»3. rész«

1.2K 129 20
                                    

/Jelen/
-Seohyun szemszöge-

Reggel amint felébredtem egyből kipattantak a szemeim. Fontos nap volt a számomra. Ma lettünk egy hónaposak Taehyunggal. Amiről... a szüleim nem tudnak... Maga Taehyungról sem. Elég szigorúak, sosem engedték meg, hogy barátom legyen. De hogy miért...

Gyorsan átöltöztem, majd rohantam a fürdőszobába. Fogat mostam, majd felkaptam a fésűmet és gyorsan kifésültem kócos hajamat. Ahogy húztam végig a fésűt a hajamon valamit észrevettem. Közelebb hajoltam a tükörhöz és kezembe vettem az egyik tincsemet.

Ez... Ez kék... Mi az isten?
Sosem festettem be a hajam...

Sokkos állapotban mentem le a konyhába, ahol anyu már várt a reggelivel. Mosolyogva köszöntem neki, majd lehuppantam az asztalhoz és enni kezdtem.

-Milyen csinos vagy ma Seohyun. Hová készülsz? - kérdezte felhúzott szemöldökkel anya.

-Én... Moziba megyek Miyeonnal. - feleltem lesütött szemekkel.

-Aha... - nézett rám gyanakvóan, majd kiment a konyhából.

Gyorsan elővettem a telefonomat, majd megkerestem Miyeon nevét a névjegyzékben.

Fedezz kérlek. Moziba megyünk ma. Késő este érjünk haza, találj ki valamit. Nagyon köszönöm. - írtam le, aztán rögtön el is küldtem.

-Seohyun. Felhívhatom igaz Miyeont? Tudni fog róla. - jött vissza anya.

-Mivel vele megyek. - nevettem fel erőltetetten. - De megyek, még előtte beakar ugrani Miyeon venni valamit. Este jövök. Szia. - köszöntem el tőle, majd felkaptam a cipőm és kirontottam a házból.

Szélsebesen siettem a buszra, amivel egyszerre értem a megállóba. A szűk folyosón mosolyogva mentem végig, majd megálltam az egyik ülés mellett.

-Elnézést. Szabad lesz? - kérdeztem visszatartott nevetéssel.

-Sajnálom hölgyem. Foglalom. - közölte vigyorogva a fiú.

-Milyen kár. - sóhajtottam, majd leültem Taehyung mellé. - Remélem nem haragszik meg rám az, akinek foglalja.

-Bolond. - nevetett fel. - Majd meglátjuk.

Taehyung egy apró mosoly után ajkaimra vetette magát. Csókja viszonzása közben nyaka köré fontam kezeimet. Lassan elvált tőlem, majd nyakamra hajolva egy apró puszit nyomott rá, aztán óvatosan megszívta a vékony bőrt, ami közben kikerekedtek szemeim.

-Ta-Taehyung... Ezt nem kéne. - mondtam, miközben összeszorítottam szemeimet.

-Miért nem? - nézett szemeimbe. - Az enyém vagy Seohyun. Nem vehet el tőlem senki. - közölte.

-Jó oké, de... Nem akarom, hogy... - kaptam kezemet a megszívott bőrfelületre.

-Még mindig nem tudják? - akadt ki.

-Nem... - sütöttem le szemeimet.

-Ezt nem hiszem el... - sóhajtott. - Hagyd, hogy befejezzem, akkor nem kellenek a szavak. - mosolyodott el perverzen.

-Buszon ülünk Tae. Egy rohadt buszon. - közöltem vele.

-Igaz. Szálljunk le. - mondta, majd kitolt engem és felállt ő is.

Egyenesen az ajtóhoz lépett és megnyomta a jelzőt. Szerencsére pont az a megálló jött, ahol nekünk kellett leszállnunk, így semennyivel sem voltunk előrébb.

Taehyung összekulcsolta kezét az enyémmel és elindultunk a túloldalt lévő park bejárata felé.

-Seohyun mi ez a kék tincs? Valami új divat? - kérdezte mosolyogva.

-Így ébredtem. - közöltem.

-Ezt... A szüleid is bevették? Mert ha igen, akkor azt is elhiszik, hogy mi nem vagyunk együtt csak néha több van köztünk, mint kéne.

-Hülye...Nem látták még. Nem is fogják. Nem nagy tincs. Lenyesem otthon. - ráztam meg a vállam.

Taehyung elengedte a kezemet, majd derekamra vezette. Már szinte a park bejáratánál voltunk, mikor egy elég szokatlan külsejű fiú lépett ki onnan.

-Hát ez meg? - kérdezte Taehyung. - Figyelemfelkeltő... - forgatta szemeit.

-Mert kék a haja? Nekem is. Igaz csak egy tincsem az. - nevettem fel.

-Véded? - lepődött meg.

-Dehogy.

Akartuk volna kikerülni a fiút, de hirtelen megragadta a karomat. Egyensúlyom megingott és majdnem hátra estem. Taehyung keze lecsúszott derekamról, míg a másik a karomat fogta.

Felhúzott szemöldökkel néztem rá, majd Taehyung megköszörülte torkát.

-Seohyun. Így élőben még szebb vagy. Megtisztelő látni téged. Téged, kinek szépsége napról-napra szebb, s kinek lelke tisztább, mint bárkié. Jimin vagyok. Kinek kezed ígérve lett. Örülök, hogy megismerhettelek. - puszilta meg kézfejem.

Szerencsétlen... Biztosan bolond.

Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora