»6. rész«

1.2K 115 28
                                    


-Te... Mégis hogyan... - kezdtem el dadogni. - Mi ez az egész? - fordultam szüleim felé. - J-Jimin a... Mi van? - fordultam most a fiú felé.

-Hát emlékszel a nevemre? - mosolyodott el. - Ez igazán megtisztelő.

-Még április elseje sincsen... - sóhajtott Taehyung.

-Szóval... Bolond igaz? Ezt mondtad rám. Nos, láthatod. Igazat mondtam. - közölte Jimin.

-Ezt nem hiszem el... - sóhajtottam. - Áá, nem érdekel. - kiáltottam fel. - Taehyung a barátom. És lesz is. - közöltem.

-Sajnálom Seohyun. Ez nem így működik. - közölte anya.

-De. Így. Elvégre a szerelem... - kezdtem el, majd Jimin közbevágott.

-A szerelem a váratlan pillanatokban jön. Elég váratlanul jöttem.

-Marha vicces srác vagy mondhatom. Seohyun... Kijönnél velem egy percre? - kérdezte Taehyung.

Szó nélkül kézen fogva vezettem ki a nappaliból, majd az előszobába vittem. Taehyung sóhajtva túrt bele hajába, majd rám nézett.

-Ne haragudj, hogy ezt mondom, de a családod... Nem hiába nem akartad elmondani, hogy mi együtt vagyunk. Lehet szégyellted is őket... Nem csodálom. Ha anyám odaállítana egy random csajjal, hogy ő kell nekem... - nevetett fel kínosan. - Mint akik leragadtak volna egy korszakban. Ez már nem így megy... Seohyun...

-Elég. - morogtam. - A szüleim nem tudom mit csinálnak most... Ez nem vall rájuk. Sosem akarták, hogy legyen valakim, most meg erőltetik, hogy Jimin és én...

-Épp ez az. Mi van, ha az agyukra ment valami? Nem normálisak. - akadt ki.

-Sosem engednék meg, hogy mi együtt legyünk...

-Eddig is megvoltunk az engedélyük nélkül. Nem foglak elhagyni.

-Egyezzünk meg. Kiderítem mi folyik itt. De ehhez azt kell elhitetni, hogy mi végeztünk egymással. - mondtam halkabban.

-Mikor láthatlak?

-Nem tudom... De megoldjuk. Üzenetekben tarthatjuk a kapcsolatot. A találkozással várjunk kicsit.

-Megölöm ezt az embert... Ide pofátlankodik, elvesz téged tőlem... És még nem is láthatlak... Vicc.

-Tae... Kérlek. Kiderítem mi folyik itt. Nyugodj meg, nem fogom megszeretni. - simítottam végig a karját.

-Nem szakítunk...

-Bolond. - mosolyodtam el. - Mondom, hogy csak ki akarom deríteni mi folyik itt. Szeretlek, és foglak is. Nem hagylak el. Nem szakítunk... Ha csak te... - kezdtem el, majd Taehyung hirtelen lecsapott ajkaimra.

Lassú, szenvedélyes csókot kezdeményezett, amit habozás nélkül viszonoztam. Amint elváltunk egymástól elmosolyodtam, majd kinyitottam a bejárati ajtót.

-Jelentkezek, de te is.

-Minden percben. - nevetett fel, majd egy gyors puszit nyomott homlokomra. - Vigyázz vele. Szeretlek. - mosolygott, majd sietősen távozott.

-Én is téged Tae. - mondtam halkan miközben egyfolytában mosolyogtam.

Lassan visszacsuktam az ajtót, majd megpróbáltam összeszedni magamat. Komolyabb tekintettel sétáltam vissza, majd mindenki rám nézett.

-Ki vagy te? - kérdeztem karba tett kezekkel.

-Jimin. - mosolygott.

-Na ne... - forgattam szemeimet.

-Avassátok be. Nekem úgy se hinne. - sóhajtott a fiú.

-Kicsi voltál még, mikor... egy viharba keveredtünk a tengeren. Vízbe estél, de az istenek segítettek. - nevetett fel apa. - Nem hittem volna, hogy hinni fogok egyben is. Akkor sem hittem. Aztán hopp. Poszeidon megjelent.

És ezt higgyem is el?

-Az életedet mentette meg Seohyun. Viszont cserébe a fiának feleségének kell lenned. - folytatta anya.

-És te vagy Po-Poszeidon fia... - néztem Jiminre, majd elnevettem magamat. - Elnézést. - próbáltam fékezni magam.

-Semmi gond Kedvesem. Majd előbb-utóbb elfogadsz. - közölte Jimin.

Kedvesem?
Még... Tae sem hívott így...

-Anya... Apa... Reggel észre vettem valami változást... - fordultam feléjük.

-A kék tincset? Nekem is feltűnt már a hajadban. - mondta a fiú.

-Kék tincs? - lepődött meg anya.

-Miattam van ez. Megjelenésem miatt. Plusz az egyik jele annak, hogy hozzám tartozik a lány. - mesélte Jimin.

-Szóval... Jimin Poszeidon fia. Kinek én vagyok a felesége. Egy isten felesége vagyok... Istenien béna duma ez. Istenem. - nevettem fel.

-Az én vagyok. - mosolygott a fiú.

-Elhiszem. Legyen. De egy feltétellel. - tettem keresztbe kezeimet.

-Hallgatlak. - nézett rám egy mosollyal az arcán.

-Bizonyítsd be, hogy a Vízisten fia vagy.

Most fogtok elbukni drága családom és Jimin. Istenek nem léteznek.
Ez csak egy béna poén, amit kiterveltetek...

Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]Where stories live. Discover now