Bahtsız Bedevi

265 12 2
                                    

Babam telefonu kapatalı 10dk olmuştu.Sahi hayat neden hep beni göt etmekle ilgileniyordu ki?Neden tam işte şimdi oldu dediğim anda beni bir yıkıyordu. Kaldı ki ben bu çocuktan küçükken nefret ediyordum sadece 3 ay birlikte zaman geöirmemize rağmen nefret ediyordum işte.Sevmiyordum yani.Bu kadarr odun , sığır , kaba biri daha olamazdı..Daha o zamandan belliydi bunun böyle olacağı.Hoş gerçekten evrim geçirmişti.O zaman sümüklü ufak tefek bir çocuktu.Şimdi baya baya taş gibiydi ama buunu onun bilmesine gerek yoktu.

-Kızıl?

-Bana kızıl deme , gerizekalı.

-Sende bana gerizekalı deme o zaman.

-Ama gerizekalısın.Çocukken bana yaptıklarını hatırlamıyorsun galiba?

-Sende kızılsın, ve evet gayet net hatırlıyorum.Artık konuşsak diyorum.Eğer 1 yıl aynı evde yaşayacaksak bazı kurallar koymak gerek.

-Peki , Eve kız atmıyorsun Bora.

-Eve erkek getirmiyorsun Lal.

-Anlaştık , birazdan birlikte çıkıp alışverişe gidelim evin eşyalarını alalım.

-Tamam bana uyar , kurallar bu kadar mı?

-Hayır tabi ki , normal arkadaşın gelebilir elbette cinsiyet farketmez sevgili istemiyorum.Eğer eve gelmeyecek olursan arayıp haber verme zahmetinde bulun bir de.Alışverişi beraber yapıcaz her hafta. Bununla beraber herkes odasındaki banyoları kullanacak.Haftada bir beraber evi temizlicez.

-Şakamısın sen? Annemleşme. Evlenelim de istersen?

-Iyyyy asla. Kurallarım bunlar. Şimdilik.

-Üfffff , siz kadınlar.İyi tamam.

Kadınlarmış mal , şimdi ağzına bir tane patlatıcam görecek kadınları .Dümbük. Sinir sinir gülümsüyor bide. Ben şimdi 1 yılı bununla mı geçiricem ciddi ciddi.Bu nasıl şans böyle ama ya...

-Kalk , giyin , çıkıyoruz.

-Nereye? Ayrıca zaten giyinik durumdayım.

-O etekle saatlerce yürüyeceksen , hem de İstanbul'da, sen bilirsin kızıl.

Biraz daha sabrımı zorlarsa ağzına yumruğu yiyecekti. Kalktım valizimi alıp üst kata çıktım , odaaların ikiside aynı büyüklükteydi o yüüzden ilk odaya geçtim.Kapıyı çarpıp üstümü değiştirdim.Saçımı toplayıp aşağıya indim.Hala daha koltukta oturuyordu.Beni görünce tek kaşını havaya kaldırıp baktı.Sonra kapıya gitti ve dışarı çıktı.Nezaketsiz hayvan taneciği ya.İnsan bir bekler dimi ama .Sığıııırrr.

-Hadisene , oyalanma bütün gün seni bekleyemem.

Kapıyı sertçe kapatıp gözlerimi üzerine diktim.Nasıl bu kadar uyuz olmayı başarıyordu ki. Önümden yürüyordu ki sonra ben aklına gelince durdu .

-Bana yetiş kızıl , yanımdan ayrılma burası İstanbul.

Cevap vermeyip adımlarımı hızlandırdım.Allah'ım sen beni neyle sınıyorsun ya.

Bu kadar hayvan olmasa onun yakışıklılığından etkilene biliirdim belki.Ama o kadar sinir bozucu ki .Hiç bir şekilde sempati duyamıyorum .Durağa gelince taksi çevirdi.

Hiç bişey demeden yanındaki koltuğa geçip oturdum.

-Sen küçükken daha eğlenceliydin kızıl , büyüynce suratsız olmuşsun.

Bana suratsız olmuşsun diyen adamın şimdiye kadar gülümsediğini görmediğim ayrı birşeydi zaten.

-Benimle konuşmayacakmısın?

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin