Μια στιγμή που πέρασε και χάθηκε...

6.5K 559 84
                                    


Μια σκιά έκανε την εμφάνισή της κάτω από το νερό. Ο Λιαμ με το δάχτυλο κρατημένο  στη σκανδάλη, περίμενε υπομονετικά. Ένιωθε τα χέρια της Λιζ γύρω του και τα δάχτυλα της να τον σφίγγουν και θύμωνε πιο πολύ . Φοβόταν. Αυτό που δεν ήξερε ο ίδιος, ήταν πως δεν γινόταν για την ίδια. Η Λιζ δεν ήταν από τις γυναίκες που έτρεχαν να κρυφτούν. Ούτε από εκείνες που περίμεναν από τους άλλους προστασία. Ο φόβος της έπαιρνε τα ηνία μόνο όταν εκείνος ήταν μαζί. Στα τόσα χρόνια ποτέ δεν χρειάστηκε να βρεθεί αντιμέτωπη με αληθινό κίνδυνο. Ξέροντας όμως πως εκείνος τον βιώνει αρκετές φορές την τσάκιζε. Ο δικός της φόβος ήταν η ζωή του και μόνο.

Ένα κεφαλι αναδύθηκε από το νερό με σηκωμένα χέρια.

"ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ; ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΠΩΣ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΌ ΑΥΤΉ ΣΠΗΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΑΒΩ ΣΗΜΑ;" Ουρλιαξε ο Λιαμ βλέποντας τον Μαξ να βγαίνει και η καρδιά του πήγε στη θέση της.

"Θα ηρεμήσεις; Είστε καλά καταρχήν; η Λιζ;" Ρώτησε κι εκείνη έβγαλε το κεφάλι της πίσω από τη πλάτη του Λιαμ.

"Όπως βλέπεις καλά. Δώσε μου αναφορά σε παρακαλώ πριν τρελαθώ..." ζήτησε ο Λιαμ

"Υλικες ζημιές. Ήρθα αυτοπροσώπως γιατί το θέμα έληξε. Χάλασε η επικοινωνία και μα το Θεό όταν βρω το καριολη που πείραξε τις φιάλες θα τον λιώσω!  Έκανα έλεγχο  πριν είκοσι μέρες!! Μόλις κατάλαβα πως κάτι δεν πάει καλά ήρθα μόνος..." απάντησε ο Μαξ και κάθισε κάτω

"Θέλω αριθμούς Μαξ ..." είπε ο Λιαμ κι εκείνος τον αγριοκοιταξε

"Μαλακά άσε με να πάρω μια ανάσα γέρος άνθρωπος!! Τι διάολο νομίζεις ; Ότι είμαστε όλοι νιάτα σαν τη πάρτη σου ...; Τότε βέβαια δεν φαινόταν αλλά τωρα; Κοίταξε τις άσπρες τις τρίχες μου ! Πάτησα 46 αδερφέ!!!"

"Ρε ηλίθιε κόψε πάλι την κλάψα! Θεωρείς ότι είναι η στιγμή να ακούσω τα ψυχολογικά σου ;;" τον μαλωσε ο Λιαμ

"Τέλος πάντων...Θα σε στολιζα αλλά έχουμε και τη μικρή εδώ...Θα τρομάξει...Λοιπόν , χάσαμε 7....Στο τέλος μετρήσαμε 31 πτώματα...Όπως καταλαβαίνεις ήταν οργανωμένο. Δεν χωράει αμφιβολία. Όσο σε περίμεναμε ο Ίαν μας έδωσε τα καινούρια στοιχεία. Ο Φιορι επιμένει με τους Ρώσους. Δυστυχώς δεν έμεινε κανένας ζωντανός για να πάρουμε πληροφορίες. Στα ρούχα δεν υπήρχε κάποιο σήμα και τα πρόσωπα δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να κρίνω...Η οικογένεια είναι καλά. Κανένα πλήγμα. Όπως και ο Τζέικ...Είναι όλοι ασφαλής " είπε τις τελευταίες λέξεις λίγο πιο φωναχτά και η Λιζ βγήκε και στάθηκε πλάι στο Λιαμ .

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now