Bölüm 14

365 7 0
                                    

1 Hafta sonra

İki haftadır buradaydım tek başıma kafamı yeterince dinlemiştim ve bu gün pazardı yiyeceklerim tükenmişti neredeyse alışveriş yapmam gerekiyordu ama 100 liram vardı ve onuda ulaşım için kullanmayı düşünüyordum artık geri dönmeliydim ve para kazanmalıydım bir iş bulup ve ayrıca okul kabul ederse okula devam etmeliydim ayrıca alyaya uğramalıydım. kafamı toplamıştım arası seviyordum bunu da biliyordum ama bunu belli etmiyecektim hatta aras ile karşılaşmamaya çalışacaktım.artık geri dönme vakti gelmişti vücudumdaki bütün izler gitmişti artık kısa ve özgür bir şekilde giyinebilirdim.üstüme beyaz kısa bir elbise giyindim (medyada) beyaz topuklu ayakkabı giydim saçlarımı açık bıraktım hafif şekillendirdim ve hafif birde makyaj yaptım. elime de küçük bir çanta aldım içine paramı ve bir kaç şey koydum ve gözlüğümü takıp evden çıktım saat sekize geliyordu bir taksiye bindim 5o tl olana kadar taksi ile gittim dönüş içinde para lazımdı. zaten yaklaşmıştım alyanın evine bu günde izinliydi zaten. taksiden inip yürümeye başladım.

alyanın evine geldiğimde kapıyı çaldım kapıyı başka bir açtı ve bir hafta önce taşındığını söyledi.binadan geri çıktım telefonumda yoktu nasıl öğrenecektim nereye taşındığını.hatırladığım kadarıyla cumartesi günü ful izinliydi ama pazar günü gece çalışıyordu şu an hiç oraya gitmeye hazır değildim ve ayrıca erkendi daha oraya gitmek için.bende sahile gittim ve bir banka oturudum yanımdan geçen bazı erkekler bana ağzı açık bakıyordu ben sadece onların tiplerine gülüyordum eski halim ile bana çok bakmazdı erkekler.

Saat ona geliyordu ben hala sahilde oturuyordum kendimi oraya gitmek için hazır hale getirdim ve ayrıca deniz ve insanlar bana iyi gelmişti değişiklik olmuştu iki hafta sonra. ayağa kalktım ve yürümeye başladım.

yaklaşık yarım saat sonra bara gelmek üzereydim. barın önüne gelince korumlar direk girmeme izin verdi gözlüklerimi çıkararak havalı bir giriş yaptım (filimlerdeki klasik sahne) ve kimseye bakmadan tezgaha gittim. alya beni görünce dondu "melinda senmisin" "evet benim" dedim boynuma atladı direk "çok güzel olmuşsun hatta baya dikkat çekici olmuşsun." "teşekkür ederim." "neredesin iki haftadır sana ulaşmaya çalışıyoruz." "sen beni merak etme kafa dinledim iki haftada kendime geldim bu arada çalışıyoruz derken" "aras bey kaç defa seni sordu bir tek o değil kardeşi ve ekibide." dedi konuyu değiştirdim direk "evine gittim taşınmıssın." "evet oda ayrı bir hikaye sen şimdi berkin yanında otur işim bitsin sonra konuşuruz uzun uzun." "aras buradamı" "hayır daha gelmedi." "tamam işin bitince yanıma gel." "tamam görüşürüz" dedi ve gitti bende berkin yanına gittim berkde beni görünce dondu "melinda" dedi "berk" dedim ve sarıldım oda bana sarıldı "neredesin sen iki haftadır." "kafa dinledim." dedim ve oturdum.

"ne kafaymış iki haftada dinlenmiş." "çok komik berk" "e ne yaptın" dedi "dinlendim bol bol ve iş bulmam lazım param tükenmek üzere bir nevi o yüzden geldim." "benca aras beyle konşmalısın yeni garson arıyordu." "bilmem ki" dedim arasla konuşmak istemiyordum "zaten birazdan gelir sen bir düşün istersen." dedi kafamla onayladım ve sustum. ona çalışmak istemiyordum yine onun parasını yemek istemiyordum.kolumu masaya yasladım ve kafamı ellerimin arasına aldım saçlarım zaten kafamı kapatıyordu.

Biri yanıma oturdu ama kim diye bakmadım "her zamankinden" dedi yanımdaki sesini arasa çok benzetmiştim berk geldi "hoş geldiniz aras bey hemen getiriyorum." dedi. doğrumu duymuştum aras yanımdamı oturuyordu berk elinde bir içki ile bize doğru yaklaştı bana baktı sonra arasın yanına gitti "buyrun aras bey" dedi ve içkiyi masaya koydu "aras bey" dedi umarım beni demez derken "benim bir arkadaşım varda iş arıyor" "kim" dedi aras "yanınızda oturuyor şu anda" dedi arasın bana döndüğünü hissetiğimde artık bir şey yapamayacağımı anlayıp bende ona döndüm beni gördüğünde gözleri büyüdü. sakalları uzamıştı saçları dağınıktı.beni süzdü "melinda arkadaşım iş arıyormuş bende sizi söyledim bir şans verirsiniz umarım" dedi berk "ağzına sıçıyım berk düşünücem demedimmi ben" dedim "düzgün konuşsana patron o siz onun kusuruna bakmayın aras bey" "afferin berk çok yardımcı oldun." dedim ve ayağa kalktım aras donmuş gibi sadece bana bakıyordu. hemen alyanın yanına gittim "ne kadar daha buradasın." "gece yarısına kadar." "benim gitmem lazım yarın okula gelicem o zaman görüşürüz." "bir şey mi oldu." "salak berk anlatır sana aras." dedim bir an dondu "tamam sen git okula gelmessen akşam buraya gel." "tamam ben gidiyorum." dedim ve yürümeye başladım çıkmadan son kez arasa baktım oda bana bakıyordu.hemen çıktım ve yürümeye başladım.İlk gördüğüm taksiye bindim direk ve yine elli liralık yol gittim ve sonra yine yürüyerek eve döndüm. Üstümü değiştirdim duş aldım ve yattım direk.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin