-Bármit is akarsz... Felejtsd el. - tettem keresztbe kezeimet. - Segítsek neked úgy, hogy később megölsz? Ezt te sem gondoltad komolyan...
-Komolyan gondoltam. Segíteni fogsz. Észre sem fogod venni ráadásul. - mosolyodott el.
Ijesztő ez az egész...
Nem értem mit akarsz...-Nem segítek. Szállj le rólam.
-Ne felejtsd el ki áll veled szemben. Egy pillanat alatt megölhetlek. - közölte.
-Ha annyira félnék tőled, akkor nem állnék előtted. - vágtam vissza.
-Babám te csak Taehyung miatt merészkedtél ide. Nem vagy bátor kicsit sem. Csak védeni akarod tőlem. Nézz már magadra. - nevetett fel. - Hányszor csuklott meg eddig a hangod?
-Én...
-Bocs, de nem érek rá. Rengeteg tenni valóm van. - közölte, majd elkezdett távolodni. - Oh. - fordult vissza felém. - A helyedben a fél szemem a srácon tartanám. Talán szólnék neki, hogy vigyázzon magára. - közölte, majd tovább indult.
-Ezt tényleg nem értem. - mondtam halkan, majd egy nagyot sóhajtottam.
Egyedül maradtam. Ráadásul Yoongi távozásával a tűz is kialudt.
Megint Taehyunggal fenyegetőzöl...
Mit akarsz tőlem?
Mégis mit?Tanácstalanul indultam vissza, miközben elmerültem gondolataimban.
Rengeteg elintézni valód van?
Mégis mit kell itt elintézned?
Rajtam kívül...
Megakarsz ölni, de segítsek azért.
És...és én segítek.
Elvégre nem akarom, hogy Taehyung meghaljon. Ha én nem is, de ő maradjon életben...
Már csak azt kell megtudnom, hogy mi a feladatom...Amint visszaértem a házunkhoz egy sóhajtás után lenyomtam a kilincset és beléptem.
Miért én?
Remélem lesz még 3. meg 4. Isten is...
Rosszabb úgy sem lehet már...-Seohyun. - hallottam meg Jimin hangját, majd pillanatok alatt mellettem termett és szorosan átölelt.
-Miért nem alszol? - kérdeztem halkan, miközben viszonoztam tettét.
-Hogy aludnék, mikor Yoongival vagy? Nem tett semmit ugye? Jól vagy igaz?
-Persze. Ne aggódj. - mosolyodtam el.
-Szerencséje van. Még élhet. - mondta.
Miért vagy ilyen kedves velem?
Oké, hogy szeretsz, de csak most találkoztunk..Jimin hirtelen felkapott és menyasszony pózban kezdett el vinni.
-Mit csinálsz? - kérdeztem mosolyogva. - Tegyél le.
-Nem. - mondta egy mosoly kíséretében.
-Most így olyan vagyok, mint egy menyasszony. - nevettem fel, majd fejemet vállára döntöttem.
-Az is vagy. A menyasszonyom.
Jimint átöleltem nyakánál, majd úgy vitt tovább.
Még, ha nem is vagyok beléd szerelmes, de egy biztos: A te karjaid között teljesen biztonságban érzem magam.
*Jimin szemszöge*
-Kedvesem remélem többet nem állsz le Yoongival. - mondtam, amint letettem.
-Nem szeretnék elhiheted. Az a fiú... Elmebeteg.
-Hát... Ezt nem tagadom én se. Ezért féltelek nagyon. - közöltem. - Seohyun.. Lehetne egy kérdésem? - kérdeztem félve.
-Persze. - mondta halkan.
-Mennyi idő szerinted, mire megszeretsz?
-Hát honnan tudjam? Nem lehet ezt siettetni Jimin...
-Tudom, de... Jó lenne, ha tényleg ezen lennél... Fogytán az időm.
-Az időd? - kérdezett vissza értetlenül.
-Az a helyzet, hogy nekünk isteneknek... A halandók között kicsit... Hogy is mondjam ezt neked? - kérdeztem sóhajtva. - Nem lehetünk itt addig ameddig akarunk. Egy bizonyos idő után meghalunk. - mondtam ki nehezen.
-Mi? De egy isten, hogy... - kezdte el, majd közbe szóltam.
-Itt nem élünk örökké. Seohyun, ha nem szeretsz belém időben, és nem viszlek el a birodalmunkba... Akkor... Én...
-Nem akarom, hogy ilyen sorsra juss. Csak egy kicsit várj még. Időben leszünk ígérem.
-Köszönöm. - mosolyodtam el, majd egy apró puszit nyomtam a lány homlokára.
*Yoongi szemszöge*
Mégis mit művelek?
Simán használhattam volna a tőrt.
Jimin se tudott volna megállítani...
De nem tettem...Szép volt Yoongi...
Most igazán büszke lehetsz magadra...A sötét erdőben az egyik fának neki dőltem, majd gondolkozni kezdtem.
Be kell bizonyítanom, hogy betartom az ígéretemet. És mivel nem vagy hajlandó segíteni magadtól, így teszek az ügy érdekében.
Tudtam, hogy a kulcs Taehyung.
Elvégre ki más lenne? Jimint sose fogja szeretni. Majd én gondoskodok arról.
Ha nem viszi el Jimin Seohyunt időben a Vízistenekhez, akkor meghal. És Seohyun is általam. Két legyet egy csapásra.Taehyung...
Ideje téged is belerángatni ebbe.
Ha nem fogadsz szót, akkor megmutatom neked is, hogy mire vagyok képes...
CZYTASZ
Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]
FanfictionYoongi és Jimin, az istenek gyermekei a halandók közé kerülnek. A két család közös ok miatt küldi le őket az emberek közé, mégpedig egy lány miatt. Egy lány miatt, kinek sorsa már születésekor eldőlt. -Seohyun, a vesztedbe rohansz! Megöleted magad...