Το αεροπλάνο τρανταχτηκε κι εκείνη άνοιξε τα πλούσια ματοκλαδα της και τον κοίταξε "Τι έγινε;" Ρώτησε μπερδεμένη"Λιποθύμησες μικρή μου...Πώς αισθάνεσαι;"
"Καλά μπορώ να πω ... Εμ .. Τζέικ; Που είναι ο Λιαμ ; "
"Έξω αγάπη μου ... Προσπαθεί να μιλήσει στη Ρομπερτα πριν ξεσπάσει κάποιος μεγαλύτερος καυγάς μέσα στο αεροπλάνο. Λιζ; Θελω σου κάνω μια ερώτηση και για να καταφέρω να σε εμπιστευτώ θέλω την ειλικρίνεια σου..." με την ζάλη της ακόμα στο Ζενίθ τον κοίταξε παραξενεμενη.
"Δεν σε καταλαβαίνω..."
Η Λιζ ανασηκωθηκε από το μικρό κρεβατάκι που είχε το αεροπλάνο κοιτάζοντας τον ελαφρώς εχθρικά και πάτησε τα πόδια της κάτω.
"Τι είναι για σένα ο Λιαμ; "Ρώτησε ο Τζεικ κρατώντας απόσταση για να μελετήσει τις εκφράσεις της αλλά δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα. Η Λιζ σηκώθηκε όρθια και τον κοίταξε σοβαρή. Ο ίδιος είχε καταλάβει πως κάτι δεν πάει καλά αλλά θεωρούσε παράλογο το γεγονός πως ένας άντρας στα 36 και ειδικά κάτω από αυτές τις συνθήκες θα έμπλεκε με μια κοπέλα 18. Κόρη του φίλου του και μεγαλωμένη στα ιδια του τα χέρια. Πάραυτα όμως σαν άντρας άφηνε την πιθανότητα ανοιχτή. Στην τελική δεν ήταν κάποιος από εκείνους τους μικρομυαλους και όλα μπορούσαν να συμβούν σε αυτή τη ζωή. Όλα...Όλα εκτός από την Λιζ και τον Λιαμ μαζί...
"Ο Λιαμ ειναι τα πάντα Τζέικ" απάντησε και εκείνος πήγε κοντά της
"Το ήξερα. Είναι λογικό... Εγώ δεν έχω πατέρα, είσαι τυχερή Λιζ που έχεις δύο..." της είπε τρυφερά και σκύβοντας την φίλησε πεταχτά στα χείλη
"Γκχμ!!!" Ξεροβηξε από πίσω ο Λιαμ και ο Τζέικ απομακρύνθηκε "Σε πέντε λεπτά θα ξεκινήσει η προσγείωση. Ελάτε για να καθίσετε..." Ο Τζέικ βγήκε πρώτος και ο Λιαμ μπήκε μπροστά στην πόρτα πριν η Ελίζαμπεθ κάνει το επόμενο βήμα
"Πώς αισθάνεσαι πριγκίπισσα;" Ρώτησε ότι ακριβώς και ο Τζέικ αλλά μπροστά στον Λιαμ δεν υπήρχε λόγος να πει ψέματα
"Ζαλίζομαι ακόμα....Δεν ξέρω τι διάολο με έπιασε. Νιώθω λιγάκι αδύναμη και για να πω και την πλήρη αλήθεια έχω μια σύγχυση..." δίνοντας του πλήρη αναφορά όπως έκανε χρόνια τώρα, ο Λιαμ της χαμογέλασε.
"Θα περάσει...Ίσως ένιωσες πίεση μικρό μου..."είπε γλυκά
"Λιαμ ; Θέλω να σου πω κάτι..." αποκρίθηκε αποφασισμένη να του πει την αλήθεια για όσα έγιναν εκείνο το βράδυ αλλά ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και η αεροσυνοδός μπήκε στο ιδιωτικό δωμάτιο
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...