Η ώρα είχε πάει 10 το βράδυ... Ο Ίβαν και ο Νικ είχαν φύγει για Νέα Υόρκη αφού έλεγξαν μαζί με το Λιαμ το σπίτι ξανά απ άκρη σ'ακρη και θα επέστρεφαν έπειτα από δύο ημέρες. Ο Ίαν ενημερώθηκε για την κατάσταση και πλέον ο καθένας ήταν στο δωμάτιο του για να ετοιμαστεί. Η Ελίζαμπεθ ήθελε σαν τρελή να βγει λιγάκι έξω όπως και οι υπόλοιποι εκτός φυσικά από το Λιαμ που προσπαθούσε να τους εξηγήσει την επικινδυνότητα. Η πίεση ήταν αρκετή και αδυνατώντας να πει όχι στην μικρή του αποφάσισε να βγούνε. Βέβαια το μέρος που θα πήγαιναν δεν του άρεσε και πολύ. Ήταν ένα μπαρ το οποίο έπαιζε αποκλειστικά Λατινοαμερικάνικη μουσική. Χορεύτριες χόρευαν λάτιν και γενικά η ατμόσφαιρα ήταν περίεργη...Το σπίτι δεν ήταν μεγάλο αφού η Λέιλα το είχε χτίσει σαν ησυχαστήριο αλλά με τα χρόνια είχαν αναβαθμίσει την δυτική πλευρά και πρόσθεσαν αλλά τρία δωμάτια. Ο Τζέικ θέλησε να μείνει με την Λιζ αλλα η άγρια ματιά του Λιαμ έφτανε για να τον τρομοκρατήσει...
Φόρεσε ένα σκισμένο τζιν και ένα αμανικο μαύρο μπλουζάκι. Άφησε τα τατουάζ του να βγουν στη φόρα και χτενιζοντας τα καστανοξανθα μαλλιά του προς τα πίσω θυμήθηκε τον εαυτό του τότε που ήταν νεαρός. Δεν είχε γεράσει. Αλλά η αλητεία που εξέπεμπε είχε αντικατασταθεί με μια ακαταμάχητη γοητεία. Ο Λιαμ ήταν πάντοτε γυναίκας. Ήταν σαν ένας μικρός Θεός στα μάτια τους κι έτσι παρέμενε...
Βγήκε από το δωμάτιο και κατέβηκε κάτω. Στο σαλόνι βρήκε ήδη τη Ρομπερτα και τον Τζέικ.
"Η Λιζ;" Ρώτησε περίεργα
"Εδώ ειναι και η Λιζ !!!" Άκουσε από πίσω του και γυρίζοντας έψαχνε να βρει το κουταλάκι για να μαζέψει το σαγόνι του. Φορουσε ένα άκρως αποκαλυπτικό και προκλητικό λευκό τοπακι συνδυασμένο με μια κοντή αέρινη μαύρη φούστα . Τα μάτια του ταξίδεψαν στα πόδια της και χωρίς να βιάζει τις σκέψεις, θυμήθηκε τα χέρια του πάνω στα μπούτια της. Πότε ξανά δεν την είχε δει ντυμένη για βραδινή έξοδο. Την ποθησε με τις φόρμες και τα ανακατεμένα της μαλλιά αλλά τώρα είχε μεταμορφωθεί σε ένα καθαρόαιμο θηλυκό. Όχι πως τον ενδιέφερε , ακόμα και με μια σακούλα τυλιγμένη γύρω της θα ήταν τον ίδιο όμορφη αλλά πλέον η σεξουαλικότητα της είχε βγει εξ ολοκλήρου στην επιφάνεια. Η Ρομπερτα είχε ένα μειδίαμα αηδίας στο πρόσωπο της και ο Τζέικ είχε μείνει το ίδιο άναυδος.
"Τι πάθατε ρε παιδιά;;;" τους ρώτησε για να εισπράξει ένα χαμόγελο από το Τζέικ και μια οργή από τον Λιαμ
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...