Bölüm 30-Yeni hayat-

132 6 0
                                    

Gözlerimi o hepimizin sevmediği alarm sesi ile açtım. Biraz yatakta oyalandıktan sonra banyoya ilerledim.

Güzel bir duş alıp üstüme siyah kot,beyaz üstünde yazı olan bir tişört giyindim. Altıma beyaz spor ayakkabımı giyindim. Elime siyah deri ceketimi ve çantamı alıp odadan çıktım.

Aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.

Kahvaltı hazırlayınca geri merdivenler döndüm ve yukarı çıktım. Arasda üstünü giyiniyordu.

"Hadi kahvaltı hazır."

"Geliyorum." Dedi odadan çıkıp yeniden aşağıya indim. Bu merdivenler adamı öldürür gerçekten.mutfağa yani Amerikan mutfağına ilerleyip masaya oturdum. Arasda çok geçmeden geldi ve oturdu kahvaltıya başladık.

Kahvaltımızı bitirince evden çıktık.

Şirketin önüne gelince arabayı vale aldı.aras elimi tutarak şirketin içine doğru yürümeye başladı. İçeri girince yine herkes bize dönmüştü. En son geldiğimde sevgiliydik şimdi karı kocaydık artık arasa yavşamaya çalışmazlardı herhalde. Ama bu kızlardan her şey beklenirdi.

Asansöre binip en üst kata çıktık yine. Asansör durunca çıkıp arasın odasına doğru yürümeye başladık. Melisin yerinde başka bir kız görünce arasa soru işareti gibi baktım.

"O olaydan sonra anladılar tabikide başka birini aldım."

"Melis nerede peki?"

"Merak etme iyi."

"Peki bu yeni kız ajan mı?"

"Olmaya çalışıyor melisden sonra aldıkları çalışanları didik didik incelemeye başladılar."

"Bu asistanlar neden hep kız erkeği yok mu?" Güldü.

.sen git ben bu Yeni kızla tanışıp geliyorum."

"Tamam." Deyip öptü ve odasına gitti. Bende kızın yanına ilerledim.

"Selam." Diyerek yanında durdum.

"Merhaba Melinda hanım."

"Adın ne?"

"Ceyda."

"Hımm ceyda sana direk bir soru sorucam şu diğer sürtük kızlardanmısın bunu baştan bilelim. Korkmadan söyle seni kovmam sadece pozisyonunu değiştiririm." Dedim gülümseyerek.

"Dışardan nasıl durduğumu bilmiyorum melinda hanım ama birincisi sevgilim var zaten ikincisi böyle bir insan değilim üçüncüsü böyle bir şey yapsam bile yapmam ama evli bir adama yapmam."

"Seninle İyi anlaşacağız o zaman. Memnun oldum ceyda sonra görüşürüz."

"Görüşürüz Melinda hanım."

"Melinda." Diyerek arasın odasına ilerledim. Kapıyı tıklattım. Gir sesi ile içeri girdim.

"Kapıyı tıklatmana gerek yok bunu demiştim."

"Olsun ben yinede tıklatacağım." Diyerek yanına ilerledim. Önünde bir iki tane dosya,kağıtlar ve bilgisayar vardı.

"Evet banada ufak ufak anlatabilirmisin?"

"Birazdan anlatıcam önce toparlamam gereken bir kaç şey var. Sen o arada bir şey istermisin?"

"Soda alırım." Telefonu alıp ceyda bir soda birde soğuk su. Deyip kapattı telefonu. Bende onu izlemeye başladım.dosyaları inceliyor arada bir kağıtlara bakıyor sonra bilgisayardan birşeyler yapıyordu.

Kapı tıklanınca Aras gir dedi. Ceyda bir tepside su ve soda ile geldi. Masaya bırakıp geri çıktı. Çıkmadan önce Aras ceydaya işle ilgili bir şeyler dedi ama anlamadım.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin