Σαν δύο άγρια θηρία

6.4K 513 32
                                    


Η Ελίζαμπεθ μπήκε τρέχοντας στην αίθουσα και ο Τζέικ από την τρομάρα του έριξε κάτω τα βάρη που κρατούσε

"ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΆΝΕΙΣ!!!" Της είπε κι εκείνη του γέλασε

"ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΈΨΕΙΣ!!" Έχοντας καιρό να την δει ενθουσιασμένη, πήγε κοντά της κι εκείνη του είπε όσα είχαν συμβεί.

"Είσαι σίγουρη πως είναι καλή ιδέα;" την ρώτησε κι εκείνη έγνεψε καταφατικά

"Ε τότε κοριτσάκι μου πάνω του !" Της είπε όσο κι αν τον πονούσε . Στα δικά του μάτια η αγάπη ήταν ανιδιοτελής. Έδινε χωρίς να ζητήσει τίποτα. Ετσι ήταν και γι αυτό η Λιζ τον αγαπούσε πλέον. Ίσως όχι με τον τρόπο που εκείνος θα ήθελε αλλά ακόμα κι αυτό για εκείνον ήταν σημαντικό. Λίγα λεπτά αργότερα, και αφού ο Τζέικ την είχε ήδη βάλει στο σάκο η πόρτα άνοιξε και η Τζέιν με τον Λιαμ μπήκαν μέσα. Η Λιζ αδιαφόρησε και συνέχισε να ρίχνει με πυγμή τις γροθιές πάνω του. Είχε βγάλει τα πρώτα ρούχα και έμεινε με εκείνα της προπόνησης.  Ενα απλό κοντό σορτς και ένα μπουστακι άφηνε ακάλυπτο το καλιγγραμο και αρκετά γυμνασμένο πλέον σωμα της. Ο Λιαμ την εξέτασε. Στη δική του μνήμη το κορμί της είχε άλλη όψη...

" Βλέπω  το έχεις πάρει ζεστά! Ωραίες γροθιές Ελίζαμπεθ!" Πετάχτηκε η Τζέιν και άρχισε να βγάζει κι εκείνη τα ρούχα της. Ο Τζέικ ένιωθε πως η ατμόσφαιρα ώρα να έλεγα ηλεκτρισμενη και μελετούσε το ύφος του Λιαμ ο οποίος δεν έπαιρνε τα μάτια του πάνω από την Λιζ.

Έπειτα από είκοσι λεπτά και αφου είχαν κάνει και οι τέσσερις ζέσταμα , ο Λιαμ ανέλαβε τα ηνία. Τράβηξε στην άκρη τους πάγκους φτιάχνοντας ένα μικρό ρινγκ και έβγαλε την μπλούζα του . Το κορμί αυτού του άντρα έμοιαζε άφθαρτο. Αναλλοίωτο στο χρόνο...

"Προσπαθείς να μου αποσπάσεις την προσοχή ;" του ψιθύρισε αρκετά χαμηλά η Λιζ για να την ακούσει μόνο εκείνος μπαίνοντας στο αυτοσχέδιο ρινγκ. Ο Λιαμ έδειχνε προβληματισμένος από τα λόγια της για ακόμα μια φορά. Η Λιζ μάζεψε μια ψηλή κοτσίδα τα μακριά, ολοισια μαλλιά της και στάθηκε απέναντι του

"Είσαι έτοιμος δάσκαλε;" τον πείραξε γεμάτη ειρωνεία κι εκείνος της γέλασε.

"Ποσο σίγουρη είσαι ότι μπορείς να τα βγάλεις πέρα μαζί μου πριγκίπισσα;" Ρώτησε πονηρά

"Δεν ξέρω...Εσυ ήθελες να δεις την πρόοδο μου !" Του είπε και κάνοντας μια απότομη κίνηση όρμησε δίχως προειδοποίηση κατά πάνω του. Άρχισαν να παλεύουν σαν δύο θηρία χωρίς να δείχνει κανένας από τους δύο οίκτο.

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now