Jäähallin tapahtumisen jälkeen olen ollut Joonataniin yhteydessä lähes päivittäin.
Tänään Joonatan pyysi minut Ratinaan eli Tampereella sijaitsevaan kauppakeskukseen hengaamaan hänen kanssaan. Poikaraukka ei ollut saanut ketään muuta hänen kanssaan. Tottakai suostuin. Mutta minulla on suuri ongelma.
Mitä laitan päälle? Voisi luvitella että:"mikä ongelma siinä on?"
tai
"laita vaan joku paita, ketään ei kiinosta."
No rutto kiinostaa. Jos jotain niin ainakin minua.
Pidän kädessäni kahta vaatemyttyä. Valkoinen villapaita ja harmaa villapaita. Miksi elämän pitää olla niin vaikeaa? Ei kai siinä auta kuin pyytää apua.Ryhmä: Ivalon cooleimmat tytöt
Minä:
Meen ulos ja en tiiä mitä laitan päälle! Auttakaa!!
Haloo?
Cmoon, vastatkaa!!
Margareta:
Aa sori. Mut laita vaik apinapuku, toimii aina!!
Minä:
Ihanaa ku teilt saa ain nää parhaat vinkit :D
Eiku oikeesti mitä mää puen!?!?
Anniina:
Komppaan margariinin ideaa!
Ei vaa laita vaikka valkonen villapaita ja siihe vaaleensiniset boyfrend farkut. Sit vaik semmone kiva panta hiuksiin ja musta vyö :)
Minä:
Oikeestaan ihan kiva asu <3 Testaan!
Anniina:
Kenen kanssa nää ees meet ulos? ;)
Minä:
Kaverin :)
Margareta:
Älä selitä oot menossa Joonatanin kaa. Kyllä me tunnetaan sut :DD
Minä:
Mä en tiiä miten te tunnette mut nii hyvin, mut joo :")
Anniina:
OMG OMG NII SÖPÖÖ!! MUN YKS PARHAISTA KAVEREISTA ON MENOSSA TREFFEILLE <3 <3
Minä:
RAUHOTU! Ne ei oo treffit, Joonatan ei oo vaa saanu vaa ketää seuralaist sinne nii pyys mua.
Anniina:
Älä kuseta ittees! Molemmat ootte lätkässä toisiinsa ja se halus just SUT sinne eikä oo pyytäny ees ketää muuta. Silmät käteen Matilda, Jonskun tekosyy on ehkä selvin ikinä :D
Minä:
Jonsku, nauran! Nyt sulla tais riistäytyä mopo käsistä. No se on ehkä totta et ollaan lätkissä toisiinsa, mut pitää mennä! Ja kiitti asuvinkist :) <3
Margareta:
Anteeks neiti hyvä, mut nyt on jääny jotain kertomatta!
Minä:
Moikka!
Naurahdin hiljaa ja suljin puhelimen. En tosisaan ollut vielä kertonut Anskulle ja Margariinille jäähallin tapahtumasta.
Katsoin kelloa. Voi ei! Mulla on puolisen tuntia aikaa. Kiskoin valkoisen villapaidan, vaaleensiniset boyfrend farkut, vyön ja sitten vielä asetin mustan pannan päähäni. Istuin koulupöydälleni ja pengoin meikkipussin esille. Kaivoin meikkivoiteen ja taputtelin sitä naamaani. Laitoin hieman väriä kulmiin ja hitusen nudea huulipunaa. Katsoin itseäni peilistä. Sipaisin himmeän kerroksen ripsaria. Noh, en parempaakaan pysty. Otin vielä mustan reppuni ja survoin sinne avaimet, bussikortin, kännykän, lompakon, laturin ja sontikan. Olen nyt aikalailla valmis joten poistun huoneestani ja kävelen eteiseen. Laitan beigen pörrötakkini ja survon mustat pitkävartiset kengät.