Το μετά....

6.6K 525 25
                                    


Ένας μήνας αργότερα....

Ο Λιαμ κοίταξε την άδεια κούπα πάνω στο τραπέζι. Ήταν ο τρίτος του καφές από το πρωί. Έπειτα από εκείνη τη μέρα κανόνισε το επόμενο πρωί τα χαρτιά και μετακόμισε. Ο Ίαν και η Λέιλα απορησαν με την στάση της Ελίζαμπεθ που δεν έδειξε να ενδιαφέρεται. Δεν κατέβηκε ούτε καν να τον χαιρετήσει.

Απογοητευμένος από την έκβαση των πραγμάτων ανακοίνωσε στην Ρομπερτα ότι θέλει να μείνει μόνος για ένα διάστημα. Εκείνη έπεσε στα πόδια του. Τον παρακάλεσε αλλά εκείνος ήταν ανένδοτος . Του είπε ότι δεν θα τα παρατήσει τόσο εύκολα και ετσι έκανε. Πήγαινε απρόσκλητη σπίτι του βρίσκοντας διαφορές δικαιολογίες και έπειτα από ένα μπουκάλι κρασί κατέληγαν στο κρεβάτι. Πάντα όμως την έδιωχνε. Πάντα την παραμέριζε.

Ήταν δύσκολη μέρα για εκείνον . Ο Ίαν είχε αποφασίσει το ετήσιο συμβούλιο να πάρε έδρα στην έπαυλη και ο Λιαμ έτρεμε και μόνο στην ιδέα να την αντικρύσει. Την απέφευγε με κάθε κόστος. Έμαθε από τον Ίαν πως ο Τζέικ του ανακοίνωσε την σχέση του με την κόρη του κι εκείνος έπειτα από μια σοβαρή κουβέντα που είχε μαζί του , το επέτρεψε. Ο Λιαμ ποτέ του δεν κατάλαβε τον λόγο που η Ελίζαμπεθ απομακρύνθηκε. Το νηφάλιο μυαλό του, του έλεγε πως όσα του είπε ήταν αληθινά. Το μεθυσμένο όμως, δεν μπορούσε να ξεχάσει το παθος. Δεν μπορούσε να ξεχάσει τα δάχτυλα της ανάμεσα στα μαλλιά του. Δεν μπορούσε να ξεχάσει τα μάτια της που τον κοίταζαν με λατρεία... Συναισθήματα αντικρουόμενα . Ο Λιαμ χανόταν και βουλιαζε...

Την ίδια στιγμή στην έπαυλη...

"Είσαι σίγουρος Νικ ; Θα σε ξαναρωτησω αλλη μια φορα" Ο Ίαν έκοβε βόλτες το τελευταίο μισάωρο έχοντας μόνιμα το τηλέφωνο στο αφτί του. Το Συμβούλιο θα ξεκινούσε σύντομα και τα νέα δεν ήταν καλά. Ενημερώθηκε πως ο Ίβαν έκανε έρευνα για τα φορτία. Με βάση όσα ανακάλυψε και ο ίδιος αλλά και ο Λιαμ λίγες μέρες νωρίτερα, οι αριθμοί ήταν όντως πειραγμενοι. Κάτι πήγαινε λάθος. Καποιος έκανε σαμποτάζ. Κατά τη μεταφορά τους από το Μεξικό φαινόταν να χάνονται μικροποσοτητες κι έτσι οι αγοραστές θεωρούσαν ότι οι Σκιές χάνουν το κύρος και την αξιοπρέπεια που τους διεπεμπε όλα αυτά τα χρόνια.

"Θα σου στείλει ο Ιβάν με Φαξ τις λεπτομέριες. Επίσης υπάρχει και κάτι ακόμα Ίαν..."

"Κι άλλο; Δεν ήταν από μόνο του αρκετό αυτό;" του απάντησε θυμωμένα και κάθισε στην μεγάλη δερμάτινη πολυθρόνα του.

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now