"Hâlâ tuvalette mi o ruh hastası pislik?"
Jungkook'un sinirle sorduğu soruya kimse yanıt vermemişti. Taehyung ve Jimin masaya döndüklerinde ağlamakta olan sevgilisini görünce kafayı yemişti Jungkook. Jimin'in hıçkırıkları arasında anlattığına göre tuvalette Yoongi'ye çarpmış, Yoongi de bir anda onu yere ittirip tehtidler etmeye, onu öldüreceğini söylemeye başlamıştı.
Taehyung eliyle yüzünü sıvazladı ve konuştu. "Oydu..."
"Kim?"
Jin bir yandan Jimin'i sakinleştirmek için sırtını sıvazlarken bir yandan da çatmış olduğu kaşlarıyla konuyu anlamaya çalışıyordu.
"Hyung oydu. Yoongi'ydi."
SeokJin'in gözleri şiddetle büyümüştü. Yıllar önce iyileştirip taburcu ettiği hastası Min Yoongi miydi bunları yapan?
O sırada tuvaletten ağlayarak çıkan beden Jungkookların masasına doğru koştu. Taehyung'un eline yapıştığında ne dediğini bilmeden konuşmaya başlamıştı.
"Taehyung. Lütfen bırakma beni. Benden nefret etme nolur. Ben sadece korktum... Çok korktum. Yapmamalıydım biliyorum, seni ne olursa olsun bırakmamalıydım. Hatırlıyor musun sana aptal derdim sen üzülürdün, sonra ben senin gönlünü almak için bir sürü şey yapardım. Asıl aptal benmişim. Çok pişmanım lütfen, lütfen benden nefret etme. Ben buna dayanamam..."
Taehyung boş gözlerle Yoongi'yi izliyordu. Elini sıkıca hapseden eller kalbinin ritmini olabildiğince hızlandırmıştı. Sevdiği adamı bu hâlde görmek büyük bir acı veriyordu ona ama Taehyung Yoongi'nin yokluğunda duygularını saklamayı, sevdiklerinden aldığı yaralara katlanmayı öğrenmişti. Hissettiği her şey içinde bir yerlerde inşa ettiği bir duvara çarpıp dışarı yansımıyor, böylece gözleri duygusuzca bakıyordu etrafa.
Zor da olsa elini sertçe çekti Yoongi'nin ellerinden. "Hatırlamıyorum."
Yoongi'nin gözlerinde kırılan bir şeyler görünce onun konuşmasına izin vermeden devam etti Tae. "Seninle ilgili şeyleri unutalı çok oluyor."
O sırada Yoongi'nin gözleri Taehyung'un yanında sulu gözlerle kendisini izleyen Jimin'e çevrildi. O anda alaycı ve oldukça sahte bir gülümseme esir aldı dudaklarını. "Yeni sevgilin bu galiba. Yeşil saçlar, neredeyse benimkine eş bir cüsse... Beni bununla mı unuttun?"
Jungkook daha fazla yerinde duramayıp Yoongi'nin üstüne atlamış, sert bir yumruk geçirmişti. Yoongi ise acıyan suratı nedeniyle dolan gözlerini Taehyung'a çevirmişti. Birisi ona yumruk attığında ne tepki vereceğini merak ediyordu. Unutmuş olamazdı, unutamazdı. Bu kadar kolay olmamalıydı.
Fakat Taehyung'dan beklediği tepkiyi alamadı Yoongi. Taehyung buz gibi gözleriyle Yoongi'ye küçümser şekilde bakıyordu. Sanki her an ağzından 'zavallı' sözcüğü çıkıp yeşil saçlının kalbine çarpacak gibiydi.
Yeşil saçlı elindeki son umudunu da kullanmak istedi. Jimin'e dönüp ağzının kenarından süzülen kanı sildi ve hiddetle sözcüklerin ağzından çıkmasına izin verdi.
"Sen, evli bir adamla fingirdeşmeye utanmıyor musun?"
__________
jimin'e üzülüyorum lan çocuğun hiçbir suçu yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stupid // taegi✔
Fanfiction~Tamamlandı "Başkalarının yanında soyunmak çok ayıp bir şeydir hyung." "Biz evliyiz aptal!" #1 - taegi