Ο Λιαμ έπιασε τα χερια της από τους καρπους δυνατά και βάζοντας αρκετή πίεση την απομάκρυνε κοιτώντας την σοκαρισμένος."Εγώ... Συγνωμη Λιαμ απλά...Ήθελα..." Η Ελίζαμπεθ άρχισε να ψελλίζει ότι της ερχόταν στο μυαλό. Έβλεπε στα μάτια του το σοκ και ένιωσε πιο άσχημα από ποτε . Το σοκ όμως δεν άργησε να εξαφανιστεί και μαζί με εκείνο εξαφανίστηκαν και οι ενδοιασμοι του . Με την λογική να παίρνει τον κατήφορο ο Λιαμ την άρπαξε από τη μέση με το ένα χέρι ενώ με το άλλο πέταξε ότι υπήρχε πάνω στο γραφείο της στο πάτωμα. Την σήκωσε σαν πούπουλο και σπρώχνοντας τη με δύναμη επάνω του όρμησε αχόρταγα στα χείλη της .
Άρχισε να αγγίζει με πάθος το κορμί της ενώ εκείνη τύλιξε τα πόδια της γύρω του δίνοντας του την απόλυτη συγκατάθεση της.
"Γαμω το σου μικρή! Μα το Θεό θα με τρελάνεις!" Ψιθύρισε πάνω στο φιλί και σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα. Βλέποντας το κοκκίνισμα που προκλήθηκε στα χείλη της από τα λίγων ημερών γένια του άναψε πιο πολύ. Η Ελίζαμπεθ παρασυρομενη από το συναίσθημα και νιώθοντας το κενό να κλείνει τον τράβηξε ζητώντας του βουβά να συνεχίσει . Ο Λιαμ υπάκουσε . Τόσο τα φιλιά του όσο και τα αγγίγματα δεν είχαν να θυμίσουν σε τίποτα εκείνα του Τζέικ. Εκείνος ήταν τρυφερός. Προσεκτικός. Ο Λιαμ διεκδικουσε άγρια. Σαν αληθινό αρσενικό. Τα χέρια του βρέθηκαν κάτω από την μπλούζα της. Έπιανε το δέρμα της και το έσφιγγε στα δάχτυλα του . Το κατακτουσε...
"Λιαμ ;;; Είσαι εκεί μέσα;;" ακούστηκε άξαφνα μια γνώριμη φωνή βγάζοντας τους από την δίνη του ανεξέλεγκτου πάθους.
"Το διάολο;" μουγκρισε εκείνος και την κοίταξε. Η Λιζ είχε χαμηλώσει το βλέμμα ντροπαλά και άρχισε να στρώνει τα ρούχα της γεμάτη αμηχανία.
"Λιαμ ;; Μου είπαν πως είσαι πανω αλλά δεν μπορούσα να περιμένω είναι επείγον!" Ξαναφωναξε εκείνη και ο Λιαμ έστρεψε το βλέμμα του στη Λιζ. Μια Λιζ που έμοιαζε αναστατωμένη και μπερδεμένη.
"Ναι Ρομπερτα ! Έρχομαι!" Απάντησε και επέστρεψε στη Λιζ
"Έχουμε μια κουβέντα να κάνουμε τα δύο μας όταν επιστρέψω..." της είπε κι εκείνη κούνησε κατακόκκινη από ντροπή το κεφαλι. Εκείνος έφτιαξε το παντελόνι του προσπαθώντας να ηρεμήσει. Ηταν τοσο ισχυρό το παθος που ούτε η φωνή της Ρομπερτας κατάφερε να ρίξει την λίμπιντο του. Έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα και αφού αποτραβηξε το βλέμμα του από την Λιζ , καταλαγιάσε το όργανο του και βγήκε έξω.
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...