Melinda mutlu
ismim bu benim canım kızım mutlu benle hiç uyumlu değil mutlu aslında soy adım melindada benim canım kızım demek.İsmimi annem koymuş.Babam aslında istememiş melinda ismini ama kazanan annem olmuş.Bir abim var oğuz mutlu . Çok saçma bir soy ismim var en azından bana göre ismiminde çok güzel olduğu söylenemez ama annemden tek kalan ismim.Ben 15 yaşımda iken annem ve babam ayrıldı ben annemle kaldım abim babamla kaldı aslında annemide babamıda çok seviyordum ama anne farklı bir şeydi bende.Babam onu seçmediğim için abimle beni görüştürtmüyo sadece haftada bir görüşmemize izin veriyor yani o öyle sanıyor abim ve ben birbirimize çok bağlıyız iki günde bir gizlice buluşuyoruz .Annem ve babam ayrıldıktan sonra ben 16 yaşımda iken annem yeniden evlendi evlendiği adam yani üvey babam annem ölene kadar çok iyi birisiydi öz babam gibiydi annem 17 yaşımda iken öldü.annem varlıklı bir kadındı öz babamda öyleydi ama annem ve babam ayrılınca babam şirketi tamamen anneme bıraktı ve kendisine küçük bir cafe açtı neden ayrıldıklarını hala anlamış değilim ayrılmadan önce hepimiz çok mutluyduk.Annemin yeni evlendiği adam varlıklı değildi normal gelirli bir adamdı annemle evlenince oda şirkete geçti hayatım 17 yaşıma kadar normaldi yani annem ölene kadar .Annem ölünce üvey babam şirketi batırdı ve sadece içmeye başladı neredeyse bir sene kadar annemden kalan para ile geçindik evde tüm işleri ben yapıyordum üvey babam sadece içiyordu . Bir gün artık içki alacak kadar paramız kalmayınca babam sinirle beni dövdü ilk başta sakin kaldım içemediği için diye düşündüm sonra geçinebilmek için annemin bana aldığı arabayı sattım ama üvey babam beni dövmeye devam etti o sene sınav senemdi birde üvey babam yüzümden kaç kere hastanelik oldum kaç gün evde yattım tabi bu yüzdende okula gidemedim devamsızlıktan okulda kaldım.şu an 19 yaşımdayım daha okullar başlamadı hala yaz tatilindeyiz ve daha bir okula bile kayıt olamadım. okula son bir hafta var.evimizin yakınında genelde özel okullar var ama durumumuz oralara yetmiyor ve birde çok yakınımızda bir erkek devlet lisesi var hatta abimde oraya gidiyor. abim üvey babamın beni dövdüğünü bilmiyor . bilse onu yaşatmaz bile öz babam öğrenirse bir şey yapacağını sanmıyorum hatta "beni seçseydi böyle olmazdı cezasını çeksin" bile der .fiziksel olarak ise güzel olduğumu söyliyorlar ama o eskidendi şimdi vücudumun her yerinde morlukar ezikler çürükler var kısa veay kısa kollu bir şey zor giyiyorum giyersemde her yerimi fondotönlemem gerekiyorur bu yüzden genelde kısa veya kısa kollu bir şey giymiyorum genelde.turuncu saçlarım yeşile yakın ela gözlerim var dışardan görenler beni karen gillan'a çok benzetiyor hatta fotoğraf çekinmek isteyenler bile oluyor.
Aras yıldırım
Aras yıldırım soy adımla çok uyumluyumdur çok ani sinirlenmelerim olabiliyor genelde sinirliyimdir ama bazen birden çok daha fazla sinirlene biliyorum.ben 3 yaşıma iken babam ölmüş sonra annem beni çalıştığı evdekilere bırakmış.annem babam ölünce bir eve temizlikçi olarak girmiş ama sonra bakamayıp çalıştığı evin kapısına bırakmış evin sahibide beni almış beni kendi oğulları gibi yetiştirmiş adımı onlar koymuş soy isimi olarakta onlarınkini yazdırmışlar yani aslında üvey babam ve annem var ama onlar benim öz ailem gibiler bana ailemle ilgili anlatılan bu kadar bilgiye sahibim bir kardeşim var yine üvey ama öz kardeşim gibidir adı oğuz 20 yaşında hala lise sonu okuyor iki yıldır sınıfta kalıyor özel okluda olmasına rağmen ama bu sene özele yollamıyacaklarmış annemgil boş yere özel okula para veriyorlarmış bence haklılarda bu yüzdende en yakınımızdaki erkek lisesine gidicek.benn şu an 24 yaşımdayım lise mezunuyum üniversite okumadım daha doğrusu gerek duymadım babam ile şirkette çalışıyorum neredeyse 5 yıldır ve ayrı evde yaşıyorum. kardeşimin bilmediği bir işle uğraşıyoruz babamla mafyalık ama biz iyi mafyayız yani anlayacağınız kötü adamlarımı öldürüyoruz siz kötü adamdan kastımı anlamışsınızdır . ama bu işten dolayı düşmanlarımız var tabiki ve gelirimizde var . fiziksel olarak ise kızlar peşimde sürünür ama ben tek gecelik takılırım kumral saçlarım havaya atarım genelde kirli sakalım kemikli bir yüz yapım ve gri gözlerim var.
MELİNDA VE ARAS TEMSİLİ
----------------------------------------------
Arkadaşlar yeni hikayeye başladım umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arasın melindası
Teen FictionAnnesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi yeniden evlenen daha 17 yaşında iken annesini kaybeden üvey babası tarafından şiddete maruz kalan bir abisi olan ve erkek lisesine giden güzel bir kız Melinda Mutlu Daha üç yaşında babası ölen babası ölünc...