Egészen a gyorsétteremig agyaltam, majd idegesen tettem kezeimet az arcomra.Csak egy 5 percet kérek, hogy ne gondolkozzak ezen az egészen.
Nem kell több tényleg...
Vagy már ez is túl nagy kérés?-Seohyun. - hallottam meg Miyeon hangját.
Felé fordultam, majd sietve jött mellém és szorosan a karjaiba zárt. Viszonoztam az ölelését, majd mosolyogva húzott be az épületbe.
Leültünk egy nagyobb asztalhoz, aztán már fel is állt, miközben mondta, hogy majd Ő elmegy elsőnek kajáért, addig pedig vigyázzak az asztalunkra, hogy véletlenül se üljön le mellénk senki.
-Várj kicsit... Beszélhetnénk előtte? - néztem rám kérlelve.
-Baj van? - kérdezte aggódva, majd visszaült.
-Hát... Talán. Elég érdekes dologba keveredtem...
-Seohyun. Szeretlek tudod, de nem ehetnénk közben? Éhen veszek. - kérdezte nevetve. - Tudod mit? Hozok neked is. Akkor hamarabb elkezdheted.
Sóhajtva beleegyeztem, majd Miyeon elsietett és beállt a sorba. Körülbelül 5 perc múlva visszatért az asztalhoz két tálcával, majd az egyiket letette elém.
-Hallgatlak. - mosolygott, majd enni kezdte a sült krumpliját.
-Az van, hogy... Szakítottam Taehyunggal... - kezdtem el.
-Micsoda? Miért? De hiszen pár napja még egyenesen oda voltál érte. - lepődött meg.
-Igen, de... Ah ez bonyolult. A lényeg, hogy most igazából mással vagyok. - mondtam halkan.
-Szóval akkor azért dobtad Taehyungot, mert valaki más lépett a képbe?
-Igen. Igen ez történt. Csak...
-Csak?
-Rájöttem, hogy hiába szeretem a srácot, de nem szerelemből. Ráadásul tegnap megcsókolt egy másik srác, és esküszöm nem akartam érezni semmit, de éreztem. De nem tudom mit és miért... Miyeon mégis mi történik velem? Ez szerintem nem egészséges állapot. - akadtam ki.
-Hát a túl sok stressz nem is. - közölte.
-Miyeon...
-Jó, bocsi. Szerintem te... - kezdte el, majd félbeszakították.
-Helló lányok. Nem ülhetnék le mellétek? Nincs hely máshol.
A mellettünk állóra kaptam a fejem, majd teljesen lesápadtam.
Ne... Ilyen nincs.
-Bocs, de nem. - vágtam hozzá.
-Oho, dehogynem. - mosolygott rá Miyeon, majd beljebb csúszott. - Miyeon vagyok. - mosolygott rá a lány.
-Yoongi. - mosolyodott el Ő is.
Hogy a fenébe került ide?
Yoongira néztem, aki furán nézte a tálcáján lévő ételt, majd felhúzta a szemöldökét.
-Ez amúgy mi is? - emelt fel egy sült krumplit.
Na itt a másik...
Miyeon felnevetett, majd egyből elkezdett vele beszélgetni.
-Bocs, hogy közbe vágok, de mi beszélgettünk... És.. - kezdtem el, de Miyeon beleszólt.
-Ja igen. Hát szerintem teljesen normális. Figyelj... Most ha megtetszett más, akiről kiderült időközben, hogy nem az igazi, akkor ez van. Nyilván eshet pofára mindenki. Az a srác tegnapról, aki megcsókolt... Nyilván Ő lesz az igazi nem? Hiszen azt mondtad, hogy nála éreztél valamit. - mondta, majd megevett egy krumplit és Yoongira nézett. - Barátnős vészhelyzet. Bepasizott. - mosolygott rá.
Teljesen elképedtem. A számat szóra nyitottam, de egy hang nem jött ki onnan.
Nem hiszem el, hogy elmondta előtte...
Menten falnak megyek...-Heh, nem tudom miről beszélsz. Én ilyet tuti nem mondtam. - mosolyodtam el erőltetetten, majd szúrós tekintettel néztem a lányra.
-Szóval éreztél valamit... - mosolyodott el Yoongi.
-Igen. Undort. - közöltem neki mosolyogva.
-Undorítóan jót? - mosolygott.
-Mi folyik itt? - kérdezte Miyeon. - Seohyun... Csak nem Ő volt az? Úristen. Nem tudtam. Nem akartam bajt...
-Már mindegy... - sóhajtottam.
-Mondanám, hogy felejtsük el, de ezek szerint Te nem tudnád. - közölte Yoongi.
-Szerintem összeilletek. - közölte Miyeon. - Látszik, hogy szeretitek egymást. Tipikus szeretet, mikor viccelődésből, húzzák a másik agyát. - mosolygott.
-Igen. Yoongi annyira szeret, hogy kimutatásával lassacskán megöl. - közöltem.
-Pontosan. Ráadásul szívet megállítóan jól nézek ki. Kell ennél több? - kérdezte nevetve.
-Egyetértek. - sóhajtott mosolyogva Miyeon.
-Áldásom rátok. Legalább leszáll rólam. Amúgy Miyeon búcsúzni jöttem. A barátommal elköltözünk. - közöltem.
-Na álljunk meg egy szóra. - kerekedtek ki a szemei.
-Nyugodj meg Miyeon. - mosolygott rá Yoongi. - Ellenállhatatlan vagyok. Itt fogom tartani.
-Én neked szurkolok. Elvégre megtudtuk, hogy érez irántad valamit. - közölte Miyeon.
-Nem érzek semmit iránta. Miyeon felejtsd el amit mondtam jó? Biztosan csak az idegesség váltotta ki belőlem.
-Nem kell hazudnod Babám. - mosolygott Yoongi. - Jut eszembe. Megígértél valamit. Tudod... Tegnap este... - utalt a próbákra.
-Sajnos tudom. - sóhajtottam.
-Örülök, hogy emlékszel. Ezek szerint annyira nem vettem el az eszed. - nevetett fel.
-Haha... Nagyon vicces. - forgattam a szemeimet.
-Mit ígért neked? - kérdezte mosolyogva Miyeon.
-Egy randit. - mosolygott Yoongi.
Hogy mit?!
YOU ARE READING
Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]
FanfictionYoongi és Jimin, az istenek gyermekei a halandók közé kerülnek. A két család közös ok miatt küldi le őket az emberek közé, mégpedig egy lány miatt. Egy lány miatt, kinek sorsa már születésekor eldőlt. -Seohyun, a vesztedbe rohansz! Megöleted magad...