*Seohyun szemszöge*
Amint hazaértünk szó nélkül elmentem lezuhanyozni. Egész végig kattogott az agyam, még a hideg víz sem segített a felejtésben. Legalább csak egy percre ürült volna ki a fejem, de annyit sem kaptam. Sóhajtva mentem vissza a szobába, majd Jimin is elment fürdeni. Lekapcsoltam a lámpát, majd az ablakhoz léptem. Az üres utcát bámultam, majd egy rossz érzés kerített hatalmába. Úgy éreztem, mintha valaki figyelne. Mivel az ablakból nem láttam senkit, így lassan megfordultam. Egyedül voltam a szobámban, senki nem volt bent.
Milyen paranoiás lettem...
Lassan visszafordítottam a fejem az ablak felé, majd hirtelen Jimin megszólított, ami miatt megijedtem és felsikítottam.
-Jimin. - kiáltottam el magam.
-Bocsi. Nem akartalak megijeszteni. - nevetett fel.
-Mióta vagy bent? - kérdeztem halkan, majd felé fordultam.
-Most jöttem be, mikor mondtam a neved... Miért?
-Csak kérdeztem.
Jimin bemászott az ágyamba, majd menni készültem utána, de még előtte vettem egy utolsó pillantást az ablakra. Hirtelen megpillantottam egy ismerős alakot, majd Jiminre néztem.
-Baj van? - kérdezte.
Visszanéztem az ablak felé, de addigra eltűnt. Pedig fogadni merten volna, hogy Yoongit láttam...
-Nincs. - feleltem, majd lassan befeküdtem mellé az ágyba.
Jimin a hátán feküdt, én pedig fejemet a vállára helyeztem. Egyik kezével átkarolt, majd én is ugyanazt tettem. Lassan már szorítottam Jimint, majd ismét megszólított.
-Seohyun... Miért titkolózol előttem?
-Nem titkolózok... - hazudtam.
-Biztosan történt valami. Nagyon zaklatott és ijedős vagy most... Találkoztál Yoongival? - kérdezte félve.
-Hogy találkoztam volna vele? Elvégre Taehyungnál voltunk. Hogy is kerülhetett volna oda...
-Igaz.
-Ne aggódj. - sóhajtottam.
-Gondolkoztam azon, amit mondtál. Ha annyira menni szeretnél... Akkor menjünk.
-Tényleg? - kérdeztem megkönnyebbülve.
-Viszont van egy kikötésem. - közölte.
-Hallgatlak.
-Köszönj el mindenkitől. A barátaidtól, Taehyungtól, és persze a szüleidtől. Várjuk meg, hogy visszajöjjenek.
-De...
-Seohyun... Nem éreznél bűntudatot, ha itt hagynál mindenkit szó nélkül? - kérdezte.
-Igazad van... - sóhajtottam. - Amilyen gyorsan csak tudok elköszönök mindenkitől.
-Helyes.
Addig pedig... Kénytelen vagyok belemenni Yoongi játékaiba...
-Hagyd a a szüleidet és Taehyungot utoljára szerintem. Biztosan van legjobb barátnőd. Kezd vele.
-Ne is mond... Szörnyű barát vagyok... Nem beszéltem vele, mióta itt vagy... - sóhajtottam.
-Na akkor holnap ezt megteheted. Találkozz vele, de nem megyek veled. Yoongi nem fog kikezdeni veled, ha társaságban vagy.
Mert Yoongi arról híres, hogy valami megtudja gátolni...
-Bízok benne... - sóhajtottam.
-De fél igazságot mondj. Ne mond el, hogy ki vagyok én. Erről nem kéne tudnia...
-Rendben.
-Most viszont aludj. - simította meg a hátamat.
-Jimin... Melletted biztonságban érzem magam. Úgy érzem, hogy senki nem bánthat. - vallottam be.
-Ennek örülök. Na, de aludj Kedvesem. - suttogta.
Lassan lehunytam a szemeimet, majd pár perc múlva már el is aludtam.
Álmaimban egy ismeretlen helyen jártam. Egy gyönyörű vízesés előtt álltam, ami lassan két oldalra nyitódott. Középen már nem folyt a víz, így megláttam egy kisebb barlangot. Hirtelen megpillantottam Jimint kisétálni onnan, majd egyik kezét felém nyújtotta.
-Seohyun. Lépj át velem a birodalmunkba. Légy velem örökre. - mosolygott.
Már megtettem egy lépést felé, majd hirtelen megragadták a karomat. Ijedten fordultam hátra, majd Yoongival találtam szemben magamat.
-Babám, csak nem menni készülsz? - nevetett fel. - Azt hiszem az a hely nem neked való. Megmutatom, hogy hol van az a hely, ahol jobban várnak. - közölte, majd előkapott egy tört.
Felém irányította a fegyverét, majd amint hozzámért volna felriadtam.
Rémülten ültem fel a szobámban, amit már a felkelő Nap sugarai láttak el halvány fénnyel. Lassan Jiminre néztem, aki még békésen aludt, majd lezajlott újra a fejemben az álmom.
Nem akarom így végezni...
Kikeltem az ágyból, majd a fürdőszoba felé vettem az irányt. Megmostam arcomat hideg vízzel, majd halkan visszamentem a szobámba. Elővettem a szekrényből tiszta ruhát, aztán a fürdőszobában átöltöztem. Lementem a konyhába, majd töltöttem magamnak egy pohár vizet.
Ideje neki látni a búcsúzásnak és véget vetni a félelmeimnek. Yoongi nem nyerhet. Mi fogunk nyerni, és ő fog veszíteni. Semmiképpen sem történhet meg fordítva...
_____________________
Sziasztook ❤️
Kicsit gyorsabban fogom hozni a részeket. Úgy naponta szerintem. De lehet, hogy ma ezen kívül lesz még egy... Teljesen végig írtam a ficit, szóval már csak dobálgatni fogom a részeket. 😂
Amúgy szerintetek... Kié lesz Seohyun? 🤔😏😂😂
YOU ARE READING
Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]
FanfictionYoongi és Jimin, az istenek gyermekei a halandók közé kerülnek. A két család közös ok miatt küldi le őket az emberek közé, mégpedig egy lány miatt. Egy lány miatt, kinek sorsa már születésekor eldőlt. -Seohyun, a vesztedbe rohansz! Megöleted magad...