Bölüm 17

293 3 1
                                    

Yanağımda hissettiğim dudaklar ile gözlerimi açtım aras yanağıma yavaşça öpücükler konduruyordu ve onun odasındaydık. "Nasıl buraya geldik" "ben getirdim sen neden orada yattın" "ceza olsun diye sana" "ama yine buradayız" Dedi ve dudaklarıma uzandı ama elimle durdurdum "dilim hala acıyor" Dedim "öpemicekmiyim bu yüzden" "evet" "sen daha şimdiden nazlanmaya başladın" "her istediğini yapmamımı bekliyorsun" "evet" "daha çok beklersin saat kaç" Dedim "sekiz buçuk" hemen yerimden zıpladım "okula geç kalıyorum" "gidicenmi okula" "bu gündemi ekiyim olmaz gitmem lazım ben hemen bir banyoya giriyorum"dedim ve dolaptan yeni kıyafetler alıp banyoya girdim.

Hızlıca bir duş aldım. Üstüme sırf arası sinirlendirmek için dizimin bir karış yukarısında bir kot etek ve tişört üstüne bir ceket ve güzel bir ayakkabı giydim. Saçlarımı doğal bıraktım makyaj olarak hafif bir parlatıcı ve rimel sürdüm. Küçük bir el çantasına telefonumu ve bir kaç şeyi attım.

Aras odada değildi bende aşağıya indim aras mutfakta kahvaltı yapıyordu beni görünce tüm vücudumu süzdü "oha" Dedi "ne oha" diyerek masaya oturdum "bu nasıl kıyafet varlığından çok yokluğu var eksik o etek" sinsice güldüm "yo gayet güzel bir etek yoksa daha kısasınımı giyseydim" dedim düşünür gibi yaparak "melinda çıkar o eteği her yerin ortada herkes sana bakıcak sonra" "sence ben izin verirmiyim." "Sen izin vermessin ama onlarda izin istemez" dedi "saçmalama aras okula gidiyorum zaten oğuzlar yanımda olucak" Dedim ve saate baktım "geç kalmak üzereyim" Dedim bir yandan yemek yerken "ben hazırlanıp geliyorum sende kahvaltını bitirip üstünü değiştiriyorsun sonra çıkıyoruz." Dedi ve mutfaktan çıktı.

Üstümü değiştirmicektim çok beklerdi o gidince bende rahat rahat kahvaltıma devam ettim omu hazırlamıştı acaba başka kim hazırlıcaktı. Kahvaltımı bitirince masayı topladım arasda geldi üstüne siyah bir takım giymişti "ne bu şıklık" dedim "toplantım var sen değiştirmedinmi üstünü" Dedi "hayır değiştirmeyeceğimde" sabır dileyerek evden çıktı bende arkasından çıktım arabaya binince konuşmaya başladı "sana bakan birisini gördüğün an oğuza diyorsan hatta sen sınıftan çıkma bile okul çıkışı ben alıcam yine" "oğuzlar bırakırdı" "ben alıcam" dedi biraz sustu okula yaklaşınca yine aynı şeyleri söylemeye devam etti. Okulun önünde durunca "tamam anladım görüşürüz" deyip arabadan indim tüm yol boyunca aynı şeyi söylemişti ve geç kalmıştım.

Koşar adımlar ile merdivenleri çıktım. Kapıyı tıklatıp içeri girdim ve hemen yerime geçtim.

Son derse giriyordum teneffüslerde bizimkilerle sohbet etmiştik. Meğersem her şeyi alya hazırlamıştı sadece kıyafeti o seçmemişti ve alya bir şey demesede çağatay ile aralarında bir şeyler olduğunu hissediyordum. Bizimkiler baya bir ben ve Aras hakkında konuşmuşlardı hatta şimdi Aras abimi demeliyiz eniştemi diye espiri yapmışlardı ve artık son derse girmiştik derslere odaklanamıyordum bir türlü hep bir şeylere kayıyordu aklım zaten Aras sayesinde kalmayacağımıda bildiğim için kasmıyordum kendimi çok fazla.

Zil sesi ile ayağa kalktım "sonunda bitti şu okul" dedim ve merdivenlere yöneldim bizimkilerde aynı şeyleri diyorlardı çıkışa doğru yürürken herkesin bir yere baktığını ve bir grup kızın "Of yakışıklılığa bakarmısın bunu kapan kız çok şanslı kim için gelmiş acaba" dediğini duydum.

Arasın olmaması için dua ederken kalabalığı yarıp baktıkları yere baktım ve lanet olsun dedim. Aras tüm karizması ile arabaya yaslanmış telefonuna bakıyordu birde güneş gözlüklerini takmıştı.

Arasın yanına gittim hemen "niye geldin" Dedim bana baktı "neden gelmiyim" "kızların ağzının suyu akıyor bari arabadan inmeseydin" "benimi kısakandın sen" Dedi gülerek "bide gülme arabaya bin ben şu kalabalığı dağıtıyım" bir şey demeden arabaya bindi "önüne dönsün herkes" diye bağırdım kimse takmayınca "zorlamayın beni yoksa bem döndürürüm sizi" Dedim sinirlice hepsi bakışlarını çevirdi ama hala çaktırmadan bakmaya çalıştıklarını görüyordum bizimkilerle vedalaşıp arabaya bindim. "Bi daha beni almaya gelince arabadan inme" dedim "normal insanların bakması herkes senin gibi şanslı değil benim gibisi zor bulunur" dedi "Aras!!!" Dedim ve müzik açtım.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin