Legalább 10 percig hívogattam Miyeont míg végül felvette.-Seohyun~ - nyújtotta el a nevemet, amint felvette.
-Szia Miyeon. - köszöntem neki vidáman.
-Örülök, hogy boldog vagy... Én aludtam volna még. - nyafogott.
-Bocsi. - nevettem fel. - Mit szólnál egy találkához?
-Benne vagyok. - mondta ásítva.
-Ebédeljünk a városban.
-Ez szuper ötlet. Akkor délben találkozzunk a kedvenc gyorséttermünk előtt. - mondta vidáman.
-Rendben. Akkor délben. - mondtam, majd bontottam a hívást.
Letettem az asztalra a telefonom, majd neki láttam reggelit csinálni. Időközben Jimin lejött a konyhába és az ajtóból figyelt.
-Nyugodtan bejöhetsz. - néztem rá mosolyogva.
-Seohyun... Én... - kezdte el, majd legyintett egyet és elindult a nappali irányába.
Hát vele meg mi van?
Megcsináltam a reggelit, majd kiszedtem két tányérra, aztán kimentem velük a nappaliba. Átadtam egyet Jiminnek, aki sokáig csak nézte és kotorászta az evőeszközével.
-Na... Azért ennyire nem rossz a rántottám. Vagy de? Szerintem ehető... - gondolkoztam el, majd megráztam a vállam és folytattam az evést.
-Nem a reggeliddel van a baj... - sóhajtotta.
-Akkor? - néztem rá. - Amúgy.. Nálatok van mindenféle étel? Például sült krumpli...
-Sült krumpli? - nézett rám furcsán.
-Viszlát sült krumpli... Szerettelek. - sóhajtottam. - Ez szomorú... - mondtam, majd elnevettem magam.
-Nálunk inkább gyümölcs van... Na meg hal. De ezen kívül vannak olyan ételek, amiket nem hiszem, hogy halandó evett már. - gondolkozott el.
-Például?
-Felesleges sorolnom. Nem fogod tudni mi az.
-Akkor majd megtudom. - mosolyodtam el. - Amúgy a városban ebédelek Miyeonnal. Ő a legjobb barátnőm. - meséltem.
-Rendben.
-Rendeljek neked valamit ebédre? Megkóstolhatnád a sült krumplit. - nevettem fel.
-Bánom is én. - mosolygott.
Jimin végre elkezdett enni, majd amint befejezte elpakoltam magunk után.
-Seohyun. - lépett be a konyhába Jimin.
-Mondjad. - néztem rá.
-Mivel lassan elmegyünk... Szeretném, ha... Most már tényleg együtt lennénk.
-Én eddig is úgy beszéltem rólad, mintha a barátom lennél. - nevettem fel kínosan.
-Szóval... Akkor benne vagy igaz?
-Igen. - mosolyodtam el.
Nem mondom azt, hogy beleszerettem. Számomra olyan volt, mint egy barát. Talán a beletörődöttség miatt nem bánom ezt az egészet. Elvégre ez a sorsunk. Nem tehetek ellene semmit.
Jimin közelebb jött, majd mosolyogni kezdett. Tudtam mit akar, de féltem. Féltem a tudattól, hogy ha megcsókol megint, akkor sem fogok érezni semmit. Elvégre egyszer sem dobbant meg a szívem a tőle...
Hirtelen eszembe jutott a csók Yoongival, és a bennem lezajló reakció, majd teljesen elöntött a pánik.
Yoonginál éreztem valamit... De nem szeretem... Elvégre csak bántani akar minket. Meg hát nem is ismerem... Akkor miért dobbant nagyot a szívem csókja közben?
Hirtelen megéreztem a falat magam mögött, majd Jimin lassan ajkait az enyémre helyezte. Hiába volt az erőlködése... Ismét. Nem akartam csalódást okozni neki, ezért visszacsókoltam.
-Szeretlek Seohyun. - mondta ki halkan.
-Én is... - sütöttem le szemeimet, majd sóhajtva hagytam ott a konyhában.
Szerintem Yoongi befolyásolni is tudja az érzelmeimet... Máskülönben nem éreztem volna nála semmit. Ez is a terve része. El akarja hitetni velem, hogy szeretem. A frászt.
Vajon fogok érezni majd valamit Jimin iránt?
Talán kicsit átírva a történetünket elmesélhetném ezt Miyeonnak. Örülnék, ha tanácsot tudna adni.
Ismét kerültem Jimint, majd haladva az idővel megrendeltem neki az ebédet, én pedig készülődni kezdtem.
-Seohyun. Még mindig nem szeretsz igaz? Megint kerülsz, mint az elsőnél. Nem csókollak meg többet így. Ez csak neked rossz... - hallottam meg hangját mögülem.
-Sajnálom... - fordultam felé.
-Semmi baj. Érthető.
-Nem az... Jimin én jól érzem magam veled. Igaz az amit mondtam este. Biztonságban érzem magam melletted. És szeretlek is... Nem tudom mi a baj... Taehyung meg már nem érdekel. Fáj, hogy tovább lépett ilyen hamar, de nem tudok vele mit kezdeni, és nem is akarok... - közöltem.
-Csak idő kell neked. Lehet, hogy szeretsz, de nem úgy. Nyugi, majd talán változni fog. Ha meg nem... Akkor szenvedünk mind a ketten. A sorsunkkal együtt kell élnünk viszont. Nem tehetünk semmit. Akkor is együtt kell lennünk. - közölte.
-Tudom... - sóhajtottam. - Majd.. Jobb lesz később biztosan. De most megyek. Majd valamikor jövök. - erőltettem magamra egy mosolyt.
-Vigyázz magadra. - mosolygott.
-Vigyázok ne aggódj. - sóhajtottam, majd kiléptem az ajtón.
Abban a percben azt hittem, hogy egy nyugodt találkozóra megyek a legjobb barátnőmmel... De nem úgy történt.
Neked mindig mindenhol ott kell lenned...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tűz és Víz ᵇᵗˢ [✓]
FanficYoongi és Jimin, az istenek gyermekei a halandók közé kerülnek. A két család közös ok miatt küldi le őket az emberek közé, mégpedig egy lány miatt. Egy lány miatt, kinek sorsa már születésekor eldőlt. -Seohyun, a vesztedbe rohansz! Megöleted magad...