Yanımda Kal

183 14 3
                                    

Fotoğrafta Bora ve Lal var :)

Şarkı Bora ve Lal'in söylediği Yanımda Kal adlı şarkı :)

Kampa döndüğümüzde ateş yaktılar.Üstüme ceket alıp yanlarına çıktım.Bir yandan da 20 dk önce yaşananları düşünüyordum.Ahu'nun bakışlarını üstümde hissetsemde ondan tarafa bakmıyordum bile. Hala sersem gibiydim.Bora ne demek istemişti? Ben neden o kadar riske girip o cevabı vermiştim...Ateşin etrafına oturduk hepimiz.Klasik kamp olayıydı ama bu soğuktu çok iyi gidiyordu.Tek eksik gitar derken Selim gitarıyla geldi. Bora'yla bişeyler konuştular sonra Selim gitarı çalmaya Bora'da gözlerime bakarak şarkıyı söylemeye başladı.

Yanımda kal , tam şuramda...

Mühürlenmiş korkular yaram fena

Yanımda kal , tam şuramda

Ağlaşıyor hatıralar koynumda

Yanlızlık simsiyah bir yangın buymuş yasası insanın

Nakaratın son kısmına geldiğinde durdu , hala daha gözlerime bakmaya devam ediyordu. Şarkının can alıcı kısmına eşlik etmeye karar verdim.Hafif bir gülümsemeyle Bora'ya onay verdim aynı anda şarkının nakaratına girdiik.

Kalbimin içinde senden önce ne vardı?

Kalp kapatmış yine yolları

Mutluluğun tek kanıtı

Ruhumun anladığı bir tek aşk mı?

Biz şarkıyı bitirince Ahu dışındaki herkes ikimizi alkışladı.Sanırım bana uyuz olmaya başlamıştı.Olsun sorun değildi.Hayatım boyunca onun gibilerle uğraşmıştım ne de olsa.İkinci şarkıyı söyleyen gitarın sahibi Selim oldu.Onunda gerçekten güzel bir sesi vardı.Bora hala daha gözlerimin içine bakarken dikkatimi farklı bişeye vermek çok zordu.O sırada Cenk yanıma geldi.

-Dans edelim mi?

-Dans mı?

-Evet.

-Olur.

Cenk'in elini tutup Selim'in söylediği Sevdan Bir Ateş'te dans etmeye başladık.Cenk beni kendine daha çok yaklaştırdı.Aramızda hemen hemen mesafe kalmamıştı.Sıkıca bana sarılmıştı.Kafamı Bora'dan tarafa baktım.Ahu yanındaydı bizim tarafımıza bakmıyordu bile.Gerçekten mi Bora ? O konuşmadan sonra gerçekten mi? Ahu ayağa kalktı.Yanımıza yaklaştılar ve dans etmeye başladılar. Bakışlarımı Cenk'e çevirdim.Gözlerimin içine baktı.Sonra bakışlarını çevirdi.Bir dakika sonra kollarımda Cenk yerine Bora vardı. Cenk'te Ahu'yla dans ediyordu.Bu arada Selim farklı bir şarkı söylemeye başlamıştı.Bora'ya ne oluyor bakışı attım.Gülümseyerek cevap verdi.Şarkıya odaklandım.Bora'nın güzel gözlerine değil.

Senin tilkilerin dolanıp durdu kafamda

Bazen parçalar kopardı içimden hatta

Aşktı bu.....

Güzeldi. Aşktı bu...

Yani Selim şu şarkıyı biz dans ederken söylemen gereklimiydi?! Bu arada ahu ve Cenk oturmuştu.Herkesin gözleri bizdeydi.Herkes o anda bize bakıyordu.Bora'nın kulağına yaklaşıp konuşmaya başladım.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin