Τέντωσε το κορμί της και ζωγράφισε ένα χαμόγελο στα χείλη της . Ελίζαμπεθ- Ρομπερτα 1-0, σκέφτηκε και έβγαλε ένα χασμουρητο. Έπειτα από όσα έγιναν στην πισίνα το βράδυ υπήρχε κάτι που την ενόχλησε πιο πολύ..."τσιμπημενη μαζί σου ...." είπε εκείνη στο Λιαμ και η Λιζ γελούσε στην ιδέα. Η γυναίκα ήταν γελοία στα μάτια της για να σκεφτεί κάτι τέτοιο. Η Ελίζαμπεθ είχε ξεκάθαρο στόχο. Ήταν εκείνη και όχι ο Λιαμ. Απλά ο καημένος βρισκόταν στη μέση. Ή κρίση και το μυαλό της δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να εξερευνήσουν σε βάθος την άτοπη εικασία της Ρομπερτας .Ένα απαλό χτύπημα στη πόρτα έφτανε για να καταλάβει ποιος βρισκόταν από πίσω. Ήταν χαρακτηριστικο...
"Πέρασε μαμά!" Την προέτρεψε και η Λέιλα μπήκε μέσα ευδιαθετη
"Καλημέρα κοριτσάκι μου!! " αναφώνησε και κάθισε δίπλα της στο κρεβάτι
"Καλημέρα...." έσυρε παρέα πάντα με το χασμουρητό της η Λιζ
"Έχω νέα... Καλά και κακά" της ανακοίνωσε αλλά η Λιζ βλέποντας την χαρούμενη δεν κατάλαβε
"Ξεκινά από τα κακά...Σε βλέπω αρκετά ευδιαθετη για να είναι πολύ κακα..." σχολιασε και γέλασε
"Έχεις δίκιο. Ίσως είναι κακά για μένα επειδή θα μου λείψεις!"
"Θα σου λείψω;;;" Ρώτησε με απορία και ανασηκωθηκε
"Ναι, μας κάλεσε ο Ιβάν και ζήτησε την παρουσία μας στην Νέα Υόρκη. Για τη φορά φέτος θα οργανωθεί ένα γκαλά....Καταλαβαίνεις τι ακριβώς γκαλά αλλά τέλος πάντων, και ο πατέρας σου θεώρησε πως θα ήταν καλό να είμαστε εκεί. Φυσικά και σκέφτηκα να έρθεις μαζί αλλα εκείνος επέμενε πως σε κάτι τέτοιο καλύτερα να απουσιαζεις... τον ξερςις πόσο υπερπροστατευτικος γίνεται ώρες ώρες..."
"ΠΕΣ ΜΟΥ ΌΤΙ ΘΑ ΈΧΩ ΤΗΝ ΈΠΑΥΛΗ ΓΙΑ ΠΆΡΤΗ ΜΟΥ !!!" Ξεφωνησε και σηκώθηκε στο κρεβάτι χοροπηδώντας
"Αυτά είναι τα καλά νέα... Για μια εβδομάδα θα μεινεις μόνη! Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνεις ότι θέλεις!! Εκτός αυτού σου κανονίσαμε και παρέα αγάπη μου... Ο Λιαμ θα μείνει πίσω και θα έρθει η Ρομπερτα να μείνει μαζί για να σου κρατάει παρέα"
Η Ελίζαμπεθ συννεφιασε. Το πρόσωπο της σκοτείνιασε και αναρωτήθηκε αν η μάνα της το είχε χάσει εντελώς.... Αυτά ήταν τα κακά νέα...και Όχι τα καλά...
"ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ;" απάντησε αυθόρμητα και η Λέιλα την κοίταξε με κατανόηση
"Ελίζαμπεθ ... ξέρω πως δεν τη συμπαθείς γι αυτό και το κάναμε έτσι. Θα γινει θεία σου ... Πρέπει να βρείτε τη χρυσή τομή για να μην στεναχωριέται και ο Λιαμ..."
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...