Ο Τζέικ σήκωσε στην αγκαλιά του την Λιζ και προσπαθώντας να περάσει απαρατήρητος την οδήγησε από την πίσω πλευρά στο δικό του δωμάτιο. Εκείνη ξεκουραζε το κεφάλι της στο στέρνο της μουρμουριζοντας συνεχώς τις ίδιες λέξεις. Μπήκε μέσα και την ξάπλωσε στο κρεβάτι. Δεν είχε ιδέα για το τι είχε συμβεί αλλά το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να μην τη βλέπει έτσι."Τζέικ; Πάρε τον πόνο...." του ξαναείπε λυπημένη
"Τι λες κοριτσάκι μου; Ηρέμησε και πες μου τι συμβαίνει σε ικετεύω..."
"Κάνε μου έρωτα Τζέικ..." εκείνος πετάχτηκε σαν ελατήριο από το κρεβάτι και κράτησε απόσταση.
"ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ;" είπε ταραγμένος κι εκείνη ξάπλωσε στο πλάι
"Ούτε εσύ με θέλεις έτσι; Ίσως τελικά να ειμαι όντως.."
"Σταμάτα Ελίζαμπεθ!! Δεν ξέρεις τι λες και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι έχεις πάθει! Εξήγησε μου βρε αγάπη μου τι έχει γίνει... θα την βρούμε την άκρη..." απάντησε και βλέποντας την να ηρεμεί έκατσε στο κρεβάτι διστακτικά
"Αν με αγαπάς όπως λες ...Τότε Κάνε μου αλλά έρωτα χωρίς να ρωτάς..."
"Λιζ; Καταλαβαίνεις τι μου ζητάς;"
"Ναι Τζέικ...Μόνο εσυ θα πάρεις το πόνο....Μόνο εσύ θα καταφέρεις να τον διαγράψεις...Μόνο εσύ ...." Ο Τζέικ κατάλαβε πως ότι κι αν συνέβη είχε άμεση σχέση με το Λιαμ.
"Ότι κι αν εκανε μην ξεχνάς πως δε θυμάται Ελίζαμπεθ..." αποκρίθηκε μαλακά κι εκείνη αγρίεψε
"ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΑΜΩΤΟ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΕ ΜΕ!!!" Του φώναξε "ΚΑΝΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ !!!ΣΗΜΕΡΑ! ΤΩΡΑ!! ΚΑΝΤΟ ΤΖΈΙΚ!!!! ΚΑΝΤΟ ΓΑΜΩΤΟ !!!!" Ούρλιαξε και χτύπησε τις γροθιές της στο στήθος του . "ΠΑΡΤΟ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ!!" Συνέχισε ξεσπωντας σε κλάματα κι εκείνος αρπάζοντας την από τα χέρια την ξάπλωσε στο κρεβάτι. Την άφησε να τον κοιτάξει...Την άφησε να δει μέσα στα μάτια του...
"Απλά κάντο....σε παρακαλώ..." του ξαναείπε και εκείνος όρμησε στα χείλη της . Το φιλι στην αρχή ήταν άγριο αλλά όπως και ο ίδιος μετέπειτα μαλακωσε .
Έβαλε τα δυνατά του για να την κάνει να ξεχάσει όπως ακριβώς του ζήτησε. Κατέβηκε στο λαιμό της και γλυφοντας τον προσπάθησε να την χαλαρώσει ενώ παράλληλα το χερι του ταξίδευε προς τα κάτω. Χώθηκε κάτω από το νυχτικο της και φτάνοντας στην ευαίσθητη περιοχή της την χάιδεψε."Άδειασε το μυαλό σου αγάπη μου..." είπε χωμένος μέσα στο λαιμό της κι εκείνη υπάκουσε. Η γλώσσα του βρέθηκε στο αφτί της και σταματώντας για λίγα δευτερόλεπτα την ξεντυσε. Έπειτα φιλώντας την έβγαλε και τα δικά του ρούχα. Δεν ήθελε να απομακρυνθεί για να το κάνει. Ήξερε πως θα της προκαλούσε νευρικότητα.
YOU ARE READING
Protector 2: The Princess
AdventureΌταν τα όρια πατηθουν και τα πάθη σκοτώσουν τη λογική , ο έρωτας θα ανοίξει τα φτερά του καταστρέφοντας τα πάντα στο πέταγμα του. Εκείνος πάντα ήταν δίπλα της. Φρουρός. Προστάτης από τη γέννα της... Δάσκαλος και μέντορας της. Εκείνη όμως μεγάλωσε...