Ο Λιαμ άνοιξε αυτόματα τα χέρια του αλλά εκείνη δεν αρκέστηκε σε μια απλή αγκαλιά. Είχε πάθει στέρηση όσο κι αν το έκρυβε...Πήδηξε πάνω του με τόση φορά που έπεσαν κάτω και οι δυο .
"Ηρεμαααα κορίτσι μου!!!" Της είπε χαμογελώντας και ένιωσε ένα σκίρτημα από την αντίδραση της
"Μου έλειψες ρεεε!!!" Του απάντησε και και τον χιλιοφιλησε. Ο Τζέικ ξεροβηξε από πίσω τους και η Λιζ αποτραβηχτηκε ντροπαλά.
"Καλώς όρισες Λιαμ " του είπε πιο επαγγελματικά και σοβαρά αλλά ο Λιαμ αρκέστηκε σε ένα απλό νεύμα...
"Μην σας απασχολώ... Μόλις γύρισα και είμαι κομμάτια...Πάω να κάνω ένα μπάνιο και θα σας δω στο δείπνο. Βλέπω έχετε πάρει πολύ σοβαρά την προπόνηση!" Τόνισε με υφάκι και ο Τζέικ κοκκινησε
"Εμ..." ξεκίνησε να λέει αλλά η Λιζ ανέλαβε
"Θα σου τα πω αργότερα αυτά!!! Πήγαινε να γίνεις άνθρωπος γιατί από ότι βλέπω είσαι μέσα στην ταλαιπωρία! "
"Έγινε κοριτσάκι μου...Τζέικ; Δύο λόγια έξω σε παρακαλώ!" Είπε κι εκείνος τον ακολούθησε απρόθυμα προς το κεντρικό διάδρομο του σπιτιού. Ο Λιαμ έκλεισε την προς του γυμναστηρίου και τον αποτραβηξε λίγα μέτρα μακριά. Τον κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και είπε :
"Θυμάσαι τι σου είπα λίγο καιρό πριν ...;"
"Ναι Λιαμ..."
"Ωραία... Αν μου το πληγώσεις λοιπόν θα εύχεσαι να είχες πέσει στα χέρια του Ίαν και όχι στα δικά μου. Έγινα σαφής;;"
"Απόλυτα! Σου το ορκίζομαι όμως την αγαπάω πολύ!" Ο Λιαμ γέλασε
"Η αγάπη δεν ανθίζει σε τόσο μικρό διάστημα. Μάθε να ξεχωρίζεις τι αισθάνεσαι..." του είπε και έφυγε προς το δωμάτιο του .
Στο δείπνο
Ο Λιαμ παίρνοντας μια ανάσα και λέγοντας στον εαυτό του πως όλα θα πάνε καλά, φόρεσε τη μπλούζα του έτοιμος να κατέβει και να τους ανακοινώσει τα νέα. Έπειτα από όλα όσα είδε η ανάγκη να φύγει μεγάλωσε. Δεν είχε θέση σε εκείνο το σπίτι. Όσο σκεφτόταν τα χέρια του που ήταν πάνω στα οπίσθιά της έβραζε.
"Αναθεμα αν θα πάνε καλά καημένε..." είπε στον εαυτό του και κατέβηκε στη τραπεζαρία .Προς μεγάλη του έκπληξη η Ελίζαμπεθ δεν ήταν εκεί.
"Καλώς το αγόρι!" Σχολίασε οι Λέιλα χαμογελώντας
"Πφφφ σιγά τον καιρό που έλειψα!"Απάντησε και κάθισε
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...