Bölüm 1

837 9 0
                                    

Aşağıdan gelen kırılma sesi ile yatağımdan zıpladım şaşkınlık ile etrafıma bakındım.Hemen yatağımdan kalkıp aşağıya indim babam mutfakta içki şişesini kırmıştı "baba ne oluyor." "aa sen buradamıydın temizle şunları evde içki kalmamış ya da git içki al sonra temizle" "baba bu günlük almasak bu gün mutfak için alışveriş yapıcaktım." "başlarım lan mutfağına gidip içki alıyorsun " "tamam" deyip geri odama döndüm üstüme siyah kot siyah tişört ve ceketimi giydim yüzümdeki morlukları fondoten ile kapattım saçımı hızlıca tarayıp ayakkabılarımı giydim.elime telefoonumu aldım ve son iki yüz liramıda cebime koyup evden çıktım .

en yakın markete gittim demek isterdim ama malesef mahalledeki en ucuz bakkala gittim babamın her zamanki içtiği içkiden 5 tane aldım ve mutfak için gerekli şeyleri aldım . aldıklarımı kasaya götürdüm bakkal olduğu için kendi kafasından hesapladı aldıklarımı "179 lira 99 kuruş" şöyle demelerine sinir oluyorum birde kafasından nasıl böyle hesaplıyor anlamıyorum 180 lira desene direk . 200 lirayı kasaya uzattım 20 lira para üstümü alıp bakkaldan çıktım. eskiden yalıda kalıyorduk ama orayı sattık şimdi iki katlı bir apartman dairesinde kalıyoruz.yürüyerek geri eve geldim babamdan ses gelmiyordu mutfağa gidip aldıklarımı yerleştirmeye başladım . aklımın bir köşesinde hala okul vardı babamla bu gün konuşmam lazımdı belki kayıtlar bitmiştir bile.aldıklarımı yerleştirip elime içki şişesini alıp babamın yanına gittim "baba" "ne var""içkiyi aldım" "ver" dedi ve elini uzattı içkiyi eline verdim."baba" "ne var lan" "şey okul kaydı yaptırmam lazım" "hangi parayla" "devlet okuluna gitsem" "erkek lisesi var en yakında orayamı gidicen kız başına " dedi ve birden ayağa kalktı "evet gidicen ne kadar paran var" "son 20 lira"         "iki şeyi yaparsan okula gidebilirsin" "tamam onlar ne" önce ne diceksem yapıcağına dair söz ver" "tamam söz veriyorum istediğini yapıcam" "güzel ilk olarak para kazanman lazım ve bunu sen yapıcaksın" "nasıl iş bulamıyorum" "kendini vericeksin" ne diye bağırdım "fahişelik yapıcaksın" "sen ne diyorsun baba para için bekaretimi bırakamam" "ya bırakırsın ya da okula gidemessin" nasıl yani para için erkeklere kendimi bırakıcaktım bunu nasıl yapıcaktım peki ya kabul edip yapmasam evet evet okula gitmek için kabul edicem en kötü adamı öldürürüm hapise girerim hemde babamdan kurtulmuş olurum mantıklı eğer başka bir yöntem bulursam onu uygularım diye düşünerek "tamam" "ve erkek lisesinde erkeklere yavşıyacaksın ya onlarlada yatarsın ya da yakınlaşıp parasını alırsın hafta sonları fahişelik yaparsın hafta içide her gün en az 100 lira ile dönmen lazım yoksa okumayı unut" "tamam " "güzel bu pazar seni götürücem şimdi defol gözüm görmesin seni" bu nasıl bir adamdı para için benliğimi satmamı istiyor dedilkerine karşı sinirle mutfağa döndüm kolay kolay sinirlenmezdim ama bu kadarı fazlaydı o anki sinirle aldığım bütün içkileri kırdım ve bağırdım haykırdım babam yanıma geldi      "ne yaptığını sanıyorsun sen" dedi ve bir tokat attı yüzüme sinirle güldüm "vurmanı tavsiye etmem yoksa adamlar morarık bir kızı altına almak isteyeceğini düşünmüyorum" "umrumdamı lan " dedi ve karnıma geçirdi bir daha umrumdamı dedi ve bir daha geçirdi kendimi yere bıraktım kırdığım camlar vücuduma battı ama o durmadı vurmaya devam etti en son sızınca vurmayı kesti gözlerimi zor açık tutuyordum hastaneye gitmem lazımdı bu halde yürüyemezdim mutfak tezgahından zor bir şekilde telefonumu aldım abimi aradım başka arıyacak kimsem yoktu abim telefonu açtı "alo abi" "söyle bitanem" "abi beni alırmısın" "şu an babamlayım acil bir şeymi " "yok hayır sadece buluşalım diyecektim neyse sonra konuşuruz" dedim ve telefonu kapattım zor hareket ediyordum zaten komşulardan yardım istesem polise bile haber giderdi hastaneye kadar kendimi zorlamalıydım mutfak dolaplarından destek alarak ayağa kalktım duvardan destek alarak evden çıktım evimiz ikinci kattaydı yine duvardan destek alarak merdivenleri inmeye başladım ama merdivenlerden yuvarlandım her yerim ağrıyordu ama kalkmak zorundaydım duvardan destek alarak ayağa kalktım yavaş adımlarla apartmandan çıktım önce dışarıyı süzdüm destek alabileceğim hiç bir şey yoktu yavaş adımlarla yürümeye başladım herkes bana bakıyordu bir kaç adım attıktan sonra dayanamadım ve kendimi yere bıraktım herkes başıma dolaştı zor bir şekilde "hastaneye bırakırmısınız beni" dedim ve gözlerimi kapattım.


Gözlerimi açtığımda bem beyaz bir odadaydım kolumda serum vardı ve çoğu yerim sarılıydı aklıma sokakta olanlar geldi biri yanıma geldi "uyandınız sonunda nasılsınız" üstünde önlük falan yoktu çocuğun "siz kimsiniz" "ben sokakta bayıldığınızda yanınızda olan biriyim adım çağatay " "peki özel hastanemi devlet hastanesiydim " "özel " siktir diye mırıldandım "bir sorunmu var " "yok ben ne zaman çıkarım " "doktor uyandığında iyi hissederse çıkabilir dedi birde bir yakının numarasını verirsen arayabilirim" "yok" "nasıl yani " "yakınım yok yani " "ben varım artık" "pardon ben varım derken sen kim oluyorsun" "bundan sonra yakının olacağım"        "emin ol benimle yakın olmak istemessin " dedim ve ayağa kalktım serumu kolumdan söküp attım ve ayağa kalktım her yerim ağrıyordu ama takmadım dayanılamayacak bir ağrı değildi.         "dur bekle nereye gidiyorsun böyle " "sanane teşekkür ederim yardım ettiğin için şimdi ben gidiyorum "dedim ve yürümeye başladım hastaneye para ödemem gerekiyordu ama untmuş gibi yapıp direk hastaneden çıktım koluma değen el ile durdum "dur hastaneye paranı ödemedin" "ödemicem " "ne demek ödemicem " "param olsa öderdim demek ama bak yok evde " "tamam bekle ben ödeyim seni bırakayım" "peşimi bırakmıcaksın deme hayır dersem " "evet " "ama şunu bil seninle sevgili falan olacağımı düşünme eğer öyle düşünüyorsan git başımdan" "yok sadece arkadaş olmak istiyorum" "iyi o zaman olur " "bekle iki dakika çıkışını yapıp geliyorum" dedi ve hastaneye girdi kim neden tanımadığı birine yardım eder ki birde para öder ki ben bunları  düşünürken yanıma geldi "gel hadi şurada arabam" dedi ona uyup takip etmeye başladım arabasının önüne gelince öne oturdum oda oturup arabayı çalıştırdı "nerede oturuyorsun" "bayıldığım yere bırak" "tamam sana ne oldu kim bu hale getirdi seni" "her şeye burnunu sokma " "peki tamam adın ne " "melinda " "değişik bir isim kaç yaşındasın " "19" "üniversiteyemi gidiyorsun" "hayır" "kazanamadınmı" "yuh istersen direk sicilimi anlatayım "       "tamam sustum  geldik zaten " dedi ve arabayı durdurdu "teşekkür ederim bir daha görüşmemek üzere " dedim ve arabadan indim eve hiç gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım. binaya girdim ve dikkatlice merdivenleri çıkıp eve geldim babam hala aynı pozisyonda yatıyordu direk odama çıktım üstümü değiştirip kendimi yatağa attım ve babamla yaptığım anlaşmayı düşündüm geçen bir kaç sene önce olsaydı abimle aynı okula gitmiş olurduk ama bu sene tekim o kadar erkeğin arasında ne yapacaktım fahişelik gine neyse ama okulda erkeklere yavşayamazdım benimde bir onurum pazartesi günü okul çıkışı iş bakmam lazımdı o parayı götürürdüm babama.neyse şimdi pazara kadar güzelce dinlenmeliyim diye düşünerek gözlerimi kapattım.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin