Akşam üzeri olmuştu ki kapı çalındı.Kapıyı açtığımda görmeyi hiç ama hiç beklemediğim bir yüz gördüm.
-Merhaba Lal , resmen tanışmamıştık.Ben Alev , girebilirmiyim?
Yok artık!Nereye giriyorsun ya?! Ne işin var senin burda?Bir sen eksiktin zaten.
-Merhaba , tabi tabi girebilirsin.
Girip salona oturdu.Bana bakarak oturmamı işaret etti.
-Müsaitmisin? Rahatsız etmedim umarım.
-Yoo evde pinekliyordum işte.
-Güzel.Şimdi diyeceksin ki bu kızın burda ne işi var?Haklısın da.Bak direk söze giriyorum.Sen Bora için çok önemlisin.Sana baya değer veriyor.Bu yüzden bende seni yakından tanımak istedim.Ha birde yarın gece nişanımız var , seni benim davet etmemin daha uygun olacağını düşündüm.
-Çok sevindim sizin adınıza.Bişey içermisin?
-Yok , çok zamanım yok.Otur.Tek bir sorum olacak.
-Nedir?
-Ona aşıkmısın Lal?
-Kime?
-Kimden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun.Ona aşıkmısın?
-Hayır.Rahat rahat evlenebilirsin.Aramızda hiç bişey yok.Üstelik benim bir sevgilim var.
Sevgilim mi var?Yuh yani Lal.Sevgilim var ne ya? Ne sevgilisi? MAlım ben mal.
-Güzel. Onunla gel o zaman.Hadi ben artık gidiyorum.Malum nişan hazzırlıkları var.Tanıştığımıza sevindim.
-Evet. Bende.Kolay gelsin.
KEndi kendine çıkıp gitti.İşte şimdi sıçmıştım.Sevgilim var da ne demekti? Kiminle gidecektim? Üstelik nişan yarındı.Ne giyecektim.Ehh iyi bari alışverişe çıkma zamanım geldi demektir bu hem rahatlarım hem bişeyler alırım.Hemen üstüme bişeyler geçirip çantamı hazırlayıp evden çıktım.Kapının önünde spor gözüme oldukça tanıdık gelen bir araba vardı ama nerden tanıdığımı bilmiyordum.Ben dik dik arabaya bakarken arabanın içinden biri indip bana doğru yaklaştı.
-Sen beni mi takip ediyorsun?
-Yoo evden çıkmanı bekliyordum.Ee nereye gidiyoruz?
-Gidiyoruz mu? Sen şakamısın Eser?
-Ekin ben.
-Eser daha sempatik , isimlerle iyi değilim pek.Ayrıca ben gidiyorum sen kalıyorsun.
-Eminmisin? Belki yardımım dokunabilirdi? Hem arabam var.
Yüzüne baktım.Aslında evet yardımı dokunabilirdi.
-Takım elbisen var mı?
-Var.
-Güzel.
-Niye sordun?
-Sevgilimsin ondan.
-Anlamadım neyinim?!
-Sadece rol.Yarın için.Bana yardım edersin herhalde Erdem?
-EKİN. Adımı öğrenirsen ederim.
-Öğrenirim sıkıntı yapma.Yani yarın benimle nişana geliyorsun? Doğru mu anladım.
-Evet.
İstem dışı sırıtmaya başladım.Acaba yarın yanımda Ekin'le gidince Bora ne tepki verecekti?
-Ee sen nereye gidiyorsun Lal?
-Nişan için elbise almaya gidiyoruz Ekinciğim.Hadi gidelim.
-Hani benimle işin olmazdı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Romance-Keşke hatırlamasaydım dediğim insanlardan olduğun için bu kadar geç hatırlamış olmamı mazur gör. -Çok karmaşık konuşuyorsun . -Niye anlamıyormusun? -Hayır kızıl beynimi yormak istemiyorum. -Gerizekalı. -Sinirlerimi zıplatıyorsun. Kapıda tam önünde...