Η Ελίζαμπεθ βγήκε από το μπάνιο. Δύο μέρες τώρα έτρεμε ολόκληρη. Όταν ξύπνησε ο Λιαμ δεν ήταν εκεί. Δεν υπήρχε ούτε καν ένα σημείωμα ενώ όταν επέστρεψε σπίτι όλοι τον αναζητούσαν. Και εκείνον αλλά και τη Τζέιν. Πρόσεξε το ανοιχτό της παράθυρο και αμέσως ένα λευκό κουτί πάνω στο κρεβάτι.
"Τι διάολο;" μουρμουρησε και πλησίασε. Μόλις το άνοιξε είδε ένα σημείωμα και από κάτω ένα ολολευκο φόρεμα... αναγνώρισε πριν καν το πάρει στα χέρια της το γραφικό χαρακτήρα του Λιαμ.
Πριγκίπισσα...φόρεσε το και έλα να με βρεις στην παραλία πίσω από το σπίτι μου...
Έλεγε μονάχα κι εκείνη άρχισε να τρέμει. Άγγιξε το φόρεμα. Ήταν ένα σατέν ανάλαφρο ύφασμα . Το έβγαλε από το κουτί και το κοίταξε...Χαμογέλασε. Χαμογέλασε πολύ.... Λευκό φόρεμα...μακρύ, παραλία..Λιαμ ... συνεδεσε τα κομμάτια και σκεπτόμενη πως επρόκειτο για κάτι καλό το φόρεσε. Άφησε ελεύθερα τα μακριά της μαλλιά και χωρίς να βάλει παπούτσια βγήκε κρυφά έξω από το σπίτι...
Την ίδια στιγμή στο δωμάτιο του Μαξ.
"Πως μπαίνεις έτσι μέσα;;" είπε σοβαρός βλέποντας έναν φρουρό κατώτερης βαθμίδας να εισβάλει στο δωμάτιο του.
"Ήταν επείγον αφεντικό. Διαταγές του Λιαμ!!" Μόλις ο Μαξ τον άκουσε κατάλαβε πως κάτι πήγαινε λάθος
"Κου έδωσε αυτό για σας !" Ο φρουρός του άφησε το σημείωμα και έφυγε αμέσως
"Άκουσε με καλά. Η ζωή της Ελίζαμπεθ βρίσκεται σε κίνδυνο. Θα κάνεις ότι ακριβώς σου πω ......" Ο Μαξ διάβαζε ξανά και ξανά όσα του έλεγε και στο σημείωμα αδυνατώντας να πιστέψει αυτό που ο Λιαμ ζητούσε. Ήξερε πως έπρεπε όμως να το κάνει.... Έβαλε το σημείωμα στη τσέπη και έτρεξε στη κρεβατοκάμαρα του Ίαν
Πίσω στη παραλία...
"Λιαμ ;" άκουσε να τον καλεί και γύρισε το κεφάλι του. Έμοιαζε με οπτασία κάτω από το φως του φεγγαριού. Το λευκό φόρεμα που διάλεξε για εκείνη στόλιζε το κορμί της αλλά και πάλι η δίκη της ομορφιά τα ξεπερνούσε όλα. Η Ελιζαμπεθ άρχισε να τρέχει προς το μέρος του και ορμηξε στη αγκαλιά του .
"Θες να πεθάνω; Τι έπαθες και εξαφανίστηκες;" είπε λυπημένη και τον έσφιξε δυνατά . Ο Λιαμ κλείνοντας τα μάτια άφησε την μυρωδιά της τρυπώσει στα ρουθούνια του και έριξε ένα δάκρυ...Ένα δάκρυ που σήμαινε θάνατο...
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...