Bölüm 31

113 6 0
                                    

Saçımda ve karnımda hissettiğim el ile gözlerimi açtım. Aras bana gülümseyerek saçımı ve karnımı okşuyordu.

"Uyandırdım mı?"

"Hayır hala uyuyorum." Diyerek güldüm oda güldü.

"Sen ne zaman uyandın."

"Bilmem."

"Ne zamandır beni izliyorsun?"

"Bilmem."  Yavaşça karnımdaki elini tutup ağzıma götürdüm ve o uzun ince güzel parmaklarını ve avcunu öpüp yatakta dikleştim.

"Saat kaç geç kalıcaz."

"Nereye geç kalıcan?"

"Nereye olabilir işe."

"Sen işe gelmiyorsun."

"Aras bu konuyu halletik diye düşünüyordum." 

 "Bende öyle düşünüyordum."

"Aras daha küçücük zaten. Bir zorluk çıkartmaz ya da ben ona bir şey yapmam. Elim ayağım yerimde. Sağlıklıyım. En az üç ay daha çalışabilirim."

"Hayır gerek yok."

"Aras ne yapayım evde otur otur."

"Olmaz dedim."

"Olur."

"Olmaz."

"Olur."

"Olmaz dedim."

"Off bari okula gidiyim."

"Olmaz."

"Tamam Aras ben evde kukuma kuşları gibi oturayım evde kök salarım artık dokuz ay."

"Melinda boş yere kendini yormanı istemiyorum."

"Aras iş neyse okulda yorulmuyorum. Gidiyorum masaya oturuyorum ders alıyorum."

"Tamam sadece kurs."

"Kabul ama iş-" derken sözümü kesti.

"Şansını zorlama istersen."

"Of tamam." Derken birden yine midem bulandı. Hızla ayağa kalkıp banyoya koştum ve son anda klozete midemdeki son şeyleri boşalttım." Arasda hemen kalkmıştı ve yanıma gelmişti. Elimi ve ağzımı yıkayıp odaya geri döndüm ve yatağa oturdum, arasda karşıma oturdu.

"Ne kadar daha kusmaya devam edeceksin."

"Bilmiyorum demiştim dün akşamda."

"Peki sen aşericen mi?"

"Onada bilmiyorum demiştim."

"Aras." Dedim aklıma gelen şeyle.

"Efendim."

"Şimdi ben kilo alıcam ya göbeğim şişecek."

"Evet."

"Off çok çirkin olurmuyum şişko şişko." Deyince kahkaha attı.

"Off gülme. Ciddi diyorum beni öylede beğenirmisin?" Deyince daha büyük bir kahkaha attı.

"Off ben anladım beğenmeyeceksin öyle sormam hata." Diyerek ayağa kalktım. Daha bir adım atamadan kolumdan tutulup yatağa oturtuldum Aras tarafından.

"Melindam saçmalıyorsun. Ben dediğine güldüm. Sen her halinle güzelsin. Kiloluda olsan,zayıfta olsan sen benim gözümde her halinle güzelsin. Ben seni her halinle beğeniyorum."

"Gerçekten mi?"

"Evet gerçekten sen benim gözümde dünyadaki en güzel kadınsın,annesin." Deyince ağlamaya başladım. Şuan neden buna ağlıyordum bilmiyorum.

Arasın melindasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin