Tam 2 Gün

126 12 2
                                    

2 gün oldu. Berk'in beni ekmesinin üstünden tam 2 gün geçti.Üstüne Bora'dan 2 gündür haber yokk.Eve gelmedi.Aramadı sormadı.Bende inat ettim beni aramayan insanı ben hiç arayacak değilim valla.Alev'ledir kesin.Aklımda tüm bu düşünceler varken mutfağa giriştim.3 çesit yemek , pasta , poğaça ,kurabiye ve ekler yaptım.Yaklaşık 3 saat boyunca mutfakta kaldım.Yorgun bir halde salondaki koltuğa uzandım.Eve bir göz attım.Hemen kalkıp paçalarımı sıvayıp temizlik malzemelerini buldum.Başımı da köylü teyzeler gibi eciş bücüş bağladım.Sonra aynanın karşısına geçip tipimle dalga geçtim.Eşofmanımın paçaları sıvalı saçım topuz ama bağlanmış garip bir şekilde.Bora olsa gülmekten yerlere yatardı.Üstüne bir de bu halimi çeker instagrama atardı.Gerizekalı . Özlediğim gerizekalı.Resmen telefonu başında bekleyecektim arayıp haber versin diye.Ama yok hiç aklına gelmiyorum ki.Temziliğe başlamam lazım artık yoksa kafayı yiyecem.Keşke beynin durdur tuşu olsaydı.Düşünmeyi durdur bas ve düşünceler sussun.Sevgili isveçli bilim adamları sizden bunu bekliyorum , teşekkürler.Dip bucak temizliğe başladım temizliği bitirip kendimi koltupa attığımda saat çoktan akşam olmuştu. Tam 4 saat temizlik yapmıştım.Sonuç : yorgunluktan ölüyordum ama düüşünceler hala beynimin içinde çığlık çığlığaydı.Kendimi koltuğa bıraktım.Yorgunluktan odama çıkacak halim bile yoktu.Biraz uyusam iyi olurdu.Kolumdayki dürtmeyle gözlerimi açtım.

-Uyan.

Gözlerimi açtığımda Bora karşımdaydı.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin