/Évekkel később/
-Tűzistenek földjén-Örökös meleg időszak uralta a birodalmat. Egyeseknek a tűz egyenlő a káosszal és a pusztulással, ám ez nem egészen így volt ott. A tűz számukra egy olyan eszköz volt, amit legtöbbször különböző fegyverek gyártásához használtak. Szabadidejükben a tűzhajlítást gyakorolták, mint egyfajta védekezés. Sosem indítottak háborút, még csak gondolni sem gondoltak rá. Kivéve egy személyt. Ki szerint a tűz hatalmasabb erő bárminél. Mellyel uralni lehet az egész világot. Ez a személy nem más volt, mint Yoongi, Héphaisztosz, a tűz istenének fia.
Yoongi imádta az erejét használni. Kedvenc elfoglaltsága a gyújtogatás volt. Szerette érezni a hatalmat, és látni a saját keze általi pusztítást.
Az apja a jóra nevelte. Mindig a fejéhez vágta, hogy az erejét jó célokra használja, de mind hiába. Yoongi egy örökös lázadó volt. Kinél látták az esélyt a háború indításához. Sokan féltek tőle, és jogosan. Mérgében csomó félistent és kisistent sebzett meg. Hatalma csak növekedett és növekedett. Nem segített a munkálatokban soha. Ő saját magát segítette és erősítette.
Sorra kapta az apja a panaszokat fiáról, amit már megelégelt. Hívatta fiát egy rafinált tervvel a fejében.
-Mi az? - lépett be a palota termébe a fiú.
-Yoongi... Elegem van belőled és a makacs viselkedésedből. - közölte az apja.
-Elnézést kérek, hogy arra használom az erőmet, amire kéne. - morogta.
-Mond csak. Mi szépet látsz ide haza?
-Hát... - akadt meg a fiú, és gondolkozni kezdett.
-A gyerekek imádják a tűzijátékokat. A tűzzel való játékokat. A tábortűz hangulatát. A forró estéket, mikor egy-egy falevél felgyullad, mi nekünk olyan, mint halandóknál a szentjánosbogár. A tóval szórakozást, mikor egy tűzgolyó által sisteregni kezd a tó vize. Nem beszélve a gyönyörű naplementéről, ami nálunk a legszebb. Téged ez sosem kötött le. Nagyobb lettél. Segítened kéne a kovácsolásban. Sokak szerint maga a szikra is gyönyörű, csak használni kell tudni.
-Értem én, de... De... Ebbe mi az élvezet? Hol van a kalandozás? A hatalom a kezünkben van apám. Egy suhintással elpusztíthatnánk falvakat.
-Neked nem elég a folytonos erdőtűz, amit a halandóknál okozol? - akadt ki az apja.
-Nem. Nekem ennél több kell. Valami... Valami, amivel új korszakot nyithatok.
-Rendben. Akkor legyen. Adok neked egy feladatot. Mennyire lennél képes ölni fiam? Mennyit számít neked egy élet? Egy halandó élete? Na és egy csodaszép halandó élete?
-Az életet nem lehet kiérdemelni szépség szerint. Nem számít az soha. Az élet az élet. A halandóké? Egyik halála se hat meg már nem rosszból. - nevetett a fiú.
-Na és a tűz? A szerelem tüze?
-Szerelem? Az a gyengéknek való. - vágta rá Yoongi.
-Van egy új mesterművem. Neked terveztem. Leküldelek a halandók közé. Van egy személy, kinek el kell venned az életét. Viszont nem olyan egyszerű ez a dolog.
A főisten adott fiának egy tőrt, mely az erejük használata közben lángra lobban. Ami egy életet rögtön elvesz.
-Kim Seohyun. Jól jegyezd meg. Hallottam róla... A Vízisten fiának jövendőbelije. Öld meg ha tudod. Ha képes vagy rá.
-Egy lányt öljek meg?...
-Csak nem kezdesz elgyengülni? Neked nem mindegy ki az áldozat? Szúrd a szívébe a lángoló tőrt, és hazajöhetsz. Ha mást ölsz meg helyette, akkor örökké ott ragadsz,majd az idő múlásával meghalsz. Mágikus tőr ez fiam. Tudni fogja, hogy annak az áldozat szívét találta el, akiét kell.
-Ennyi? - húzta fel a szemöldökét.
-Ha egy isten lekerül a halandókhoz, akkor elveszti erejét általában. A tőr ereje megmarad neked mindenképpen. Ragyogó vörös hajad fakulni kezd. Lassan olyan lesz, mint a korom. Ha az utolsó tincsed is fekete lesz, akkor meghalsz
-Egy tincsem sem fog feketévé változni azt garantálom. Meglátom és egyből megölöm a lányt.
***
Eljött a nagy nap. Yoongit az apja leküldte a halandók közé a tőrrel együtt. Aggódott és feltette fiát. Tudta, hogy ez egy nehéz feladat lesz a fiának. Csak reménykedni tudott gyermekében. Tudta ő, hogy szíve mélyén jó ember. Hitt benne, mégis félt. Elvégre nem tudhatja teljesen biztosra ennek a végét. Ő csak tűzisten. Nem lát a jövőbe. Viszont tudta, hogy ezzel a feladattal egy új történet, és egy új kezdett fog kezdődni.
BINABASA MO ANG
Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]
FanfictionYoongi és Jimin, az istenek gyermekei a halandók közé kerülnek. A két család közös ok miatt küldi le őket az emberek közé, mégpedig egy lány miatt. Egy lány miatt, kinek sorsa már születésekor eldőlt. -Seohyun, a vesztedbe rohansz! Megöleted magad...