu o gerçekten? Bu çocuğa sempeti duymaya başlıyordum.Bu masayla beni benden almıştı.En nihayetinde erkeğin becerikli olanı makbuldür.Helel süt eemmiş Orlando Bloom gibiydi benim için ve bu çocuğa salya akıtıyordum.Birden arkasını döndü.Sırıtarak kulaklıkları çıkardı.

-Günaydınnn!! Bende bize kahvaltı hazırlıyordum.Uyandığın iyi oldu.Geç otur sen son krebide alıp bende geliyorum hemen.

Şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı.Bize kahvaltı mı hazırlamış?Gerçekten mi? Ahh Bora ne vardı kuzenine biraz benzeseydin.Masaya geçip oturdum.Oda son krebi aldı gülerek masaya oturdu.

-Neden bu kadar uğraştın ki?

-Sana teşekkür etmek için.Sabah biraz canını sıkmıştım eehh teşekkür ediyim dedim.Özellikle yastığın için.

-Bu kadar hazırlığa gerek yoktu cidden.

-Benim için zevk , hadi başlayalım.

Kahvaltıya başladım.Bu omlet bir harikaydı.Nasıl bu kadar güzel yapabiliyordu ki?

-Muhteşemmmm.

-Beğenmene sevindim.

Yine o gülümseme.Bu gülümseme neydi böyle? Beni etkilemeye mi çalışıyordu.

-Eee bana biraz kendinden bahset bakalım.

-:Ben mi? Bilirsin aşırı derecede sıkıcı bir hayatım oldu.

-Hmmm o zaman ben anlatıyım.

-Olur dinlerim.

-Sevinme benden sonra sende anlatacaksın kız çocuğu. Iımm orta okulu bitirip Amerika'ya gittim.Ailem iyi bir eğitim almamı istediği için beni ordaki en ünlü okullardan birine gönderdiler.Yıllardır ordayım işte bu yıl mezun olup döndüm .. 21 yaşındayım.2 kız kardeşim var. 15 yaşında ikizler.Bora benim teyzemin oğlu.Onu çok özledim ayrıca benimkiler Amerşkada kaldılar mezuniyetimden sonra bend onlar dönene kadar Bora'da kalırım diye düşünerek iner inmez buraya geldim.Senin sıran.

-Ailenin tek çocuğuyum.Senin gibi hareketli bir hayatım yok.İzmir'den geldim .Babamla birlikte yaşıyorduk.O ünlü doktorlardan , küçükken beni bir sürü kursa gönderdi ciddi anlamda çok fazla kursa gittim.Bu okul hayalimdi.Kazandım buraya geldim.Bora'dan bana göz kulak olmasını istemiş , bana süpriz yapmak iöin ev aradığını söylemiş Bora'da kendine ev arkadaşı aradığını söylemiş.Bir kaç gündür ev arkadaşıyız anlayacağın.Bu arada krebinle aramda ciddi bir ilişki var.

-Beğenmene sevindim.Peki annen ? Ondan hiç bahsetmedin?

-Bahsetmeyi sevmem .

-Pekala istemiyorsan sorn yok , sormadım sayalım.

-Yok söylerim.Annem bizi terk etti.Şu anda Yunanistan'da yeni ailesiyle beraber.2 tane oğlu var.11 yaşımdan beri görmüyorum , beni istemedi.Hatta babama beni yetimhaneye vermesini söyledi.

-Yorum yapacak bir cümle bulamadım.

-Sorun yok , hadi devam edelim.

-Ee hobilerin neler?

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin