tg.24

11.5K 1.4K 374
                                    

Yoongi derin nefes alıp verdi ve cesaretin tüm damarlarında gezindiğini hayal etmeye çalıştı. Yeterli özgüvene sahip olunca düşünmeden hızlıca zile bastı.

Kapı içeriden 'geldim' sesi işitildikten birkaç saniye sonra açıldı.

"Yoongi oğlum? Hangi rüzgar attı seni buraya bakayım?"

Yoongi şiddetle titreyen ellerini arkasına saklayıp yutkundu. Neye dayanarak Taehyung'un evinin önünde bayan Jiyeon'un karşısında dikiliyordu hiçbir fikri yoktu. Az önce kapının önünde zar zor kazandığı cesaret bir eli belinde ona merakla bakan kadını görünce fıs diye başka bir yerlerine kaçmıştı.

"Ş-şey. B-ben..."

Jiyeon karşısındaki çocuğun bu endişeli haliyle kaşlarını çatıp onu içeri çekti. "Gel çocuğum sen buraya. Belli ki önemli bir konu kapıda dikilmekle olmaz. Otur şu koltuğa ben sana bir meyve suyu koyana kadar kafanda söyleyeceklerini toparla. Geri geldiğimde konuşacağız."

Jiyeon arkasını dönüp mutfağa girince Yoongi derince bir nefes alıp yutkundu. 'Hadi Yoongi. Taehyung için.'

Jiyeon kısa bir süre sonra elinde bardakla Yoongi'nin yanına oturdu. Bardağı küçüğüne uzatırken merakla ona bakmaya başladı ve konuşmasını bekledi.

Yoongi bir süre durdu. Gelmişti buraya bir kez ve dönüşü yoktu. En fazla biraz azar işitip kadın tarafından sunduğu fikir reddedilirdi. Hemen şimdi aklındakilerinin hepsini bir çırpıda söyleyip bitirerek rahatlamak istedi Yoongi.

"Bayan Jiyeon. Belki bunlar saçma gelecek ama, Taehyung'u çok seviyorum ve, ve onun için başka bir şey aklıma gelmiyor lütfen hemen karar vermeyin."

Jiyeon oğlunun adı geçince dikeldi ve Yoongi'nin devam etmesini bekledi.

"10 yıldır hastanede tedavi görüyordum, ilk zamanlar hastalığımın ne düzeyde olduğunu biliyorsunuz. Çok kontrolsüzdüm, iyileşeceğim o kadar olanaksız geliyordu ki bana, ömrümün sonuna kadar o lanet hastanede dört duvar arasında kalacağımı düşünüp hayata tutunmayı bırakmıştım. Yalnızdım, ölüydüm. Ama artık öyle değil hepsi Taehyung sayesinde. O nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde hayatıma girdi ve ben onu bir daha çıkartmak istemiyorum. Bayan Jiyeon. Ben tedavi sürecimi tamamladım, yani diğer bir deyişle iyileştim. Hastaneden 3 gün içine çıkmam gerek. Benim hastaneden ayrılmam, Taehyung iyileşene kadar onu görememem demek. Bunu istemiyorum. Ondan ayrı kalmak gerçekten istemiyorum. 6 ay dolana kadar tedavi olumlu yanıt almazsa hastaneden hastayı alma hakkınız var. Sizin durumunuzu biliyorum. Taehyung'un babası izin vermez, anlıyorum. Ama siz izin verin ben onu çıkarayım oradan."

Jiyeon gözlerini ellerine indirdi. Kocasına oğlunu eve geri getirmesi için yalvarmadığı gün yoktu. Ta ki ondan tokat yiyene kadar...

"Nasıl çıkacaksın oğlum. Ben bile çıkaramıyorum..."

Yoongi elindeki tek bir yudum bile almadığı meyve suyunu masaya koyup tamamen yanındaki kadına döndü.

"Onunla evleneceğim."

Jiyeon bir süre çocuğun dediklerini algılamakta zorluk çekti. "N-ne? Ne diyorsun oğlum."

"Biliyorum Kore'de yasal değil. Nüfus kaydımızı eşcinsel evliliğin yasal olduğu bir ülkeye aldırabilirim. Yabancı bir hakimle şip şak hızlıca bunu yapabilirsek, benim sözüm babasından daha da geçerli bir hâl alır. Bay Woo Ji durumu öğrenince haberinizin olmadığını, Tae ve benim kendimizce bunu yapıp kaçtığımızı söylersiniz. Taehyung'u bırakmak istemiyorum. Lütfen Bayan Jiyeon. Ben onun sayesinde iyileştim, doktorumun değil. Taehyung da benim sayemde iyileşebilir. Doktor Namjoon'dan da onay aldım hem. Yapabilirsem beni sonuna kadar destekleyeceğini söyledi. Taehyung için kötü bir şeye izin vermezdi o. Taehyung da... Onun da benimle gelmek isteyeceğinden eminim. Zaten hâlâ hastaneden ayrılacağımı söyleyemedim ona. Üzülür diye o kadar korkuyorum ki. Bana her fırsatta 'gitme, beni bırakma, korkarım' diyor. Ben bu sözlerin üzerine onu nasıl öylece bırakıp gideyim. Benim orada 11 yıldır yaşadıklarımı yadamasın, çektiklerimi çekmesin istiyorum..."

Bayan Jiyeon burukça gülümsedi. Karşısındaki çocuk kendisi gibi seviyordu Taehyung'u. Kendisi gibi değer verip korkuyordu çocuk için. Gözleri parıldadı oğlunun kendisi gibi bir başkası tarafından daha böylesine değer gördüğünü fark edince.

"Min Yoongi. Oğlum bu saatten sonra tamamen sana emanet. İnanıyorum, onu koruyacaksın. Git ve ilacı ol onun. Sana güveniyorum."

__________

bu kadını seviyorum ya

stupid // taegi✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin