Bu nasıl Kuzen?

169 15 1
                                    

Fotoğraf : Cenk

Rüyamın ortalarındaydım , ne gördüğümü tam hatırlamasamda baya huzurlu bir rüyaydı ki zilin hunharca çalınmasıyla yataktan sıçramam bir oldu.Hangi insan evladı bir evin zilini böyle hunharca çalabilirdi ki? Ayrıcasaat daha sabahın 7.30'u kim uykumu benden zorla alabilir ?! Tabi ki Bora.İstemeyerekte olsa yataktan kalktım.Zil hala daha hunharca çalınıyordu.Yuh yani yuuuuh bu ne biçim insanlık böyle az anlayış uyuyorduk herhalde dimi?

-Geldim be geldim çatlama!!!!

Sinirle kapıyı açtım.

-Nasıl bir insan evladı.....

dememle sözümün yarıda kalması bir oldu.Bu Bora değildi.Kim olduğunu bilmiyordum , üstelik ilk defa görüyordum.Oda şaşırmıştı muhtemelen çünkü gülümsemesi yerini şaşkın ifadeye bırakmıştı.

-Sen kimsin?

-Ben mi? Asıl sen kimsin? Burası benim evim.

-Şey ben Cenk ,Bora'ya bakmıştım , evde mi?

-Bilmem , sen uykumu zehir edene kadar uyuyordum.Bora'dan haberim yok ama evde olsa uyanırdı .

-Benii içeri almayacakmısın?

-Sapık veya seri katil olmadığını nerden bilebilirim ?

-Sapığa veya seri katile benzer halim var mı?

-Kısmen hala uyuduğumu ve senin beni sabahın bu saatinde uyandırdığını düşünürsek vampir bile çıkabilirsin.

-Espri yeteneğini sevdim , şimdi beni içeri alabilirmisin ?Malum yaz bitiyor hava biraz serin .

Geri çekilip geçmesi için aralık bıraktım. Aynanın önünden geçerken kendime baktım.Bu kadar yakışıklı bi çocuğun karşısına böyle mi çıktım ben?Saçlarım kavgadan çıkmışım gibi dağınık , kurbağalı pijamamı mor göz altlarımı saymıyorum bile.Salona girdi oturdu.İnsan bi bekler dimi ?Benim evimde bu ne rahatlık pardon da?

-Eee bana kim olduğunu söylemeyecekmisin?

-Ne sebeple söyleyim?

-Ne biliyim kuzenimin evinde ne işin var mesela? Sevgilisimisin?

-Ne ıyy , yok ya ne sevgilisi , ev arkadaşıyım ben , mecburi.

-Şanslı ibne. Seninle aynı evde mi kalıyor yani?

Küfrü duymazdan gelerek cevap vermeye odaklandım ama uykusuzluktan beyin fonksiyonlarım kısmen durmuştu.

-Evet.

-Eee küçük hanım adın ne?

-Lal.

-Cenk ben de.

-Biliyorum.

-Memnun oldum demen gerekmez mi?

-Yoo , uykumun içine ettin , memnun olmadım açıkçası.

-üzgünüm ama uçağım daha yarım saat önce indi.Adamlara koca uçağı biraz daha geç indirin belki uyuyan vardır diyemezdim .

-Ha ha ,Bora'nın kuzeni olduğun anca bu kadar belli olabilirdi.

-Uykum var .

-Benimde ama uyurken beni öldürmeyeceğini nerden billebiilirim ?

-Dünyaya bu kötülüğü yapmam merak etme , ama eğer için rahat edecekse kapını kilitleyip uyu.

Sessizce merdivenlerden çıktım , huzurlu uykuma geri dönmek için yatağıma girdim tam yerleşmiştim ki kapım çalındı.Bu çocuktan nefret etmeye başlamıştım.

-Yine ne var?!

-Girebilirmiyim?

-GİR:

-Yastık yokta ben nasıl uyuyacağım?

-Bora'nın odasından alsana.

-KApı kilitli.

-YA SABIR!

Sinirlenerek yastığımın diğer tekini ona fırlattım bana sırıtıp odadan çıktı.Kapıyı da kapattı.Sonunda huzurlu uykuma geri dönebilecektim.Yaşasın uyku.Sanırım ciddi düşündüğüm tek şey uyku.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin