Ο Λιαμ έφτασε έξω από το κτήριο που χρησιμοποίησε η Ρομπερτα στις ανατολικές ακτές της Αβάνας. Αμέσως έπεσαν επάνω του οι φρουροί. Τον έψαξαν από πάνω μέχρι κάτω και τον οδήγησαν μέσα στο κτήριο. Μόλις φτάσανε στην αίθουσα ο Λιαμ αντίκρισε την απόλυτη φρίκη.
"Είδες τι με αναγκασες να κανω επειδή δεν είχα νέα από το Τζάκσον;" είπε και του έδειξε τρία άγνωστα πτώματα.
"ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΉ!" Της ανακοίνωσε για ακόμα μια φορά κι εκείνη πήγε κοντά του ...
Την ιδια ωρα στην έπαυλη των Λόρενς
"ΜΙΛΑ ΤΖΈΙΚ!!!'ο Ίαν δεν άντεχε άλλο και εκείνος παίρνοντας θάρρος άνοιξε το στόμα του
"Δυστυχώς ένα κακο συνήθειο αφεντικό...Να κρυφάκουω. Προχθές το βράδυ ήμουν στην ανατολική πτέρυγα και είδα την Λιζ να πηγαίνει στο σπίτι του Λιαμ. Την ακολούθησα. Να μην στα πολυλογώ ειδα τον Λιαμ να βγαίνει τα ξημερώματα. Έμοιαζε εκνευρισμένος και μιλούσε στο τηλέφωνο. Επειδή είχα νυχτερινή βάρδια παρέμεινα εκεί ώσπου τον είδα μετά από λίγες ώρες να βγαίνει. Τον ακολούθησα αφεντικό...."
"ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΤΖΕΙΚ!!! ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΣ;;;;"
"Τώρα γύρισα! Ήμουν στη πόλη για προμήθεια Ιαν! Μόλις έμαθα το συνέβη έτρεξα αμέσως! Νομίζω ξέρω που βρίσκεται!!"
"ΑΝΤΡΕΣ!!!ΜΑΞ!!!" Ούρλιαξε ο Ίαν και αρπάζοντας το όπλο βγήκε τρέχοντας έξω από το γραφείο
Την ίδια στιγμή
"Έκανα ότι μου ζήτησες! Δεν ξέρω το λόγο που δεν βρίσκεις το Τζάκσον Ρομπερτα!" Είπε ο Λιαμ κι εκείνη άρχισε να κόβει βόλτες γύρω του. Τα μακριά της νύχια ακούμπησαν το μάγουλο και έδειχνε προβληματισμενη.
"Έμεινα ευχαριστημένη από τη δουλειά σου με τη μικρή. Μπορείτε να του βγάλετε τώρα τα καλώδια!!" Διέταξε εκείνη νομίζοντας πως τα φορούσε συνεχώς. Η Ρομπερτα ξεχνούσε κάτι πολύ σημαντικό. Ο Λιαμ ήταν σκιά...Η δεύτερη καλύτερη στην Ιεραρχία... μπλόκαρε το σήμα του κοριου όταν σκότωσε τον Τζάκσον και έπειτα το έδωσε ξανά. Η Ρομπερτα άκουσε όσα έπρεπε να ακούσει κι εκείνος πήγε στη φωλιά της ήρεμος.
"Ξέρεις Λιαμ...Δεν μπορώ να αποφασίσω τι θα κάνω με σένα... " άρχισε να ελίσσεται σαν το τόσο που κοιτάει το θήραμα γύρω του και κάθε τόσο άφηνε πεταχτά φιλιά στα χείλη του ,κάνοντας πως δεν βλέπει την αηδία στα μάτια του.
"Προτιμώ να πεθάνω αν αυτό αναρωτιέσαι..." της απάντησε κι εκείνη γέλασε.
"Θέλω να γονατίσεις...Να σκύψεις και να φιλήσεις τα πόδια μου εκπλιπαροντας για ζωή!"
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...