Αθέμιτη Ανακωχή

6.7K 527 21
                                    

Δυο εβδομάδες αργότερα

Σήκωνε το ένα βάρος μετά το άλλο. Τα χέρια της είχαν κουραστεί αλλά εκείνη δεν σταμάταγε. Ποιος θα της έλεγε πως μέσα σε δεκατέσσερις μέρες η ζωή της θα άλλαζε εντελώς;

"Γαμω το !" Αναφώνησε χάνοντας το κουράγιο να κρατήσει κι άλλο το βαρίδι στα χέρια και αφήνοντας το στο πάτωμα έπιασε την πετσέτα της. Η προπόνηση για εκείνη ήταν το πρώτο πράγμα που άλλαξε έπειτα από εκείνο το απόγευμα..  Δεν άλλαξαν μόνο οι συνήθειες της , άλλαξε και η ίδια αποκτώντας νέο πρόσωπο... σκούπισε το σβέρκο της και σηκώθηκε. Ετοίμασε τον στόχο και φτιάχνοντας μόνη της τα εργαλεία, κουμπωσε στην ειδική εσοχή τη Διόπτρα και πήρε θέση.

"Και τώρα μικρή μου πριγκίπισσα θα σου μάθω πως να κρατάς σωστά ένα όπλο..." θυμήθηκε τα λόγια του λίγα χρόνια πριν όταν της έδωσε για πρώτη φορά αυτό το ρημαδιασμενο πράγμα στα χέρια και βουρκωσε. Της είχε λείψει... Πολύ... Η παρουσία του. Το άγγιγμα του που την γέμιζε αυτοπεποίθηση και την καθοδηγούσε...Η μυρωδιά του κορμιού του. Όλα... Πράγματα που δεν έδινε σημασία τώρα έπιανε τον εαυτό της να τα επιζητεί...

"Κατέβασε το γοφο...Άνοιξε ελαφριά τον αριστερό αγκώνα και νιώσε τη σφαίρα να διαπερνάει τα κόκαλα του. Καθοδήγησε την ..."

Γεμάτη με πείσμα.  Ολομόναχη μέσα στην άδεια αίθουσα στόχευσε και πάτησε τη σκανδάλη.

"ΘΕΕ  ΜΟΥ !" Ξεφωνησε βγάζοντας τα ειδικά γυαλιά και κοίταξε το στόχο. Βρήκε κέντρο με την πρώτη...Γύρισε λυπημένη προς τα πίσω και εφερε στιν ταραγμενο της νου την εικόνα του να της χαμογελάει... Τότε που έστεκε ένα βήμα πίσω και περίμενε από εκείνη το ακατόρθωτο . Πλέον όμως δεν ήταν εκεί. Δεν την κοιτούσε...Δεν τον έκανε περήφανο όπως θα έπρεπε.  Κοπάνησε με δύναμη το όπλο στο πάγκο και λυπημένη έπιασε το κεφάλι της. Έπρεπε να διώξει τις αναμνήσεις...

"Άργησα;;;" άκουσε τη φωνή που συνήθιζε να αφουγκράζεται τις τελευταίες δύο εβδομάδες και σήκωσε το κεφάλι της.

"Όχι Τζέικ. Απλώς ήρθα λιγάκι πιο νωρίς..." του απάντησε και σουλουπωσε τον ατίθασο εαυτό της . Από εκείνη τη μέρα που πάλεψαν γι πρώτη φορά με το Λιαμ, εκείνος με τη δικαιολογία πως έχει αρκετές δουλειές, όρισε τον Τζέικ υπεύθυνο για την προπόνηση της. Της το ανακοίνωσε το ίδιο κι όλας βράδυ... Χωρίς καν να της δώσει την επιλογή. Μόλις επέτρεψαν οι δικοι της , ο Λιαμ αποστασιοποιηθηκε με τον τρόπο του και απέφευγε να μένει μόνος μαζί της ώσπου λίγες μέρες πριν έφυγε με τη Ρομπερτα για το γάμο της αδερφής της κάπου στην Ιταλία. Την πονούσε. Τον αναζητούσε. Της έλειπε...

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now