Η έκρηξη

6.8K 514 41
                                    

Μια ημέρα μετά

Το Συμβούλιο πήγε κατά διαόλου και έκανε τα πράγματα χειρότερα. Ο Λιαμ και η Λιζ κοιτούσαν ο ένας τον άλλο συνεχώς ακούγοντας όσα ο Ίαν τους ανακοίνωνε.. Ο Τζέικ με το παρατσούκλι " γαμπρός " αναβαθμίστηκε σε καθήκοντα και επίσης χωρίς ευκαιρία για συζήτηση ο Ίαν τους είπε ότι η Τζέιν θα μείνει με τον Λιαμ και τη θέση της στο σπίτι θα πάρει ο Τζάκσον, ο ανιψιός του Ιβάν.  Μετά το τέλος του Συμβούλιο ο Τζέικ πήγε με την Λιζ στο δωμάτιο της και μίλησαν για όσα έγιναν ενώ η Τζέιν μάζεψε τα πράγματα της. Ήταν η μόνη μου έδειχνε ενθουσιασμένη. Ο Λιαμ ήταν μπερδεμένος. Έβλεπε τον Ίαν και σκεπτόμενος όσα θέλει να κάνει στην ίδια του την κόρη ντρεπόταν. Μπορεί να είχε αμνησία αλλά οι σκέψεις του ήταν ίδιες ακριβώς με τότε.

Η Ελίζαμπεθ κοίταξε το κινητό της. Είχε φτάσει η μέρα που θα κατέθετε την αίτηση στο Πανεπιστήμιο της Αβάνας. Δεν είχε την ανάγκη να το κάνει από οικονομικής πλευράς αλλά θέλησε να κλείσει τον κύκλο των σπουδών της. Ίσως έτσι να έλειπε πιο πολύ από το σπίτι και να μην έβλεπε όσα δεν ήθελε να δει. Κατεβαίνοντας είδε τον Λιαμ να βγαίνει από το γραφείο του πατέρα της. Η στιγμή γέμισε με αμηχανία  και από τις δύο πλευρές.

"Λες να σταματήσω ποτέ να σου δίνω συγχαρητήρια;" της είπε κι εκείνη εσμιξε τα φρύδια της.

"Ήξερες ότι θα μπω στο Πανεπιστήμιο Λιαμ..." του είπε ήρεμη

"Δεν μιλάω γι αυτό πριγκίπισσα..."της απάντησε αμέσως

"Δεν σε καταλαβαίνω..."

"Ο πατέρας σου μου είπε ότι σκέφτεται να σας αρραβωνιασει με τον Τζέικ..." μόλις τον ακούσει έγινε κατακόκκινη από θυμό.

"Τι λες ;; Δεν υπάρχει περίπτωση!!!" Του φώναξε και έκανε να πάει προς το γραφείο του αλλά εκείνος έπιασε απότομα το χέρι της και την σταμάτησε.

"Γιατί είσαι αρνητική; Δεν τον αγαπάς;" Ρώτησε κάπως νευρικά

"Να μη σε νοιάζει Λιαμ . Άνοιξε μου το δρόμο γιατί έχω να πω δυο κουβέντες στον πατέρα μου !!"η Λιζ προσπάθησε να φύγει από κοντά του πριν ξεσπάσει και ανοίξει το στόμα της αλλά ο Λιαμ την έπιασε πιο έντονα και την τράβηξε προς το μέρος του.

"Τι διάολο συμβαίνει Λιζ ; Σε ξέρω από κούνια! Κάτι δεν πάει καλά και το νιώθω..." είπε χαμηλόφωνα αφήνοντας την ανάσα του να σκάσει πάνω στα χείλη της. Είχαν έρθει τόσο κοντά που εκείνη με το ζόρι κρατιόταν.

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now