Babamı karşımda gördüğümde donmuştum babam bana hiç kardeşi olduğunu söylememişti.ben şimdi borayla kuzenimiydi.selim benim amcammıydı. benim amcammı vardı.babam bir şirkete ortakmıydı.
ben donmuş bir şekilde olanları izliyordum "kardeşim yavuz mutlu ayrıca aramızda olan aras yıldırımın kız arkadaşının babası" şakamı bu birde bunu herkesin önündemi söylüyordu. herkes bana dönmüştü arasda hem sinirli hemde şaşkınca bana bakıyordu. ne yapacağımı bilmiyordum sadece donmuştum.
"merheba ben yavuz mutlu bir çoğunuz beni tanımıyorsunuz ya da eski ve ölmüş karımın şirketinden tanıyorsunuzdur ama şimdi hepiniz tanıyorsunuz hatta kızımı benden daha çok tanıyorsunuz galiba."dedi babam
"melindacım gelip babana sarılmıyacakmısın ya da bir hoş geldin yokmu?" dedi selim mutlu arasa baktım "bu yaptığım doğrumu yanlışmı bilmiyorum ama yapmazsam içimde kalır" dedim ve ayağa kalktım şimdi herkes bana bakıyordu yavaş adımlar ile yanlarına yaklaştım.babam kollarını açtı bende ona karşılık olarak elimi kaldırdım ve tüm gücüm ile tokat attım sonra selimede attım "benim senin gibi bir babam yok olamaz ikinizinde Allah belasını versin" dedim ve arkama döndüm babam kolumu tuttu "nereye gittiğini sanıyorsun benden kaçışın yok" sertçe kolunu çevirdim ve yere fırlattım sonra onların oturduğu masaya gittim ve yemek örtüsünü çektim ve sonra boraya bir tokat attım "herkese afiyet olsun sizinde Allah belanızı versin başka bir isteğim yok" dedim ve çıkışa doğru yürümeye başladım iki tane koruma önüme geçti "çekilin önümden" dedim ikiside çekilmedi "bir yere gidemezsin kızım" dedi babam "ya öylemi" dedim bir adım geri attım "çekilin önümden demiştim" diyerek ayakkabımın topuğunu yüzlerine geçirdim sonrada erkekliklerine onlar yere yığıldı bende koşmaya başladım "durdurun kızı allahın belaları" diye bağırdı ama adamlarının gelmelerini izin vermeden evden çıktım ve koşmaya başladım. bir araba yanımda durunca arabaya baktım arasdı "atla hadi" dedi hemen arabaya bindim arkamızdada oğuz ve ferhat amca gil vardı.
Arabaya binince derin bir nefes verdim "sakin ol" dedi aras "olmaya çalışıyorum adamları arkamızdamı" "hayır sen gidince yemeği bitirdiler" "yaptığım şey için kızdınmı" "hayır neden sinirleneyim" "herkesin yanında yapmamalıydım belkide" "onlar herkesin ortasında yaptı sende en iyisini yaptın hatta seninle gurur duydum babamlarda dahil."sustum
Yaptığımız ani fren ile "ne oluyor" "önümüzü kestiler şerefsizler" "diğer şerite geç" "ters şerit" dedi "tamam geç onlara yakalanmaktan daha iyidir." dedim ani bir şekilde diğer şerite geçti arkamıza baktım oğuz ve ferhat amca gilde aynısını yapmıştı.
"babamı ve oğuzu ara" dedi aras hemen ikiside arayıp konferans yaptım "ormandaki eve gidiyorum beni takip edin hızlıca" dedi "gerek kalmadı geri döndüler" dedi ferhat amca "tamam o zaman biz eve gidiyoruz" dedi aras "tamam" deyip kapattılar.
Olanları unutmaya çalışıyordum ama sinirim dahada artıyordu.
Evin önünde durunca hızlıca içeri attık kendimi ve mutfağa gittim su içmek için bardak aldım ama elim titriyordu sinirden aras yanıma geldi "melinda iyi değilsen sen elin titriyor" dedi sinirle "değilim hatta çıldırıyorum." diyerek elimdeki bardağı yere fırlattım. "hiç iyi değilim aras hiç" diyerek başka bir bardağı yere fırlattım aras beni durdurmaya çalışıyordu "nasıl ya nasıl" diyerek iki bardak fırlattım elimin titremesi iyice arttı "o benim amcam olamaz" dedim ve bir bardak daha fırlattım "o benim kuzenim olamaz" dedim ve yine bardak fırlattım "o benim babam olamaz" dedim ve bir bardak daha fırlattım "benim babamın cafesi var şirketi değil" dedim ve bir bardak daha fırlattım ve bir kaç bardak daha fırlattım.
"nasıl nasıl" dedim bir bardak almak için elimi uzattım bardaklar bitmişti bu sefer gözümden yaş akmaya başladı kendimi yavaşça yere bıraktım ama yere düşemeden aras beni kucağına aldı "nasıl nasıl" diyerek bağırdım ve bağırarak ağlamaya başladım sürekli aynı şeyi diyordum ve ağlıyordum. aras beni yatağa yatırdı "sakin ol melinda sakin" fısıldayarak "nasıl oluyum aras ben babamın cafesi var sanıyordum şirketi varmış o yüzden bütün şirketi anneme bıraktı birde anneme eski ölmüş karım dedi nasıl der bunu anneme onu geçtim herkesin önünde gel babana sarıl dediler onuda geçtim o aşağılık insanlarla kan bağım var onlar ile akrabayım şimdi söyle bana nasıl sakin oluyum nasıl?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arasın melindası
Teen FictionAnnesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi yeniden evlenen daha 17 yaşında iken annesini kaybeden üvey babası tarafından şiddete maruz kalan bir abisi olan ve erkek lisesine giden güzel bir kız Melinda Mutlu Daha üç yaşında babası ölen babası ölünc...