»18. rész«

896 97 6
                                    


-Elég. - morogtam.

-Lehet mennünk kéne... - mondta Jimin, majd Taehyung egyből felé fordította a fejét.

-Ne. - vágta rá. - Vagyis... Csak most jöttetek. Beszélgessetek lányok. - tolta felém Minjit, majd visszanézett Jiminre. - Én beszélgetek addig Jiminnel. Ismerkedjünk. - mosolygott.

-Minden vágyam beszélgetni Seohyun exével. - dünnyögte Jimin. - Mindegy...

-Nekem is minden vágyam beszélgetni a barátjával. Ez van... Nem lehet ilyen feszült a hangulat... - mondta Tae.

-Miénk a nappali. - kiáltott fel Jungkook. - Lányok tiétek a... Az emelet. - nevetett fel.

-Oh, hogy ketté is szakadunk? - kérdeztem. - Mesés...

-Jaj ne már. Szeretnélek jobban megismerni. - mosolygott rám Minji. - Kicsit dumcsizunk, aztán lejövünk a fiúkhoz. Nyugi nem öllek meg, amiért együtt voltál a barátommal. - nevetett.

Hirtelen megragadta a karomat, majd húzni kezdett az emeleti lépcső felé. Amint elhagytuk a nappalit megtorpant.

-Baj van? - kérdeztem.

-Mondhatjuk. - nézett rám.

-Mi az?

-Nem engedem, hogy visszavedd a pasim csak szólók. Taehyungie az enyém marad. Világos? - kérdezte.

-Mint a Nap. - forgattam szemeim.

-Ja és nem akarok veled beszélni. Csak nem akartam, hogy Taehyung kiakadjon rám.

Taehyung képes volt összejönni egy ilyen... Ilyen... Szóval vele?

-Hidd el nekem sincs kedvem hozzád, Pótlék. - mosolyodtam el gonoszan.

Még hagyjam is magam mi?
Na, azt már nem.

-Hogy mit mondtál? - akadt ki. - Tudod mit? Látni se akarlak. - vágta be a durcit, majd felment az emeletre.

Nincs ellenemre...

Sóhajtva fordultam le az udvar felőli ajtóhoz, majd kimentem rajta.

Kinek kell a társasága?
Nekem nem az biztos.

Körülnéztem az udvarban, majd megpillantottam a közepén a kisebb tüzet, amit Tae haverja csinált. Lassan elindultam felé, miközben a gondolataimba merültem.

Amúgy meg minek kellett a tűz, ha nem is jönnek ki...

-Helló. - hallottam meg hirtelen egy fiú hangját, ami miatt összerezzentem.

Nem elég bajom van így is?
Még szívbajt is kapok...

-Szia. - köszöntem, amint a hang irányába fordultam.

Amint megpillantottam a fekete ruhás fiút, akin még a pulcsija kapucnija is a fején volt, egyből lefagytam. Több kérdés is lejátszódott bennem, mint például: Ki ő, és hogy miért ül egyedül kint a sötétben, a tűz mellett...

-Miért nem vagy bent? - kérdezte lefelé nézve.

-Ezt én is kérdezhetném... - vágtam vissza.

-Nem vagyok társaságkedvelő.

-Akkor miért jöttél el? - kérdeztem.

-Taehyung meghívott. Nem voltam udvariatlan, így elfogadtam a meghívást.

-Értem...

-És te miért jöttél el? Hiszen te sem vagy bent... Tán te is inkább kerülöd a társaságot? - kérdezte még mindig lefelé nézve.

-Hogy miért jöttem? Na ez jó kérdés...

A fiú szorított maga mellett helyet, majd maga mellé hívott. Leültem, aztán a tűz felé kaptam a fejem.

-Kitalálhatom? - kérdezte.

-Találd. - mosolyodtam el.

-Az a lány hirtelen ért téged igaz? És csalódott vagy most. Szereted Taehyungot.

Mi?

-Van barátom. - mondtam megrémülve.

-Hangodból ítélve... Eltaláltam. Itt a barátod is igaz?

-Ki vagy te? - kérdeztem.

-Taehyung egyik haverja. De nem lényeg, hogy ki vagyok. Tudod ki a lényeg itt? - emelte fel a fejét, de még akkor sem nézett rám.

-Ki?

-Te. És az érzéseid. Sajnálom. Biztosan rossz lehet neked most. Tudod mi a gáz? - nézett most először rám.

-Mi? - kérdeztem sóhajtva.

-Hogy a barátod nem foglalkozik veled. - közölte.

-Dehogynem. Csak most a fiúkkal van... - mondtam halkan.

-Hihetetlen... Eljöttünk ide mind a ketten és itt ülünk egyedül... Vagyis nem szó szerint. Hanem csak úgy érezzük magunkat.

-Nem érzem magam egyedül...

-Akkor csak... Elveszettnek? Reménytelennek? Biztosan igazságtalannak gondolod az életet.

-I-igazságtalannak? - kérdeztem ijedten.

Valahogy ez a fiú... Nem tetszik.
Megrémít minden szavával.
Ráadásul honnan veszi ezeket?
Honnan tudja ezeket?

-Volt egy srác akit szerettél. Majd jött egy másik, kivel együtt kell lenned. A szíved máshoz húz, és fáj a tudat, hogy túl lépett.

Ilyen nincs...

Egyből felpattantam, majd a csuklómra fogott.

-Vissza kell mennem. A barátom biztosan keres. - közöltem.

-Jimin nem keres most. Ülj csak szépen vissza Babám. - közölte.

Honnan tudja Jimin nevét?
Babám?
Ilyen nincs...

-Y-Yoongi?!

-Azt hittem előbb rájössz Seohyun.

-Hogy kerülsz ide? - kérdeztem, majd elrántottam a kezem.

-Most szépen visszaülsz ide és nem rohansz el. Ha pedig mégis... Ropogósra sül a házban mindenki. - emelte fel a hangját.

Egyre jobban bánom, hogy ide jöttünk...
Nem elég, hogy Taehyungnak barátnője lett, de még Yoongi is itt van?

Lassan és félve ültem vissza mellé, majd rákönyököltem a lábaimra és fejemet a kezeimbe temettem.

Mikor lesz ennek már vége?

Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]Место, где живут истории. Откройте их для себя