Bölüm 15

373 8 0
                                    

Alarmın sesi ile gözlerimi açtım üstüme spor kıyafetlerinden giydim ve dışarı çıktım deniz kenarına gidip koşmaya başladım.Yorulunca simit aldım iki tane ve eve geri döndüm alya hala uyuyordu bende duş aldım o uyanana kadar.duştan çıktım üstüme mavi yırtık kot pantolon ve bir tişört giydim.saçımı kuruttum ve bu sefer güzel bir at kuyruğu yaptım ve bir spor ayakkabı giydim. alya hala uyanmamıştı onu uyandırdım ve çay yaptım . hayatım normalleşiyordu artık.

Alyada üstünü giyip geldi simit ve çay ikilisini yedik ve evden çıktık.geç kalmak üzere olduğumuz için taksiye bindik. okula geldiğimizde yine geç kalmıştık beş dakika kata çıkınca ayrıldık kapıyı tıklatıp içeri girdim lanet olsun dünkü benimle uğraşan hocaydı "geç kaldın" dedi "kusura bakmayın ben sizin kadar boş değilim." dedim "hangi manada boş demek istedin." "hangisini üzerinize alındıysanız" dedim sınıf uğluyordu her zamanki gibi hiç olgunlaşmıyacakmıydı bu insanlar.bizimkilerin yanına oturdum günaydın diyerek. hoca ders anlatıyordu ama ben kafamı sıraya gömmüştüm .

Bir okul günü daha bitmişti ve eve dönüyorduk bu sefer oğuz bırakıyordu.eve geldik yemek yapıp yedik biraz televizyon izledik sonra üstümüzü değiştirdik malum işte etek giymek ve ya şort giymek zorunluymuş aşırı saçma illa erkeklere fiziğini göstermeni istiyorlar ama işimden olmak istemediğim için siyah bir şort ve tişört giydim etekten daha iyidir saçlarımı bağladım bu sefer küçük bir sırt çantası aldım ve alya ile çıktık.yollarımızın ayrıldığı yerde tek başıma yürümeye başladım.

Bara gelince direk personel odasına gittim çantamı bıraktım önlüğü giydim ve anılın yanına gittim daha kimse gelmemişti bizde sohbet etmeye başladık.müşteriler gelmeye başlayınca işe döndüm.

Saat on ikiye geliyordu önlüğümü çıkarttım çantamı aldım ve bardan çıktım  yine neredeyse aynı miktarda para almıştım.şimdi arasın barına doğru yürüyordum.

Bara geldiğimde yine berkle ve alya ile sarıldım aras yine aynı yere oturmuştu bende aynı yerime oturdum "her gün gelicekmisin" dedi "öyle gözüküyor neden bir sıkıntımı var" "hayır dün senmi bıraktın beni." "alya ile beraber desek daha doğru olur" "teşekkür ederim" dedi şaşırmıştım "kibarlaşabiliyormuşsun" dedim bir şey demedi "neden her gün geliyorsun." dedi cevap vermedim "cevap vermedin" "verme gereğinde bulunmadım" dedim sabır diledi ben sadece güldüm "portakal" diye mırıldandı uykulu bir şekilde "yine sızma bu sefer götüremem artık km götürür bilemem ayrıca sen uyumuyormusun geceleri" "uyuyamıyorum" "neden" " iki haftadır uyayamıyorum" dedi cevap olarak sensiz uyuyamıyorum demeye çalışıyordu yani bir şey demedim.

Alyanın işi sonunda bitmişti aras bu sefer sızmamışta ama gözünü hiç benden ayırmamıştı. Son kez ona bakıp bardan çıktık bir taksiye bindik ve eve gittik bu sefer direk yattık.

1 Hafta sonra

Bir haftadır hayatım rutinleşmişti yürüyüş ev okul ev iş aras ile konuşma. evet bir haftadır aras ile konuşuyordum artık çok soğuk değildik birbirimize karşı ve şimdide arasın barına doğru yürüyordum bu sefer daha erken çıkmama izin vermiştiler müşteri az olduğu için. gelinve hemen berk ve alyaya sarıldım aras daha yoktu bende oturdum.

Bir kaç dakik sonra yanıma oturdu biri arasdır diye düşünerek "bu sefer ben erken geldim" dedim "bir saattir seni bekliyorum hatta her gün seni bekliyorum." dedi başka bir ses hemen kafamı çevirdim başka bir erkek yanıma oturmuştu hemde baya yanıma. "sen kimsin" dedim "bir haftadır tek kalmanı bekliyorum" dedi "git başımdan seninle uğraşamıyacağım" dedim " a öyle deme senin için güzel bir uğraş olurum." "bence gitmelsin oturduğun yerin sahibini bilmiyorsun." "kimmiş buranın sahibi" diyerek kolunu bana atıyorduki bir el kolunu tuttu "karşında buranın sahibi." dedi ve kolunu çevirip dövmeye başladı çocuğu herkes buraya bakıyordu "bir daha kime yavşayacağına dikkat edeceksin" dedi ve bir yumruk daha geçirdi "aras yeter tamam bayıldı zaten" "yetmez hatasını ödiyecek." "dur herkes sana bakıyor sonra ne yapıcaksan yaparsın yeter bu kadar." dedim durdu "şunu götürün" dedi ve yanıma oturdu "yarın bir yemek var bana eşlik edermisin" dedi "ne yemeği" "gidince öğrenirsin" dedi "ne biliyorsun gideceğimi" "gitmeyi düşünmesen sormassın istersen başka bir kızda bulabilirim." "tamam olur" dedim "yarın okul çıkışı odanda giyeceğin kıyafet olur onu giy sekizde seni özel araba alıcak." dedi "tamam" dedim "hadi kalk bu gün oturma burada seni bırakayım" dedi "alyayı beklemem lazım" birden "alya" diye bağırdı alya anında yanımızda bitti "efendim" dedi "hadi gidiyoruz" dedi "daha bir saatim var" "gidiyoruz dedim" dedi alya hemen personel odasına gitti ve bir dakika içinde geri döndü. aras hemen ayağa kalktı bende arkasından kalktım ben öne alya arkaya bindi aras hızlıca arabayı kullanmaya başladı hızdan korkum yoktu o yüzden dur falan diye bağırmadım evin önüne geldiğimizde  bir şey demedi bizde arabadan indik bir şey demeden alyanın yanına gittim eve girdik hemen gidip salona oturduk. "ne oldu" dedi alya "bilmiyorum." dedim bir şey konuştunuz mu neden birisini dövdü herkesin yanında" "ben bu gün erken geldim biraz aras yoktu birisi yanıma oturdu bana yavşamaya çalıştı kolunu bana atarken aras kolunu tuttu ve dövmeye başladı sonra oturunca yarın bir yemek olduğunu onunla gelmemi istedi bende kabul ettim yarın okul çıkışı odada giyeceğim kıyafetin olduğunu söyledi sekizde de bir arabanın beni alacağını söyledi ardından burada oturma seni bırakıyım dedi bende seni bekleyeceğimi söyledim oda sana bağırdı işte sonrasını biliyorsun zaten." dedim "bu yemek işi nereden çıktı şimdi acaba ne yemeği ki?" "bilmiyorum ama inşallah güzel bir şeydir." dedim "hadi yatalım yarın yorucu bir gün olucak senin için birde işten izin aldın mı?" "hayır unuttum bir şey olmaz zaten bir günden herhalde." "umarım" dedi ve ayağa kalktı iyi geceler deyip yattım.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin