Ένα ξύπνημα γεμάτο πονο

6K 488 23
                                    

Η Γκρέτα είχε αποκοιμηθεί στη πολυθρόνα και η Λιζ ξάπλωνε δίπλα του . Χάιδευε απαλά τα μαλλιά του και κάθε τόσο περνούσε τα ακροδάχτυλα της κατά μήκος του προσώπου του . Το γλυκόπικρο χαμόγελο της ήταν αποκαΐδι των χιλιάδων αναμνήσεων που είχαν χτίσει μαζί αλλα και της σκληρής πραγματικότητας. Έξω ξημέρωνε κι εκείνος άρχισε να ανασαίνει βαριά. Η Ελίζαμπεθ τρομαγμένη , ανασηκωσε το κεφάλι του προσθέτοντας  ακόμα ένα μαξιλάρι από κάτω και πήγε να σηκωθεί για να ξυπνήσει την Γκρέτα. Ξαφνικά ο Λιαμ πετάχτηκε βγάζοντας μια δυνατή κραυγή .

"Λιαμ ; Ηρέμησε...Ηρέμησε όλα είναι καλά..." αποκρίθηκε ταραγμένη και έστρεψε το βλέμμα της στην Γκρέτα που είχε ξυπνήσει από την φωνή.

"Ελίζαμπεθ; Δεν ... Δεν μπορώ να ανασάνω καλά..." ξεκίνησε να λέει αλλά μόλις είδε την Γκρέτα σοβαρεψε
"ΓΚΡΈΤΑ; Τι κάνει εσύ εδώ;;; Για μισό λεπτό..." Ο Λιαμ έκανε μια παύση και κοίταξε γύρω του. "ΠΩΣ ΒΡΈΘΗΚΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΡΟΖΑ;;" συνεχισε ταραγμένος και οι δυο κοπέλες αντάλλαξαν ένα τρομαγμένο βλέμμα

"Λιαμ ; άκουσε την Ελίζαμπεθ και ηρέμησε. Δεν θυμάσαι πως βρεθήκαμε εδώ;"Ρώτησε η Γκρέτα αλλά εκείνος έπιασε το στήθος του και άνοιξε το στόμα για να αναπνεύσει.

"Όχι... Όχι...Δεν ..." ψέλλισε και έχασε τις αισθήσεις του...

Τρεις ώρες αργότερα

Ο γιατρός στάθηκε στη μεγάλη σκάλα και τους κοίταξε. Τα νέα δεν ήταν καλά.

"Κύριε Μαρτίν;" Η Ελίζαμπεθ σηκώθηκε και πλησίασε τον ειδικό γιατρό που είχαν επί χρόνια οι Σκιές στη Νέα Υόρκη κι εκείνος κούνησε λυπημένος το κεφάλι

"Λυπάμαι νεαρή μου ...Ο Λιαμ δέχθηκε στο κορμί  του τοξικό σοκ. Ο εγκέφαλος επηρεάστηκε αρκετά. Έχει χάσει κάποιο χρονικό διάστημα από τη μνήμη του . Πριν προχωρήσω στο πόρισμα για τη μνήμη να αναφέρω πως τα πνευμόνια του χρειάζονται αγωγή. Υπάρχει φλεγμονή από την σκόνη που εισήλθε στον οργανισμό του  . Είναι τυχερός  που ζει. Κανατε εξαιρετική δουλειά με το υγρό. Σωματικά θα γίνει καλά... Τώρα πάμε στα δύσκολα.  Με βάση όσα κατάφερα να μάθω και εξετάζοντας τον,  κατάλαβα την απώλεια μνήμης αλλά θα σας αναφέρω όσα θυμάται γι να βρούμε μαζί το χρονικο διάστημα που έσβησε ο εγκέφαλος ..."

Τα πόδια της Ελίζαμπεθ λύγισαν και λίγο πριν καταρρεύσει ο Τζέικ έτρεξε και την έπιασε ..

"Δεν είναι δυνατόν!!!Κάποιος τρόπος θα υπάρχει Ρότζερ!" Αναφώνησε η Γκρέτα

"Ο χρόνος είναι ο μόνος τρόπος και το ξέρεις πολύ καλά..." της είπε γεμάτος κατανόηση.

Protector 2: The PrincessWhere stories live. Discover now