Mutfaktan gelen ses ile gözlerimi açtım biraz etrafı süzdüm sonra yağa kalktım ve mutfağa gittim "günaydın" "günaydın" dedi "beni de uyandırsaydın yardım etseydim." "hazırladım bile sen masaya otur ben çayları koyayım." bir şey demeden masaya geçtim. alyada çayları koydu ve oturdu "nasılsın" dedi "daha iyi" dedim "bana ne olduğunu anlatmak istermisin" "kahvaltıdan sonra" dedim "sen bilirsin" dedi. ikimizde kahvaltı yapmaya başladık alya bir yandanda konuşuyordu bende onu dinliyordum.
Kahvaltımızı bitirince masayı topladık ve oturduk. "evet seni dinliyorum." dedi "şimdi sana bende her şeyi anlatacağım." "tamam dinliyorum" dedi ve anlatmaya başladım." aras'ta kalmama kadar anlattım "işte sonra arasta kalmaya başladım beni bu okula yazdırdı neymiş erkek lisesine gidemezmişim o gün arasla kavga ettik bende sinirden bir şey yapmamak için oradan gittim oğuzla uçuruma gittik sakinleştikten sonra geri eve döndük araslar her şeyi abime anlatmıştı abimde bana neden söylemedin diye bana tokat attı o an yıkıldım elime bıçağı aldım beni öldür dedim ama öyle bir şey yapmadı bende arabasını çalıp uçuruma gittim yeniden tam kendimi bırakacakken aras tuttu beni sonra yeniden eve geldik ben o gün direk yattım sabah su içmeye kalktığımda abimi gördüm salonda uyuyordu suyu kafasından aşağıya boşalttım sonra birazcık vurdum zaten aras geldi onu evden kovdu. artık kokuyordum kıyafetlerimi almam gerekiyordu aras yeni alalım dedi ama ben kabul etmedim beraber babamın kaldığı eve gittik gittiğimizde abim babamın kafasına silah dayamıştı ama ona izin vermedim ben öldürmek istedim babamı silahı istedim vermedi bende eğer verirsen barışırım senle dedi oda verdi bende babamı vurdum yani öldürdüm bunu öğrendikten sonra benle konuşmayı kesebilirsin şaşırmam... her şeyi anlattım arasın mafya işi harici dün beni öpmesine kadar. anlatmam bitirince ağlıyordum yine. bana sarıldı "iyi yapmışsın keşke bende olsaydım yanında onu vururken" dedi ona şaşkınca bakıyordum "ne bende isterdim amcamı öldürmek ama ben yapamazdım korkardım ama sen iyi yapmışsın aras konusuna gelirsek sana karşı ne yaptığını anlayamadım bazen çok iyi davranmış bazen çok kötü. ama öpmesi ve senin arkandan gelmesi patrondan hiç öyle bir şey beklemezdim seni seviyor olabilir mi melinda" "saçmalama alya o tek gecelikçi" "peki sen o seni öptüğünde bir şey hissettinmi ya da başka kadınlarla gördüğünde" "yani beni öptüğünde çok sinirliydim ona ve donmuştum başka kadınla görmek kısmına gelirsek sinirlenmiştim ona çaktırmasamda ama üzüldüğüme emin değilim." "ona karşı bir şeyler hissediyormusun melinda" "bilmiyorum alya daha önce hiç öyle bir duyguya kapılmadım." "yakında öğreniriz." dedi ve güldü. zil çaldı birden "birinimi bekliyordun" dedim "hayır komşular falandır herhalde." dedi ve ayağa kalktı kapıyı açma sesini duydum biraz sonra bana seslendi.
Ayağa kalktım ve kapıya gittim aras kapıdaydı onu görür görmez geri döndüm ama kolumu tuttu yine "ben içerideyim" dedi alya "alya gitme" dedim ama beni dinlemedi bile kolumu çektim "neden geldin" "melinda gel hadi geri gidelim." "ben sana diyeceğimi dedim şimdi git." "beni bir dinlesen." "neyini dinleyeyim vücudumu beğenip beğenmediğini anlatacaksın aras" "hayır dinle beni bi" "benim seninle konuşacak hiç bir şeyim yok dinleyecekte" dedim ve kapıyı kapattım yüzüne kapıya vurmaya devam etti ama takmadan içeri gittim alya'nın yanına gittim. "kzım seni kesin seviyor az çok tanırım onu o kimsenin kapısına gelmez" "saçmalama geldiği gibi gider şimdi zaten" "geldimi geldi" dedi kapıyı vurmaya devam etti sinirle ayağa kalktım ve kapıyı açtım "ne vuruyorsun öküz gibi başkaları da var binada." "bir izin versen konuşmama" "aras git diyorum sana" "sen beni dinleyene kadar gitmiyorum." "kapıya vurma ne yapıyorsan yap." dedim ve kapıyı yeniden kapattım.Ama tabi ki vurmaya devam etti."Alya git şunu kov yoksa elimden bir kaza çıkacak." dedim alya ayağa kalktı ve kapıya gitti kapı açılma sesi geldi ve kapanma seside geldi vurma sesleri gitmişti kovduğunu düşünüp kapıya bakmadan "sonunda" dedim "bence de" sesi geldi ama alyadan değil.hemen kafamı çevirdim aras oturmuş koltuğa bana bakıyordu "ben kov dedim senin yaptığına bak alya" dedim "kıza kızma ben girdim." "bunu bilmen ne hoş neden geldin?" "konuşmak için." "beni bir dinlesen." dedi "seni o gün evdeki kız dinler ya da başka yattığın bir kız onlar seve seve dinler seni. sen her kızın kapısınamı gidiyorsun?" "hayır sen farklısın demiştim sana melinda." "ne farkım var kimsem olmaması mı,turuncu saçlı olmam mı,şiddete uğramam mı? ne aras ne?" diye bağırdım " saçmalama melinda o anlamda değil neden farklı olduğunu su an söyleyemem." "şu an söyleyemezsin çünkü benim dediklerimden biri olduğu için şu an bir bahane bulamıyorsun." dedim ve ayağa kaltım "bir dakika geliyorum" dedim ve alyanın odasına gittim. üstümü değiştirdim ve odaya gittim elime telefonumu aldım ve dış kapıya gittim aras yanıma geldi "nereye" "senin olmadığı bir yere!"dedim ve evden çıktım oda arkamdan çıktı.koşmaya başladım oda başladı beni yakalayacağını biliyordum ama yinede şansımı zorlamalıydım. hemen bana yetişti ve kolumu tutup kendine çevirdi. "bırak" diyerek çırpınmaya başladım ama beni kucağına aldı "ne yapıyorsun bıraksana" dedim ama öyle bir tutuyordu ki gücüm hiç bir işe yaramıyordu.arabasına bindirdi beni kendi tarafına geçerken kaçmayı denedim ama kapıyı kilitlemişti oda içeri girdi ve arabayı çalıştırmaya başladı. "nereye götürüyorsun bıraksana beni" "evimize"dedi "senin evin benim değil evimiz değil." "evimiz uzatma." dedi hiç bir şey demedim sadece yolu izlemeye devam ettim.
Evin önüne gelince arabayı park etti ve indi ama ben inmedim yanıma geldi "inermisin yoksa ben mi indireyim" bir şey demeden arabadan indim ve arkasından yürümeye başladım kapıya anahtarı soktu ama daha kilidi açmadan kapıyı bir kız açtı "aras neden beni bırakıp gittin telefonlarımı da açmıyorsun seni çok merak ettim." dedi ve arasın kucağına atladı aras hiç bir tepki vermedi sonra bana döndü "bu turuncu kim." "eben" dedim sonra arasa döndüm "ben sana dedim seni dinleyecek çok kişi var artık yakamı bırakırsın bence." "bir şey mi oldu aras'cım ben seni dinlerim." dedi kız "bak kendide söylüyor bundan sonra sakın gözüme gözükme." dedim ve arkamı döndüm kolumu tuttu "melinda dur" "neden duriyim sana bundan sonra tek diyeceğim benden uzak dur" dedim ve sertçe elimi çektim kolundan. arkamı dönüp yürümey başladım gözümden bir yaş aktı elimle sildim ve yürümeye devam ettim.
Bıkmıştım artık yaşamaktan da üzülmekten de oysa mantıklı bir açıklama yapsaydı belki her şey düzelecekti belki şimdi beraberdik alya ile konuştuktan sonra aras'dan hoşlandığımı düşünmüştüm ama artık öyle bir şey hissedemezdim ona karşı. Alya'nın yanına gitmek istemiyordum ama nereye gideceğimi de bilmiyordum.Sadece yürüyordum artık sonuç nereye çıkarsa oraya gidecektim.
Bayadır yürüyordum karanlık bir sokağa dalmıştım çok tekin bir yere benziyordu ama geri dönüş yoktu. arkamda biri var gibi hissediyordum arkama bakmıştım ama kimse yoktu adımlarımı hızlandırdım ama hala biri beni takip ediyor gibi hissediyordum -paronaya bağladın iyice melinda kimse yok arkanda- diye düşünerek normal hızıma döndüm.sokağın sonuna geldim tam diğer sokağa dönecekken burnuma bir el tarafından pamuk tutuldu kokuyu çekmemeye çalıştım ama nefesim tükendi ve almak zorunda kaldım kokuyu. nefesi içime çektiğim gibi gözlerimin kapanması bir oldu.
--------------------------------------------------------------------------
Medyada melinda
Umarım bölümü beğenrsiniz
Merak ettiğiniz bir şey ya da herhangi bir konu için yorum yazabilirsiniz ya da mesaj atabilirsiniz
Sevgiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arasın melindası
Genç KurguAnnesi ve babası ayrıldıktan sonra annesi yeniden evlenen daha 17 yaşında iken annesini kaybeden üvey babası tarafından şiddete maruz kalan bir abisi olan ve erkek lisesine giden güzel bir kız Melinda Mutlu Daha üç yaşında babası ölen babası ölünc...